Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

tietäiskö kukaan?

Started by perhokalastaja_, May 19, 2008, 15:22:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perhokalastaja_

kun tuos viime vuonna harkitsin uuden perhovavan ostoa, vavat oli tehty kiinassa tai joku noista aasialaisista maista, ja kuulin että ne on tosi pitkä heittosia vapoja jos en ihan väärin muista niin niitä vapoja olis testattu erä lehdes, mutta nyt en enään perkules muista vapa merkin nimeä kun tuli ostettua tuon guidlinen vapa kiinalaisen tilalle, että tietääkö teistä kukaan mikä vapa vois olla kysees.? muistaakseni vavat ei ollut ihan halpoja mutta

Torro

Guidelinen vaihdoit kiinalaiseen?? ?? :-o
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

perhokalastaja_

nojoo, oli tarkotus ostaa tuo kiinalainen ja kahtoa millanen se on, olin kuullu hyvää palautetta niistä, mutta se olis pitäny tilata netin kautta niin se jäi siihen jotenkin sitten. ja sitten menin yhteen kalastus kauppan ja tuli sitten ostettua tuo guidlinen awm vapa... tuli virhe tuos aimmemin, en siis ostanut kiinalaista vapaa, mutta guidlinen minä ostin ja nyt olisin halunnut tietää että mikä tuo "kiinalainen" vapa vois olla kysees kun meinaan ostaa uuden vavan

Pete

En ny tiedä mitä sulle vastais, kun näköjään kirjoittelet mitä sattuu...:
Quote from: perhokalastaja_ on May 17, 2008, 23:57:55
strömsländan xp 5/6 luokan ja 9 jalan vapa on kyllä luotu alottajille, ostin sen 2 kesää sitten ja en ikinä vaihtais pois, kela siimat ja vapa makso 200e joten voin suositella antaa kaikki heitto virheet anteeks, ostin viime kesänä guidlinen awm 5 luokan ja 9 jalan vavan ja kelan, mun mielestä tosi vaikeaa saada heitot menemään hyvin, liian jäykkä ja vaikea heittonen vapa mun mielestä vaikka ne oli kirjottanu niin että se on sopiva aloittajille, mutta mä yritän vaihtaa painavampi siima siihen koska se on niin kevyt mikä tuli setin mukana

Usea ihan "tosi merkki" tuottaa myös vapansa Kiinassa/Kauko-Idässä, näissä erilaisissa vapatesteissä mukana olleena epäilykseni on että usealla vapamerkillä aihio on sama, sidokset ja muut komponentit vain ovat erilaisia... Tämä vain ihan ajatuksia herättääkseni. Tätähän ei yksikään vapamerkki tule myöntämään  :-o

perhokalastaja_

nojoo senhän minä tiedän. mutta eikö sitten pitäis lukea että made in china jos se on todellakin tehty kiinassa?

Pete

Quote from: perhokalastaja_ on May 19, 2008, 22:07:33
nojoo senhän minä tiedän. mutta eikö sitten pitäis lukea että made in china jos se on todellakin tehty kiinassa?
Kaikenlaista pitäis, miksi ei Volvo 343:ssa lue Renault, vaikka auto on liki kokonaan Renault ?
Vai mitä mieltä olet vaikka näistä kahdesta eri merkkisestä perhokelasta ?

perhokalastaja_

joo pitäis siinä volvossa lukea renault peräs! mutta eihän volvo sitä haluais, kuule en tierä noitten kahden merkkiä! mutta varmaan tehty samas paikas mutta eri merkit;)

Pete

Tarkoitin tuolla vertauksella, että on liki mahdoton sanoa mikä se sun "kiinalainen" vapasi oli, jos et osaa mitään muuta vavasta edes kertoa.

perhokalastaja_

niinhän se on, mutta aina voi kysyä!

Morripoika

Quote from: perhokalastaja_ on May 21, 2008, 16:18:01
niinhän se on, mutta aina voi kysyä!
Voi hyvinki, mutta kannatas miettiä kannattaako kysyä. Ja varsinkin kannattaako sille tehdä uusi aihe. "Osio: Kysy mitä vaan olisi mielestäni sopinnut näin vaikella kysymykselle, jos kerta mieli teki kysyä. :-)
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.