Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

ongelmaan ratkaisua etsimässä?

Started by labimbom, July 04, 2008, 14:26:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

labimbom

Hei kaikille! Olen tässä etsimässä tiettyä uistinta, jonka yksi hauki vei mennessään.
Jos jollain on itsellään, tietää mistä saisi tms niin kertokaa ihmeessä, haluaisin samanlaisen uudelleen.
Ihan senkin takia että ostin sen lahjaksi enkä suinkaan itselleni... Piti sitten ite kokeilla.

Kyseessä on Hokkaido Lures by Alcedo, WD 65-GHS eli Wave Dancer 65 Suspending, colour:
Ghost Shadow 65mm ja 9g painoa. Se oli sellainen kahdella nivelellä oleva uistin ja lähes valkoinen.

Ostin sen Portugalista ja olen yrittänyt netistä katsella ja löytää samanlaista, mutta en ole onnistunut.
Olisin kiitollinen, jos jollain olisi jotain vinkkejä tai omissa kätköissään kyseinen malli ja olisi halukas luopumaan
siitä. Olisi kait pitänyt ostaa heti kasa niitä sieltä, mutta jälkiviisaus...

Vastauksia mielellään sähköpostitse!!! Kiitos kaunis terv. epätoivoinen

Kaivo

Hetken googlettelun jälkeen löysin jotain... Laitetaas kuva näkyville. Onko tuo toiseksi alimmainen se, mitä haet?

http://www.basshopitaly.net/prodotti.php?settore=Esche&categoria=Crankbait&ses=

Kuva löytyi italialaisen verkkokaupan sivuilta, ja oli ikävä kyllä ainoa osoite josta löytyi tietoa ko. vieheestä. Ilmeisesti kyseessä on maailmalla ei kovin tunnetun valmistajan (Alcedo) viehe, joita ei varmaankaan tuoda Suomeen. Näin ollen tuollaisen vaapun joutuisi tilaamaan ulkomailta. Korjatkoon viisaammat, jos olen väärässä.

Jos kyse on taas siitä, että tuollainen viehe pitäisi saada siksi että sillä tuli hyvin kalaa, voi lohduttautua sillä, että yksi ainoa viehe ei todellakaan ole se pakollinen juttu, jotta haukea voisi saada. Lukaise vaikkapa tämä artikkeli.

-- Kaivo

labimbom

Kiitos vastauksesta ja kyllä viehe on sama. Kysymys on enemmänkin siitä, että se oli lahja (=periaate),
myönnettäköön, jolla myös tuli kalaa. Heti ensimmäisestä heitosta alkaen...  :-D
Heittoja tosin oli vain noin 20, mutta kuitenkin itse söhläsin sen hauen kanssa.
Omaa kokemattomuuttani...

Tämä liike josta löysin lahjani oli tosiaan täynnä tämän merkin tuotteita, joten voit olla oikeassa
siinä, että ovat harvinaisia täällä pohjolassa. Hinnaltaan tuotteet olivat liikkeessä suhteellisen edullisia.
Kyseinen viehe käyttäytyi vedessä ainakin muutaman muunkin paikalla olijan mielestä hienosti - aidon oloinen uintiliike.

Käynpä katsomassa linkkiäsi... Itse en löytänyt vaikka sitä haeskelinkin. Kiitos kovasti!  :-D
Yritän sitä kautta eteenpäin.

labimbom

Noin nyt katsotaan tapahtuuko siellä Italian päässä mitään. Oma italiani ei oikein enää taivu, edes välttävästi, mutta jos englannilla pärjäisi...  :-D

Kaivo

Quote from: labimbom on July 05, 2008, 14:13:20
Noin nyt katsotaan tapahtuuko siellä Italian päässä mitään. Oma italiani ei oikein enää taivu, edes välttävästi, mutta jos englannilla pärjäisi...  :-D

Italia on EU-maa, ihme on jos lontoon murre ei tule ymmärretyksi sielläkin päässä :) Toivokaamme parasta!

-- Kaivo

labimbom

Ei pärjännyt niiden kanssa englannilla. Kirjoittamani sähköposti tuli hylättynä takaisin eli luulivat kait sen olevan sitten roskapostia
ja jonkinlaisen varoituksen kanssa myöskin, joten taitaa olla parempi olla ottamatta yhteyttä sitten heihin uudestaan.
Ellen sitten löydä jotain italian kielen taitoista ihmistä... Harmi!  :-(