Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Pisin pyöräilty matkasi?

Started by kalakauhu, March 09, 2008, 12:30:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kalakauhu

Eli kuinka pitkästi olet pyöräillyt päivän aikana?

Mistä - Mihin ja kauankos kesti?  8-)

Aatami

Nuorempana pyöräilin paljon Lahti-Nastola väliä. Edestakaisin matkaa tuli 45kilometriä. Ei matka eikä mikään, mutta ainakin kunto pysyi hyvänä. Aikaa en muista, että kauan siinä meni, mutta aika nopea pyrähdys se oli.

Monesti on tehnyt mieli heittää pidempääkin lenkkiä, mutta ei vaan ole ollut aikaa siihen.
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

Fiskare

No mun pisin on kai se matka kun pyöräilin Vuosaaresta Porvooseen ja takaisin Vuosaareen.
Matkaa siis kertyi noin 80Km.

ööö...

mulla ei oo varmaa ku joku 57 kotoo mummolaan. kaveri aiko ajaa ja ajoi kuusamosta ouluun eli reilu 200km. :mrgreen:

Raidari

Oma pisin pyöräily-matkani..on noin 7-10km (matkaa en osaa arvioida)

kotoonta -> keltin voimalaitos -> mörkölinjan mattolaituri -> kuusaan lampi -> ja takasin kotiin...

El Dorado

Pisin matkani pyörällä on noin 12km. Kaverille ja takas. En muista kauan kesti, en kattonut kelloa.

Morripoika

Quote from: Tatska on March 10, 2008, 16:18:23
Pisin matkani pyörällä on noin 12km. Kaverille ja takas. En muista kauan kesti, en kattonut kelloa.
Nämät kaverille ja takas ovat hieman epäilyttäviä. Kuka pyöräilee kaverille ja takas ilman pysähtymistä kaverille?

Itse en ole pitkiä matkoja pyöräillyt oiskohan 30km kieppeillä vaan pisimmät? Kesällä/syksyllä oli sunnuntain kohdalla aina noin 18km pyörä lenkki joka tuli vedettyä aina kaikki pelissä aikaa meni parhaalla kerralla 36min. Sitten syksyllä märillä kylmillä keleillä meni 50min isoja tulee eroista keleistä riippuen.
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

pilkkiäijä

Parhaimmillaan olen noin 25km kiertänyt pyörällä melkein yhteen menoon. Pyöräilin järven rantaan noin 10 km, sitten jatkoin rantatietä noin 5km ja sieltä sitten käännyin takasin kohti kotia joitakin metsäpolkuja noin 10km.
Olen kalastelijapoika!

samwagen

Kempeleestä Rokualle pari kesää sitten. Matkaa tuli 70-80km. Yks kesä pyöräiltiin äidin ja mummon siskon kanssa täältä kotipihalta hailuotoon ja siellä ympäriinsä. Sillä reissullakin matkaa tuli yli 60km.

250gl

Olisko noin 44km edestakaisin kuumana kesäpäivänä, arvakkaapa oliko laiska olo sen jälkeen  :-D

Salmo

Rippileirillä Ahvenanmaalla tuli pyöräiltyä about 60 km kuumeessa. Muistan vielä, kun tauoilla oli välillä hel*etin tuskainen olo - en vain jostain (lapsellisesta) syystä kehdannut valittaa. Saapuessamme Eckeröön hotelliin olin aivan puhki. Muistan kun menin istumaan jollekin pihan kivetykselle ja näkymä suurin piirtein pyöri silmissäni. Ei siinä vielä mitään, mutta seuraavana aamuna olo oli täysin terve - ihan kuin mitään ei olisi koskaan ollutkaan. Ilmeisesti fyysinen rasitus helteessä yhdistettynä vielä kuumeeseen oli tappanut pöpöt totaalisesti.

perho aloittelija

vain 14 kilsaa pyöräilin eräjärveltä rönniin ja takaisin.  :-P

Aatami

Hatun noston arvoinen suoritus Juves. Tuollainen matka kuumeessa ja auringossa. Siinähän on jo aika hyvä pyörtymisvaarakin. Olisi varmaan jäänyt polkematta jos olisit tiennyt kuumeessa olevasi?
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

SUURkalastaja jyväskyläst

Varmaan 30-40km parhaimmillaan on tullu pyöräiltyä, muutaman kerran.
Nostan kanssa hattua Juvekselle! Oliko paljonkin kuumetta?
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Torro

Vajaa 40km Masku - Naantali - Masku
Eli putkeen 20km ja siinä futismatsin katoin ja kots toiset 20km xD
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Salmo

Kyllähän sen tiesin, että kuumetta on. Kyllä sen toki tunsi, kun oireet olivat tutut. Mutta ajattelin aina tauoilla, että ei tästä pitkä matka enää ole. Eikä sitä kai kehdannut siihen aikaan mukamas "pienistä" valittaa ja mennä huoltoautolla, kun kaverit polkivat. Näin jälkeenpäin kyllä on miettinyt, että tuossa olisi voinut käydä pahastikin. Mutta ainakin flunssasta pääsin nopeasti eroon. :-)

perza

Armejassa n. 40km on pisin matka mitä on tullu pyöräiltyä...
Toista kertaa en intin pyärällä tollasta maktaa lähe polkemaan.
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Veketti

Ei hemmetti, kovin on lyhyt ollut perzan armeijapolkupyörämarssi. Itse kun olin armeijassa niin eräänä kauniina päivänä ajelimme puolustusvoimien ihanilla tuntureilla 115 kilometrin etapin  :roll:

Crice

Oliskohan vaivaiset 24 kilometriä kotoa mummolaan
O_o

perza

Quote from: Veketti on March 10, 2008, 21:17:29
Ei hemmetti, kovin on lyhyt ollut perzan armeijapolkupyörämarssi. Itse kun olin armeijassa niin eräänä kauniina päivänä ajelimme puolustusvoimien ihanilla tuntureilla 115 kilometrin etapin  :roll:

Kyllä tuo oli minulle jo tarpeeksi pitkä, kun olen varmaan kokoelämänin aikana pyöräillyt yhteensä alle 100km...
:-)
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Veketti

Quote from: perza on March 12, 2008, 21:22:15
Quote from: Veketti on March 10, 2008, 21:17:29

Kyllä tuo oli minulle jo tarpeeksi pitkä, kun olen varmaan kokoelämänin aikana pyöräillyt yhteensä alle 100km...
:-)

Jepulis. Mitä sitä suotta pyöräilemään jos ei nappaa eikä oo tarvis. Itse on tullut pyöräiltyä viimeisen 4 vuoden aikana ainakin 20000km  :wink:

Perca

Pisin matka taitaa olla reilun 40km. Polkaisin tästä kympin Vantaankoskelle kirjolohi silmissä kiiluen, perillä sitten huomasin että kela oli jäänyt repusta lähtöpakkauksessa. Siitä sitten vittuuntuneena polkaisin hakemaan kelan ja takaisin  :-D Ja vielä sitten yömyöhällä takaisin se viimeinen 10km..

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

Eetu93

Pisin matka on kun pyöräilin kotoa koululle, eli reilu 20km. Tulinhan siinä matkan varrella pari kaveria otettua mukaan mutta ei siinä
pysähytty kolmea minuuttia pitempään. Ja sama matka takasin mutta siinä kyllä jäin kavereiden luokse ihan ilta myöhäks.

Vikke

Varmaan joku 15km on pisin. Aikaa ja tarkoitusta en muista. Mutta noita 10km kalareissuja on tullut tehtyä useita, viimme kesänä kun olin harria ja tammukkaa pyytämässä. Tulevana kesänä luultavasti tulee pyöräiltyä kalaan 20km (siis meno ja tulo)..
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

KKim

Oliskohan kesällä n. 15km Rannalle, ja sitten sieltä illalla auringon laskettua kotiin :)
Rahalla saa ja hevosella pääsee

ööö...

Kalalla käyn mopolla tai pyörällä. enemmän mopolla :-D ,koska ei kehtaa polkee ku on jalka murtunu nii pahasti viimekesäönä ettei se kestäny sillo. lammelle jossa käyn on noin 10km.

Hurri.

kyllä mun pisin matka taitaa olla oulu-ii väli eli oisko jotain 50km mutkien kautta

abboreman

Sellanen 75km intin munamankelilla täysvarustus mukana sissimuonineen. Hiekkatietä matkasta noin 70% ja noin 5km tuli matkasta poljettua pelkällä vanteella, nii ja se muu osuus ilman jarruja :-D
Matkan aikana tehtävärasteja, ajamiseen meni ehkä jotain 5-6 tuntia. Sadekin alkoi heti kassun portista ulos päästyämme 8-)

Tom

Pisin matkani on kesämökille 17km.

saury

Noin 40 km (ja takaisin) ja olin silloin vielä 11-vuotias.