Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Töykeää palvelua kalastusvälineliikkeessä

Started by Hauenpyytäjä, June 26, 2008, 20:51:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hauenpyytäjä

Menin eilen iltapäivällä jyväskylän Pro Fishiin pojan kanssa ostamaan sähköperämoottoria.
Kysyin myyjiltä (3 henkilöä), löytyykö Minn Kotan pienintä versiota. Yksi myyjä sanoi, että valitettavasti se malli on loppunut, vain isompia on pari enää jäljellä.
Toinen myyjä sanoi samantien, että Minn Kota Endura 30-malli on loppunut suomesta kokonaan, kaikki on myyty kuulemma, eikä mistään saa. Jatkoi vielä, että ei tiedä milloin seuraava satsi tulee heille jenkkilästä taas.

Naureskelin mielessäni, että sitähän saa monestakin paikasta tilaamalla, mutta ei siis Jyväskylästä(Jyväskylässä on vain 2 jälleenmyyjää). OK. Lähdettiin kotiin.

Tänä aamuna luin Keskisuomalaista ja yllätys yllätys takasivulla oli iso mainos Pro Fishiltä kyseisestä mallista tarjoushintaan.
Kaveri soitti vielä testimielessä liikkeeseen, että löytyykö sitä mallia ja kuulemma löytyy.
Siis mitä helvettiä?
Mitä tein väärin? Myydäänkö siellä lärvin perusteella tavarat? Onko tällainen sallittua?

No, tilasin sitten tänään moottorin Kuopiosta, huomenna perillä. Puhelu kesti 2 minuuttia. Helppoa ja vaivatonta.

Luulisi, että tuollaisella "palvelulla" kusee omaan sukkaansa. Eipä ihme, että liike oli asiakkaista tyhjillään. Että semmosta.

Onko kellään kokemusta vastaavasta?

jarmoankka

No, samantasoista on palvelu Profish Hämeenlinnassakin.
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Mikko_-Procyon-

Muistan aikanaan sen, että Profishin hinnat olivat juuri JKL:ssä n. 25% kalliimmat kuin muualla. Palvelun laadusta paha mennä sanomaan, kun ei ollut varaa niillä hinnoilla ostaa mitään. Kävin siellä "pyöräkorjaamossa" ja perhokolmiossa ostamassa suht edullisesti tarvitsemani vermeet.

Itse olisin varmaan mennyt seuraavana päivänä tuon ilmoituksen kanssa ko. liikkeeseen ja kysynyt, että miksi eilen sanoitte toista, jos kerran tämä ilmoitus on pitänyt painoonkin jo etukäteen toimittaa. Mukava nähdä, kun kusettava taho joutuu vähän mutkittelemaan ja kiemurtelemaan.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Qkkeli

Melko käsittämätöntä toimintaa.. Miksi sitä tietoa piti pantata ja antaa tarkoituksella totaalisen harhaanjohtavaa tietoa? Siis kaikkein järkevintä olisi ollut sanoa, että tuotetta on, mutta kannattaisi tulla seuraavana päivänä paikalle, kun se on tarjouksessa..! Järkikin sen jo sanoo, minun mielestä ainakin. Onneksi ostit muualta, oikea päätös. Ja nimenomaan, omaan sukkaan ne kusee tuollaisella toiminnalla.

Piksu

Ite olen monesti käynyt siellä siis jyväskylän profishissä eikä ikinä ole tuollain käyttäytynyt.

Hauenpyytäjä

Mielestäni asiakkaita ei pitäisi pitää tyhminä. Mulla oli infot kyseisen koneen saatavuudesta, mutta ajattelin ostaa kotikaupungista. No päivä kaks sinne tänne. Huomenna pääsen keskittymään itse asiaan, eli kalastukseen.