Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Veltic lipat

Started by janizpl, June 12, 2007, 15:05:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

janizpl

Terveppä terve,

Tässä kun vedet lämpenee, kelit paranee ja lomat lähenee alkoi mieltäni taas vaivata sama juttu. Nimittäin VELTICIN lipat.
Omistin aikanaan vihreän sävyisiä sekä punaisen sävyisiä veliccejä mutta huono onni jätti mielestäni parhaat vilkut joen pohjaan. Olen koittanu
noin 6 vuottaa metsästää noita kyseisiä lippoja eri kalastus kaupoista mutta tuloksetta.
Mihin nämä katosivat. Joskus kuulin huhua että suomen maahantuoja olisi alkanut tekeen kiinassa kopioita ja tästä suivaantuneena
valmistaja ei enään myy tuotteitaan suomeen... tämähän on joen varressa kuultua, mutta mikä on totuus.

Olen niin tuskassa kun en enään omista ko vilkkuja että jos jollakin on sellanen myydä niin voin maksaa hyvän hinnan :-D

Olisko kellään vinkkiä että mistä näitä löytäis.

juhox

Kuulin että noita  valmistetaan zebra nimellä :roll:.
"En syö kalojen lääkkeitä. "

Kala-93

Joo tota mulki ori pari velticcii joist annoin toisen frendille mut mul oli myös isompi jol tuli keskel kesää iha hitosti ahventa ja kutuaikaa tuli haukeaiki 2kpl
Kyllä syö.

Juggis

Loistavia lippoja. Mulla taitaa olla kolme tuollaista musta - vihreää. Kaksi sellasta hmm.. "isompaa" ja yks ihan pieni ul.

Ahvenia antavat todella hanakasti ja joskus on haukikin repinyt heiveröisen koukun keturalleen.
Paras syötti on se siellä siiman päässä...