Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Osaatko soittaa muutakin kuin suutasi?

Started by Eetu93, March 16, 2008, 18:41:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eli osaatteko soittaa jotain soitinta

Sähkö/akustinenkitara
sähköbasso
rummut
piano
joku muu, kerro ihmeessä mikä

Eetu93

Eli osaatteko soittaa jotain soitinta?. Olen soittanu jo pari vuotta kitaraa ja kitaranaon ollut ja on
vieläkin Jacksonin joku RR malli. Vahvistimena on Line 6 Spider III. Tarkotuksena on vaihtaa
vahvistinta. Kitara on käytetty ja sain sen alle kolmen sadan.

Lemmy

Rumpuja oon soittanu noin 15 vuotta,kitaran soiton aloittelin uudestaan,ennen joulua ostin halpis paketin missä oli vahvari,kitara ja särkijä...Fenkun Stratocaster ostetaan heti kun rahat riittää......

Shark

Akustista kitaraa soittanut n. 8 vuotta, pianoa viitisen vuotta.
Jovain.

KKim

Rahalla saa ja hevosella pääsee

Jon^^

Oon rumpuja soittanu, soitan edelleen. Sitten bassoa, kitaraa ja pianoa.  :-P

Pere

Akustisen omista ja osaan vähän soittaa paikallinen kitara kerho näet lopetettiin pari vuotta sitten.

Osaan myös vähän pianoa itse harjoittelulla.

Ja sitten vielä yllätys yllätys nokkahuilu.
Kaikkihan sen nyt tietää, että aikojen alussa ihminen oli kala.

SUURkalastaja jyväskyläst

Rumpuja oon soitellu pari vuotta. Löytyy rummut omasta huoneesta ja niitä tulee soiteltuu välillä :-)
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Eetu_

perho aloittelija

soitan innokkaasti kosketinsoitinta. sain sen joululahjaksi ja osaan jo vähän nuotteja oma aloitteisesti oon opetellut.
ja nyt on purrut huuliharppukärpänen niinn meinaan opetella soittaa huuhiharppua :wink:

Kaivo

Akustinen kitara onnistuu säestystasolla. Nuotteja en osaa kunnolla lukea, korvakuulolta mennään...

-- Kaivo

Shark

Quote from: Kaivo on March 17, 2008, 15:19:30
Akustinen kitara onnistuu säestystasolla. Nuotteja en osaa kunnolla lukea, korvakuulolta mennään...

-- Kaivo

Minulla oikeastaan päinvastoin... Ilman nuotteja ei onnistu mikään.  :roll:
Jovain.

Eetu93

Ei onnistu minulla nuottien lukeminen. En tiedä kuin D kielen paikan nuottiviivastolla. Soinutja osaan jotain harvoja,
mutta en kyllä muista/tiedä niiden nimiä. Tilutus kyllä onnistuu. :-)

Haukihunter

Nokkahuilua ja niitä rytmikapuloita. 8-)
Ahkera angler @ Mikkeli!

Torro

Puhelinta parhaiten :-D.....on sitä koulussa koitettu muutakin opettaa, mutta ei tartu :-)

Jotai huilua silloin ala-asteella kait osasin jotenkin soittaa. Kitaralla pystyn jotenkin säestämään, jos aluksi kirjoitan kirjaimin nuottien nimet nuottiviivaston alapuolelle. (eli osaan nuotit, mutta en pysty niin nopeasti niitä hahmottamaan) :roll:

Jätän tuon soitinten vingutuksen lahjakkaammille ja tyydyn vain kuuntelemaan :wink:
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

vaaputtaja

Guitar Hero 3 alkaa pikkuhiljaa sujumaan, mitään muuta en sitten osaakaan soittaa.

ööö...

Nokkahuilua jota koulussa soitellaan. Kitaraa ja bassoa soittelen kanssa ja vähän pianoa on pimputeltu.

pilkkiäijä

Ovikellon soitto onnistuu. Se on helppoa ja yksinkertaista  :-D
No pianoa osaan jotenkin soittaa. Nuotteja en ikinä ole opetellut enkä varmaan tule opettelemaankaan. Eli sävelkorvalla.
Olen kalastelijapoika!

Vikke

Akustista ja sähkökitaraa eniten. Sitten sähköpianoa aina joskus. Myös rumpuja aina välillä tulee soiteltua. Nokkahuilua harvoin, ennemmin koulussa! Mutta en oikeen hyvin enää nokkahuilua halliitse. "Osaatko soittaa muutakin kuin suutasi?", todellakin suun soitto joskus onnistuu, ja ovikello se vasta yksinkertainen, ei paljoa nuotteja kaipaa ( ainakaan minulla). :-)
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Arska_1

Eipä tuo homma nyt kovin hyvin ole hanskassa, mutta jotain pientä nyt osaan soittaa pianolla ja kyllä se ukko nooa varmaan vielä menisi nokkahuilullakin. :-D
Ilo puolesta, riemu kilosta, mutta mitäs kahdesta?

Aatami

2 vuotta opettelin soittamaan ostakaa makkaraa koulussa. Enkä osaa sitä vieläkään. Eli olen enemmän suunsoittaja sarjassa. Kotoa löytyy kyl akustinen ja piano, koska vaimo on musiikkifriikki tai ei ihan mutta melkein.
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

Siikapossu

En nyt väitä osaavani soittaa pianoa, mutta puolitoista vuotta olen käynyt pianotunneilla.

Raidari

Quote from: Aatami on March 18, 2008, 15:49:10
2 vuotta opettelin soittamaan ostakaa makkaraa koulussa. Enkä osaa sitä vieläkään. Eli olen enemmän suunsoittaja sarjassa. Kotoa löytyy kyl akustinen ja piano, koska vaimo on musiikkifriikki tai ei ihan mutta melkein.
Itse opin koulussa tuon ostakaa makkaraa laulun alta 1minuutin  :-D...muuta en sitten oikeastaan soita mitenkään, mutta suuta on tullut kuitenkin soitettua.

Hurri.

pakko tunnustaa että en osaa soittaa mitään  :roll: paitsi ala-asteella tuli nokkahuilua soiteltua

Tom

Puhelimella soittelen,kun muuhun ei taidoit riitä.(voi olla syy sekin että musiikin opettaja ei ole mun kanssa oikein samalla aaltopituudella)

Eetu93

Itekkään en vuosi sitten ymmärtänyt mitään mitä müsiikin ope yritti sanoa ja kutosen sain kokeesta. Nyt käytän Guitar Pro 5 tietokone ohjelmaa
kuin ammattilainen. Se koulusta  :roll:.

Piksu

osmanhauki

Minä osaan rummuilla perus kompin. Nokkaihuilulla en osaa soittaa edes makkara laulua. En ole minäkään opettajan kanssa samalla aaltopituudella.

Lohiverkko

Soitan pianoa ja trumpettia, pianoa olen soittanut varmaankin 4vuotta ja trumpettia 2
Hauella on terävät hampaat koska kovat kalat ja pellin palaset kuuluvat sen perusravintoon..

Kalastaja.97

Rumpuja oon soittanu varmaa vaa 1-vuoden. 8-)
Kalastaja.97

-Juippi-

JOnkin verran Frets on Fireä. En kyllä mitään oikeaa soitinta.
Sen minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.