Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Vision koma

Started by bituhuuli, May 20, 2008, 21:19:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bituhuuli

Hemmetti kelani oli ollut 1kk tauolla lähettiin kavereiden kanssa kalalle ja rupesin siinä laittamaan välineitä sitten rupesin katsomaan kelaa sehän puola on vähän vino :( onneksi takuuta vielä jäljellä ja luulisin,että takuu korvaa sen! Kuulemma herkkä kela. Kyselen vaan,että onko teillet käynyt samanlain,että puola on mennyt kieroon

Säkkimies

Joo pikkusen otin lippaa Kuusingilla niin puala hankaa nyt laitaan jotta rahina kuuluu. :x

Pete

Ne ovat kalastusvälineitä, ei tukivälineitä rantoja koluttaessa...

On se Koma hieman arka kolhuille, varsinkin juuri tämä puolanreunus/akseli.

bituhuuli

Mutta mahtaako takuu korvata. Itse kyllä veikkaan,että korvaisi.

Pete

Laita postia Rytköselle ja kysy mitä se on mieltä.
Tuotepäällikkö,varasto ja takuut
Tuomas Rytkönen
puh: 09-2797 6131
[email protected]

bituhuuli

Kiitoksia tiedoista. Sinne lähti viesti : )

Vikke

Itselläni ollut kela Toukokuun lopusta asti, eikä ainakaan vielä ole mitään vikoja ollut.
Riippunee kai, miten-, ja missä sitä käsittelee.

Itse olen yrittänyt käsitellä mahdollisemman varovasti, vaikka takuu korvaisikin.
Ja minulla kela on ollut ostopäivästä asti ahkerassa käytössä.  :-)
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Pete

Onko jollain konstia/ohjetta millä löystyvän jarrunnupin sais tiukemmaksi tai jäykemmäksi. Heitellessä jarrun nuppi jotenkin ns.aukeaa eli löysyttää jarrua. Olen kuullut, että jonkin ohuen huopalapun kun laittaa sen jarrunupin alle niin se auttaisi. Onko muita vinkkejä/kikkoja kyseiseen asiaan, vai onko tämä vain minun oma ongelmakela ?