Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Mustajoki?

Started by lohen pyytäjä, June 12, 2007, 23:29:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lohen pyytäjä

Oletteko käyneet kyseisellä järvellä/joella koskaan? Mitä olette saanut ja onko kala jo nyt hyvällä syönnillä siellä? Itse kävin viime vuonna siellä,sain yhden parikilosen hauen täkyllä ja ahvenia pienillä lipoilla. Onko kyseisestä paikasta kellään kokemusta?
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Bommari

Paljonkin kokemusta on, lähdet sieltä kodalta tallustelemaan itään, niin tulee sellainen heebelinmoinen syvänne (tutun mukaan 10m vettä!). Siellä on sellaista maata joka "on veden päällä", eli kannattaa liikkua TODELLA varovaisesti. Syksyllä nousee ~200g särkiä ja ahvenia niin paljon kuin jaksaa vain kohoa heitellä. Isoja haukiakin on - About 7 kilonen karannut.

lohen pyytäjä

Mitkä uistimet siellä pelittää yvin ja tuleeko tähän aikaan vuodesta sieltä hyvin kalaa?

Rambo-Jonne

Missä on tämmöinen Mustajoki?

lohen pyytäjä

Mustajoki on tuolla paavolan ja limingan rajalla. En muista paikkaa hyvin kun olen siellä vain kerrankäynyt. Siellä kuulemma oli jäät erämessujenkin aikaan ja sieltä oli tuttu joka asuu siinä vieressä niin saanu viime vuonna 15kg hauen! :-o

lohen pyytäjä

Minkalaisilla uistimilla mustaltajoelta saa hyvin haukea?

Bommari

Quote from: lohen pyytäjä on June 23, 2007, 13:17:22
Minkalaisilla uistimilla mustaltajoelta saa hyvin haukea?
Todella kirkkailla ainakin itse olen saanut parhaiten

lohen pyytäjä

Käytiinpä eilen siellä kalassa niin ongella tuli vain särkejä. Yks iso oli kiinni siinä kadonvieressä mutta pääsi karkuun. Yks tuttu sano että katiskoissa ei ole oikein ollut tänä vuonna haukia. Siellä muuten on niitä kantoja ja uppo tukkeja vedessä että uistimet jäävät pohjaan herkästi. Kuin pitkä muuten mustajoki yhteensä on?