Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Pisin pyöräilty matkasi?

Started by kalakauhu, March 09, 2008, 12:30:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lohen pyytäjä

Kesällä/keväällä/syksyllä tulee tehtyä semmosia lenkkejä pyörällä että ajan pyörällä 20km hyvän pyörätien varteen sitten laitan repusta monot ja rullasukset jalkaan ja sauvat käteen ja sitten käyn 15km rullahiihto lenkin ja tulen takaisin, ja tämmösen harjotteen teen joka viikko kerran kun on pyörätiet sulanut ja ne ovat harjattu.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

pilkkiäijä

Tämä nyt ei ole pisin pyöräilty matka, mutta tänään oli tylsää niin lähdin polkemaan vaan ympäri lähiseutua ja kyllä sitä matkaa siinä kertyi lähemmäksi 20km.
Olen kalastelijapoika!

UppoPerho

Pisin pyöräily matkani on 36km Kauhajoelta Isojoen kangasjärvelle...
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

mika922

Pisin matka on ollut 34km,Riihikoskelta Oripään rajalle ja takaisin eli 17km yhteensuuntaan.
"Tulin, näin ja kalastin", sanoin Juliuis Caesar...vai miten se meni?

Daiwa

Ei paljon mitään.. Vaivaset 80km, pitäisi polkea nyt kesällä enemmän, jos tulis vain mahtava päivä.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Migelis

Kyllä se oli 85km ku lohjan järvi kierrettiin ympäri. :lol:

Mind_Flayer

Reilu 50km on tullut poljettua toissa keväänä Kajaanissa. Tuli kaverin kanssa kierreltyä kajaanin maaseudulla maisemia katselemassa ja muutenkin maisemiin tutustumassa.

Pete

Intissä aikanaan 88 kilometriä, sillä armeijan lonkkavolvolla. Sen jälkeen ei pyörälenkkejä ole juuri yli 20 kilometrin ollutkaan.

Kalastaja.94

Pisin matka on yli 50km pienellä pysähdyksellä. Tuolta kotoa lähelle Kuopiota ja takaisin.
-Tonttu

Miizei

On se jännä, kun viikon paistaa aurinko. Kalastuspäivänä ukkostaa. Ja aina näin.

Mässy

Vissiin vähän päälle 50km. Kävin puörällä kaupungissa.
Kuhan kalastus <3<3<333

HuntaKilla

Kaverin kanssa Muhokselta lähettiin Ouluun ja vähän sen ulkopuolelle. Matkaa tuli yli 70 km.  :-)
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

[NKM]Migu

n. 90km sulkavalta mikkeliin  :-P
niimpä niin jaapa jaa...

junailija

52km lenkki toukokuun  puolivälissä.
"The education of a man is never completed until he dies" - Robert E. Lee

jompsu

Pisin oli se, kunSerkku pyöräili meille naapuri paikkakunnalta ja sitte minä tulin sitä vastaan pyörällä ja ajo matkaa kertyi noin 40km :-)
tä...?

Pescador

Murto -  Zeppelin -  Kempeleen urheilukenttä - Kaakkurin Citymarket - Murto

Kilometrejä kertyi noin 46km.

Jake-zxc

Sellanen 50-70km kun kävin kattoon jokkista pyörällä ja kävin kylällä ja kaverilla.

.Ville

5 km.  :-D Varmaan surkein matka mitä tänne on laitettu. Kyllä sitä jaksais, mutta ei oikein nappaa tuo pyöräily. On nimittäin noita motorisoituja vehkeitä olemassa.  :roll:
<><

pilkkiäijä

Mikäs siinä pyöräillessä. Lähiaikoina ei ole tullut pitkiä matkoja pyöräiltyä, mutta viimeisen 3:n päivän aikana on tullut pyöräiltyä päälle 50 kilometriä. Joka päivä sellanen 5 kilometriä on hyvä määrä, ja sen pyöräilenkin melkein joka päivä. Hyvää kuntoilua ja kivaa hommaa  8-)
Olen kalastelijapoika!

kkop

40 km Impiöstä Ranualle olin silloin 10v...Pyörähulluus oli silloin kaverin kaa kumpi saa kesässä enemmän kilsoja :-D

Eetu93

Kotoa kirkonkylälle 20 km. Sitte 15min tauko ja kotiin. Eikä ole ollenkaan mietoa pyöräillä täälläpäin, mäkeä pukkaa (aivan oikeasti) kokoajan.

ALEE

100 km Karstulasta Jyväskylään tuossa vajaa viikko sitten.. Aikaa meni suunnilleen 8 tuntia. Ja muutama päivä ennen sitä Jyväskylästä Karstulaan yhdellä väli yöllä.

Patte123™

herran jumala 100km! kai nyt paussia pidit ja? :-P
Syö särkeä se kasvattaa järkeä.
Oma blogi: http://www.kalassa.net/patte/

aitohoppis

Korpilahden Putkilahdelta Kivijärven Lokakylälle 14-vuotiaana vuonna 1974, noin 175 kilometriä Uuraisten kautta. Aikaa kului reippaasti, muistaakseni 15 tuntia.

Useita kertoja Jämsänkoski-Lokakylä isompana, sattumalta sama matka eli 175 km. Reittiennätys vuodelta 1980, niukasti alle 8 tuntia.

Kovin reissu oli 90-luvulla, kun poljimme Toivakasta Visulahteen. Matka ei ollut kuin vähän yli 100 kilsaa, mutta tarakalla oli 4-vuotias tyttäreni.
~sing if you are happy that way~

Zintti

Poljin kotoa mökille. Tuli reilu 20km. Mutta varmasti tuo ennätys ei ole voimassa enää kauaa.

pjk

Pisin matka, jonka olen polkenut jonkun muun kuin itseni takia, on noin 20 km. Armeijassa pyörämarssilla. Vapaaehtoisesti poljin kerran 25 km yhteen suuntaan ja lähes samantien takaisin. Syy: piti käydä ostamassa uistin, kun jätin yhden lipan pohjaan ja olin tuolloin vielä sitä mieltä, että ilman jotain tiettyä uistinta on mahdotonta pärjätä.

--pikeye

Hagge

Taitaa tällä hetkellää olla pikkusen alle 30 kilometriä kerralla. :roll:

pilkkiäijä

Pari kuukautta sitten lähdin pyörällä Nokian kautta Siuroon katsomaan näkyykö kalastajia. Ensimmäinen etappi oli 15km päässä Melon voimalaitos, jossa kyllä oli myös salakalastajia. Siitä matka jatkui ja siuroon sitä matkaa tulikin 22km. Kalastajia ei näkynyt joten lähdin polkemaan takasin. 10km Porintietä pitkin, ja sitten käännyin ja ajoin takasin Nokialle. Sieltä pieni lenkki ja kotiin. Matkaa tuli yhteensä vähän päälle 50km. Keskinopeus oli 24km/h.
Olen kalastelijapoika!

kala___mies___95

Viime kesänä polin kaverin luota Nurmeksesta kaverin mökille Höljäkkään.Matkan pituus oli 25km koska kaverin isä vei autolla takaisin
Minä en lähde maailmankiertuematkalle minä lähden kalaan.

kirjolohikäärme

Tänä kesänä tuli polettua yhtäsoittoa 50km. Aikaa siihen meni aikalailla tasan 2 tuntia.
Muuten meni helposti, mutta viimiset 5km oli melkoista tuskaa.

Ihan lenkkeily mielessä polettiin, eli ei oltu menossa mihinkään.
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."