Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Storm Scales N' Tails -kalajigit

Started by Pilkkijä90, July 25, 2007, 18:58:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pilkkijä90

Onko kokemuksia kyseisistä jigeistä? Myös saaliita ja jotain muuta aiheeseen liittyen tänne!
Ostin tällaisen setin, siinä on kolme kalajigiä, väreinä neon-vihreä, neon-oranssi ja neon-pinkki.

Kiitos etukäteen.

kaivo

Kyse on vanhan tutun WildEye Swim Shadin – sen Stormin uppoavan kalajigin – uusista väreistä. Varsinaisesta uutuusvieheestä ei siis ole kysymys. Valmistajan kotisivuilla on maininta uudesta valmistustekniikasta, jonka ansiosta värit eivät haalistu ajan myötä.

http://normark.fi/index.php?page=12&cid=90&pid=341

– Melko karamelleilta näyttävät kalastajan silmissä, entäs kalojen mielestä..?

freakloader

Ahvenille on itselläni merellä toiminut oranssi ja keltainen "vanhan mallinen".

Pilkkijä90

Tänään Himopilkkijä89:n kanssa Pyhäjärven Liukuslahdessa, minulla oli ainakin 5-10 kiloinen hauki kiinni tuossa oranssissa, UL-välineillä surkeilla 3.2kg siimoilla, mitään virhettä en tehnyt, mutta kun kala kolmatta kertaa lähti veneen alle, vapa oli siellä myös puoliksi, silloin se oli naps. Väsytystä ehti kestää vasta noin 10 minuuttia, kalassa ei näkynyt mitään väsymisen merkkejä.
Kalaa en päässyt silmä silmästä katsomaan kertaakaan, se ei kertaakaan tullut pinnalle. Siinä olisi ollut tähän astisen elämäni kala.

Lähdettiin periaatteessa heti pois, minua ei kalastus enää kiinnostanut sillä reissulla, ja muutenkin satoi.

Siinä tuli jigille menekkiä + päivän v*tut*kset.

Tosimies

Quote from: Anarkia on July 30, 2007, 17:41:14
Tänään Himopilkkijä89:n kanssa Pyhäjärven Liukuslahdessa, minulla oli ainakin 5-10 kiloinen hauki kiinni tuossa oranssissa, UL-välineillä surkeilla 3.2kg siimoilla, mitään virhettä en tehnyt, mutta kun kala kolmatta kertaa lähti veneen alle, vapa oli siellä myös puoliksi, silloin se oli naps. Väsytystä ehti kestää vasta noin 10 minuuttia, kalassa ei näkynyt mitään väsymisen merkkejä.
Kalaa en päässyt silmä silmästä katsomaan kertaakaan, se ei kertaakaan tullut pinnalle. Siinä olisi ollut tähän astisen elämäni kala.

Lähdettiin periaatteessa heti pois, minua ei kalastus enää kiinnostanut sillä reissulla, ja muutenkin satoi.

Siinä tuli jigille menekkiä + päivän v*tut*kset.

Otan osaa.. Tiedän itsekkin miltä tuntuu menettää se wähän isompi hauki..
Eikun menet vaan parin päivän päästä samoille paikoille heittelemään vahvemmalla siimalla ja virvelillä ja otat limatuubin rannalle ruskettumaan  :evil:

Bluery

"Kuivan maan kalastaja"  8)