Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Yaman ruisku ja ilmaletku

Started by Shield, April 02, 2008, 22:19:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shield

Ostin tosta robinhoodista tollassen letkun. Paketissa ei lukenu muuta kun (pienoisilmaletku). Letkun päät ovat aivan samanlaiset ja molemmat ovat ruiskulle
sopivia. Mietin vaan että miten liitän sen kompuraan? Wanha kyllä kävi, mutta se oli aika lyhyt.

Shield

Quote from: muppeli on April 02, 2008, 22:19:26
Wanha kyllä kävi, mutta se oli aika lyhyt.

Siis wanha letku on aika lyhyt, ei kompura!

Nismox

Tuohon toiseen pähän kuuluu kiertää pikaliitin mikä tulee kompuraan. Niitä saa eri kokosilla jengoilla. Letku mukaan ja liitin kauppaan=)

Shield

Quote from: Nismox on April 03, 2008, 07:50:22
Tuohon toiseen pähän kuuluu kiertää pikaliitin mikä tulee kompuraan. Niitä saa eri kokosilla jengoilla. Letku mukaan ja liitin kauppaan=)
Kiitti pitää mennä kauppaan. :-)

x rap

muppeli mistä ostit kyseisen ruiskun? ja onko hyvä koska itse löysin netistä samanlaisen ja hiukan ostoaikeissa.

x rap

ok tekeekö siistiä jälkeä? ja kauan on ruisku jo toiminut?

Shield

Quote from: x rap on June 15, 2008, 11:52:03
ok tekeekö siistiä jälkeä? ja kauan on ruisku jo toiminut?
ÄÄh! Siis ostin tuon ilmaletkun robinhoodista. Ruiskun osti äiti jostain samantyyppisestä halpahallista. Kyllä tuo toimii varmaan ikuisuuden, jos sitä pesee+hoitaa hyvin. Ihan hyvää jälkeä tuolla saa. DecaLackien kanssa menee hermot, kannattaa valita maaliksi createxit. Älä tee sitä virhettä että ostat decalackeja, niinkun minä tein. Hinta-taso noilla nyt on aika samanlainen. Createxeja kuppiin!

x rap

:) kiitos saatan saaha tutulta ihan ammatti ruiskun lainaan koska se on maalari :) innokas olen itekin vaappuja tekemään. ja jos ostan ostan cabin maaleja vaikka ne kalliita ovatkin.

Shield

Kannattaa sitte suojata hyvin ittesä kuu noilla cabeilla maalailee :-) :wink:

kalamies]

Kui ohutta jälkee tol ruiskulla saa  :-P?

jork

yaman ruiskussa on vaan se huono puoli(ja kaikissa muissa kopioissa) että niihin ei saa ollenkaa vara osia itseltäni hajos yamasta suutin eikä siihen saanu enää varaosia niin tuolla se on romukopassa jos joku tartee varaosia niin ottakaa yhtetyttä yv:LLä T:jork