Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Perho vaapun taakse kirrejahtiin?

Started by Anonymous, March 13, 2003, 15:40:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Niin, elikkä minkäläinen perho kannattaisi sitoa tollasen 5.5cm pitkän vaapun perään tapsiin nimenomaan kirreä tavoitellessa? Streamer, pupa, uppoperho? Löytyiskö täältä kalassa.net:in perhoresepti-kansioista sopivia yksilöita? Värisuosituksia?

Kiitokset vastauksista jo etukäteen!

Anonymous

Kai sinne ois joku liitsi hyvä ei kyllä tulis mieleenkään tehdä moista viritysta...

Anonymous

Vai ei tulis mieleenkään..? Se on kuule sen luokan peli ku saa molemmat osaset kloksahtamaan kohdalleen, että huh huh! Ja asiaa todistavia kalastajia riittää lisäkseni varmaan täällä kalassa.net:issäkin aivan riittämiin. Mutta sä ehottasit siis liitsiä.. entäs muut?

Anonymous

Njoo on se toimiva systeemi. Yks konsti on laittaa se tapsi abaut puolimetriä vaapun eteen ja siihen pinturi. Kelatessa sitä vaappua sisään se pomputtaa kivasti perhoa. Perässä uitettuna olen jollain nähnyt pupalitkan. Toimii niin että se vaappu houkuttelee kalan lähelle ja pupa on siinä sillai sopivasti syötävänä.
Vaikka sillä tyylillä kuulemma kalaa saa ihan kivasti, mä heittäisin sen koneongen meneen ja keskittyisin perhoon :)

paulinho

ITselläni on ollut red tag, black zulu ja Brown march, mutta taimenia uistelin... Perhot olivat sitäpaitsi 4 perhon litkassa... No, kaksi alamittaista kuintekin tuli... Vaappuna toimi "hieman" viritelty nils master haka... Olen  taivuttanut hakan uintilevya niin, että se kulkee 3 metrissä ilman apuja... =)