Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

vaappuja/lippoja kirjolohelle???

Started by samZ, June 25, 2007, 00:05:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

samZ

Olisko kelllän vinkkejä hyvistä kirjolohi usitimista jokeen syvyyttä löytyy 20cm-2 metriin ja osittain koskea ja ksken niskaa.....vinkkejä vaapuista ja olis kivaa jos kuviakin sais...... :-)

kaivo

Yksi keskustelu samasta aiheesta riittää. Aloittamasi toinen keskustelu menee lukkoon.

Yuz

Todella pitkäheittoinen mutta samaan aikaan sopivan kokoinen olisi kenties Mini Fat Rap?
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Rambo-Jonne

No lipoista hyviä on Lotto ja Meppsit. Jälkimmäinen etenkin koskikalastukseen koska ne ovat todella halpoja(yleensä n.2€ kpl) koska koskilla uistimia menee.
Vaapuista Salmo Hornet ja pikku Rapalat. Koko mieluusti korkeintaan 5cm.

Karski

kyllä ne mepsit ja lotot ovat parhaita lippoja kirrelle ,vaappuja esim.salmo hornet rapala original ja cd,seniorit.
''eise oo niin justiinsa''

Haugi_94

Minulla on semmoinen punavalkoinen loton kopio, niin voisiko sillä saada kirjolohta?

Yuz

Quote from: _MiGGo_ on June 25, 2007, 11:25:40
Minulla on semmoinen punavalkoinen loton kopio, niin voisiko sillä saada kirjolohta?
Loket tai Otto? Kyllä värin suhteen voisi olla hyväkin.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Hauki on kala.

Itselläni on toiminut Kuf-lippat.Parhaat värit ovat FYe/FR-B ja GR/FYe/B-B.

Haugi_94

Quote from: Yuz on June 25, 2007, 11:49:24
Quote from: _MiGGo_ on June 25, 2007, 11:25:40
Loket tai Otto? Kyllä värin suhteen voisi olla hyväkin.
Ok. En muista enää kumpi se noista oli, mutta jompikumpi! :D

minnow

-Salmo butcer 5cm
-Salmo hornetin pienimmät koot 4cm asti
-Rapala countdownin pienimmät koot
-Kuusamon volframilipat
-Bete lotto
-Kuusamon helmi-räsänen 4cm ja 5cm (on kyllä lusikka, mutta ei kai se haittaa)

Siinäpä muutamia

Miquel

Seniori vaappuja kannattaa kokeilla etenkin värejä 4,6,18 ja 37.
Taimenta väsyttämään!

samZ

Mitä mie katoin täss noita kommenteija niin ei oo paljon kyll  tullu lipoista mtn vai kalastatteko kirreä vaan vaapuilla?

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: samZ on June 26, 2007, 15:14:40
Mitä mie katoin täss noita kommenteija niin ei oo paljon kyll  tullu lipoista mtn vai kalastatteko kirreä vaan vaapuilla?
No Lotto on hyvä yleislippa kirrelle. Itse ainakin vaapulla yleensä kirreä kalastan ja joskus tulee myös uitettua lusikoitakin.
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

samZ

ostin toss just ''super-taimenen'' tuntuu vähän hömppä jutulta onko kelää tullu sillä??? :-D

Eetu_

Tänään tuli kilon kirre Mini Fat Rapilla, värissä papukaija.

Haugi_94

Quote from: samZ on June 26, 2007, 15:29:14
ostin toss just ''super-taimenen'' tuntuu vähän hömppä jutulta onko kelää tullu sillä??? :-D
Mullakin on semmonen papukaija väreisä.

Eetu_

Quote from: _MiGGo_ on June 26, 2007, 17:59:48
Onko tullut mitään?

Haugi_94

Quote from: Eetu_ on June 26, 2007, 18:15:08
Quote from: _MiGGo_ on June 26, 2007, 17:59:48
Onko tullut mitään?
En ole saanut mitään. Edes haukea.  8-)

samZ

mull ei oo etes yrittany  :-( :-D

samZ

meinään käyä kattoon leechejä et miten niitä uitetaan ja minkä väriset on ''hyviä''???? :-D :?

salmo hornet

salmon hornetit on parhaita. KANNATAA OSTAA !!!!!

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: samZ on June 27, 2007, 12:14:35
meinään käyä kattoon leechejä et miten niitä uitetaan ja minkä väriset on ''hyviä''???? :-D :?
Minä ainakin uitan jigityylillä noita. Musta-vihree pää on hyvä sit valkone leechiki on hyvä.
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Yuz

Setä on saanut haukea. Mun makuuni olisi liian iso kirjolohelle, jos sitä ajattelit.