Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

The Paras Yhdistelmä.

Started by Keijo the Kalamies, December 22, 2007, 11:54:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Keijo the Kalamies

Joo. Ajattelin nyt täsä tämmösen aiheen laittaa. Eli siis. Paras yhdistelmä jolla saa kalaa :-)

Tässä mun: Niemisjärvi. Kevättalvi. Ilta. Alempi alue. Sillasta vähän eteenpäin. Kultapysty. Punainen mato.

Sillä tuli mun enkka kala 2765 taimen :lol:
Terve ja heipä hei!

Juseli

Niemisjärvet - kevättalvi - kahden järven välissä oleva pikku "lampi" - raitalusikka.

Kirjolohta oon saanu tuosta.  :wink:

Keijo the Kalamies

Koitappa tuota mun yhistelmää niin kyllä lähtee :evil: Jos ei syö tol holo ko tuo nyt on, niin yritäppä räsästä taikka kultapystyy.

(siellä alempana on 2 siltaa. Kummastakin jonkunverran eteen päin ja sit syö) :-)

oon saanu isojakin kirjolohia räsäsellä. Tai een tiiä onko ne isoi mut jotain 1700g.
Terve ja heipä hei!

kirjolohikäärme

Siikakoski, syksy, aamu. Ja sitten siipipilkki + sininentoukka! Paikkoja en kerrokkaan.  :-P
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Keijo the Kalamies

Lehmilampi. Kevät tai Syystalvi. Niemennokasta ylös kunnes tulet samalle kohdalle missä joensuu on. Siinä oitäis olla keskisyvää. Kupari. Punainen mato. Nauti :-)
Terve ja heipä hei!

Yuz

Lehmilampi, melko keskellä, kevättalvi, kuparipysty punaisella toukalla.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

duunari-91

Niemisjärvet - Syystalvi - aamu - sillasta pikkasen eteenpäin

Keijo the Kalamies

Täällähän mainitaan melkolailla samoja paikkoja :lol: No tässä taas yksi: Särkijärvi. Syksy. Aamu tai ilta. Vasen alakulma. Keltanen morri. Pitäs lähtä sorvaa. :-)
Terve ja heipä hei!

Hemulisoturi

Linlonlahti - keskitalvi - ilta

Keltaisella morrilla ja punaisella toukalla.

pilkkiäijä

Rautupuro - syystalvi - aamu - kupari pysty ja etsimään isoimmasta suvannosta.
Olen kalastelijapoika!

TUOMARI

[sama.

Aiheena ei varmaankaan ollut kommentoida muiden mielipiteitä, vaan kertoa oma mielipide "The Paras Yhdistelmä"
Jos tarvii Iso-Ruuhijärven verkkopelissä ison kirren, niin "punainenpystysiipi" punaisella toukalla syvimmistä kohdista. Myös kaikki räikeät värit toimii!
"PAREMPI VOITTAA"

www.facebook.com/poikonparonimaailmalla

Sando

ok..
Kertokaas vähän omia kokemuksia hossalaisista.

itelläni hossalaislammet kevät aamu ja punahopea tasari :-P

paved44

Kaverini saa tosi paljon kirrejä hossalaislammilta..

Hänen Yhdistelmä: kevätaamu, raitalusikka ja oikean puoleinen lampi, laiturin edestä..

*-*-TroutFish-*-*

Surrinlampi. Syystalvi. Aamu. Kultapysty. Punanen toukka. Tuli eka harmaanieriä 1480g tolla yhdistelmällä ja paljon muuta kalaa. :-D :-D :-D
:);):-D

Edu

Niemisjärvet, kevättalvi, aamu, Räsä ja sit keskelle ylempää lampee nii kyllä tanee ja kirree tulee ja välillä myös IVP :wink:
...