Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Miksi harrastat pilkintää?

Started by janne91, June 11, 2008, 03:53:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Miikkali

Miksen pilkkisi? Siellä rauhottuu, unohtuu kaikki elämän muut paskat, se on mukavaa, siitä voi voittaa jotain (kilpailuista) ja saa muutakin ruokaa kun kaupan pakastealtaan kalapuikot...
Ilmaisia tarroja - ilman postikuluja! www.yad.fi/streetteam

miikko_hietalahti02

Quote from: janne91 on June 11, 2008, 03:53:29
Oletko koskaan miettinyt sitä, että miksi käyt pilkillä? Mikä merkitys sillä on elämässäsi? Onko se sinulle muuta kuin ajanvietettä?

Tässäpä vähän ajateltavaa kaikille. Itse olen rakastanut kalastamista jo pikku penikasta asti. :-D

edit: otsikkoa muokattu

Tämä olikin mukava aihe - koska itse olen vasta viime talvena aloittanut (hetken päähänpistosta) niin oli mukava lukea toisten tarinoita syistä.
Mutta täytyy kyllä sanoa että raskaan arjen vastapainoksi pilkkiminen on mielettömän hienoa ja saa aivot hetkeksi narikkaan.

Kalle 37

Kyllä  varmaan kun se on kivaa ja muut asiat jää taka-alalle,kyllä siinä on se jännitys jos se iso nappaa :-D  kisoissa on mukavaa kun pääsee morjestaan kalakavereita jotka asuu kauempana
Erämaa-Kuusamon pilkkiviikot :)

Alkeis

Pilkin koska... Miksi nyt ihminen ylipäätänsä tekee jotain? SIksi että on tarve touhuta ja oppia ja taitaa.. Myös kivastihan siitä safkaakin saa, tosin olisin vain itse saamaani kalaa syömällä hiukan hoikempi. (vrt. birkenau.)

Kylmä Fishy

Minkäs sille mahtaa kun kalastus on verissä  :-)

wewwer51

kalastus on juutunut päähän sille et voi mitään.(viimevuonna kävin jäällä keppien kanssa ja jalka paketissa) :-D
fishing rocks!

Salone

Pilkin, koska se on harvoja vapakalastusmuotoja, joita voi harjoittaa talvella. Ja suosikkikalastusmuotoni se on siksi, ettei siinä tarvita venettä, ja sellaistahan en omista.

hauki000

Pilkimistä harrastan siksi, koska talvella ei oikein muuta kalastusta voi harrastaa. Pilkkiminen on siitä mukavaa, että pääsee niihinkin paikkoihin joihin ei kesällä välttämättä pääse. Pilkkiessä ei tarvitse ajatella mitään järkevää ja saa nauttia luonnon kauneudesta. Kalaakin tulee yleensä melko hyvin ja jos ilma on hyvä niin jäällä on mukavaa olla.
Verkko on joukko reikiä jotka on sidottu narulla yhteen.

paavojenpaavo

Harrastan pilkintää koska nautin: palelevista varpaista, roikkuvasta räästä, vitunmoisesta kylmyydestä, koukusta sormessa, jääpuikosta perseessä, kylmästä kahvista, jäätyneistä sämpylöistä, peniksen ympärille kiedotusta siimasta, keuhkoputkentulehduksesta, vanhojen paasojen kalatarinoista, tyhjistä saalispusseista, kreikkalaisesta salaatista, vetäytyvistä kiveksistä ja siitä kun katkarapu surkastuu siihen pisteeseen että sitä ei löydä edes mikroskoopilla.

Kala Erkki

Quote from: paavojenpaavo on December 27, 2013, 23:30:22
Harrastan pilkintää koska nautin: palelevista varpaista, roikkuvasta räästä, vitunmoisesta kylmyydestä, koukusta sormessa, jääpuikosta perseessä, kylmästä kahvista, jäätyneistä sämpylöistä, peniksen ympärille kiedotusta siimasta, keuhkoputkentulehduksesta, vanhojen paasojen kalatarinoista, tyhjistä saalispusseista, kreikkalaisesta salaatista, vetäytyvistä kiveksistä ja siitä kun katkarapu surkastuu siihen pisteeseen että sitä ei löydä edes mikroskoopilla.

:-D Pilkkiminen on mukavaa puuhaa eikös?

S00peli

varmaan koska ei voi heittokalastaa tai uistattaa. Tosin alkaa olemaan pilkkiminen kohta hauskempaa luparumban takia..