Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

viehelaukku..

Started by ctmn, March 22, 2007, 19:17:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

]one

Quote from: Lohiverkko on July 02, 2008, 21:43:18
Ite tilasin tälläsen ielen: http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=77&productid=2289
Tilaa pitäisi olla "riittävästi". Pistän raporttia ja ehkä kuvankin kun saan laukun käteen.
Pistä ihmeessä! Mulle on tärkeetä, että laukku sisältää noita Planon 3700-rasioita (miel. 4kpl ->), ne on nääs osoittautunu tosi tilaviksi ja muutenkin käteviksi. Tietysti kokonaisuuden pitää olla toimiva ja pieniä sivutaskuja on löydyttävä "koskirasialle", puukolle, pihdeille,yms.. pientarvikkeille mitä mukaan tarvitsee..
Tuo laukku täyttänee nämä vaatimukset, joten pistä raporttia kaikin mokomin. :-D

Abborna

Itellä oli ennen tommoinen iso laukku jossa pidin kahta keskikoon pakkia mutta sitä oli niin vaikea kantaa mukana vaikka onkin repputyylinen niin hankin tarjoustalosta tämmöisen VAELTAJA merkkisen pienemmän laukun hintaan 9,90e.
Tuossa on kummallakin sivulla noin 2x maxi tupakkatopan kokoiset taskut ja edessä vastaavasti sitten noi 3x.
Päällis kannessa on kummallakin puolella omat taskunsa jonne mahtuu esim puntari,pihdit,varasiimaa jne..
Sitten kakkos kannessa joka sulkee muoviset rasiat sisälleen vielä yksi tasku..
Kolme Muovirasiaa on mitoitettu niin että ne voi joko laittaa makaamaan toisetensa päälle tai sivuttain niinkuin itse pidän  :-)
Rasioiden koosta ja rakenteesta sen verran että pituutta on 19,5cm/ syvyyttä 4cm/ leveyttä 13cm.
Vain poikittais lokeroita voi muttaa ja muutokset ovat tehtävissä 3cm välein.
Pituus suunnassa seiniä on kaksi 4cm välein joita ei siis voi liikutella.
Itsellä nuo muutokset ovat aivan riittävät kun en siellä magnumeja tms isoja vieheitä säilytä mutta tarpeen tullen tuommoine pitempikin puikko sinne sujahtaa kuten vähän kuvan keskimmäisessä rasiassa näkee  :wink:
Itse voi omasta kokemuksesta sanoa että materiaali tuntuu kestävältä ja vetoketkut ovat muutamaa kertaa lukuunottamatta sujahtaneet pulleammassakin kunnossa kiinni  :roll:
Kaikki remmit ovat pituudeltaan muutettavissa ja säätövaraa on jätetty mukavasti + että kantoremmin saa pois halutessaan.
Tuohon hintaan olen siis todella tyytyväinen ja suosittelen että tuon koon laukkuja etsivät kävisivät hypistelemässä paikallisessa tarjoustalossa tätä tuotetta  8-)

T.Abborna

Lohiverkko

ja nyt sitä raporttia.
Plano Guide Series 3337
Laukku on varsinainen tilaihme, sillä laukuun mahtuu ilman pohjanpudotus vetoketjua avaamalla 4kpl 3700 Pro Latch- vieherasiaa, ja vielä niiden päälle shakespearen jigisalkku. Nuo vieherasiat tulevat laukussa mukana. Laukkuun mahtuu myös erillisiin taskuihin mm. Lokikirja ja kalapäiväkirja, siimarulla, varapuolat 2kpl, kuksa, kärkipihdit, kidan avaaja, kalavaaka ym. Laukussa on kolmella sivulla erillinen tasku, sekä laukun päällä on vielä lisäksi erittäin tilava tasku. Laukun molemmissa sivuissa on myös pihdeille erillinen "tasku".. (Selviää kuvista)  Kun tuon Pohjan "pudotus vetoketjun avaa, tulee laukkuun korkeutta noin 12cm lisää, tosin kuljettaminen on hankalampaa suuren korkeuden takia.
Tälläiset vieheet mahtuu mm. tuohon laukkuun, ja 1,5 rasiaa jää vielä tyhjäksikin:

Ja tälläiseltä laukku näyttää ulkoa päin:

EDIT:
Tänään tuli oltua sateessa kalastamaassa ja laukku oli mukana. Laukku piti täydellisesti vedet pihalla, mitään ei kastunut. Huomasin myös, että rasiat menevät myös päällekköäin laukkuun, silloin niitä mahtuu muutama enemmän.
Hauella on terävät hampaat koska kovat kalat ja pellin palaset kuuluvat sen perusravintoon..

huug0

tämmönen tuli tänään ostettua Porin honkkarista. Hintaa tuli 34,95e (kassa sekoili pahemman kerran sillä hintalapussa luki että 47,95e!)
Paketti sisältää 6kpl rasioita( mun mielestä 3700). yhtä en niistä tarvi,sillä tartten tilaa muille tarvikkeille, jotka eivät muuten mahtuisi.

Daiwa

Quote from: huug0 on July 10, 2008, 21:50:42
tämmönen tuli tänään ostettua Porin honkkarista. Hintaa tuli 34,95e (kassa sekoili pahemman kerran sillä hintalapussa luki että 47,95e!)
Paketti sisältää 6kpl rasioita( mun mielestä 3700). yhtä en niistä tarvi,sillä tartten tilaa muille tarvikkeille, jotka eivät muuten mahtuisi.

Tällainen laukku on mullakin. Kärkkäisella 32€ Laukkuhan on aika iso ja jos se on täynnä tavaraa, niin myös painaa aika paljon enemmän.
Hyvä ja halpa laukku ja sivutaskuihin mahtuu melkopaljon kamaa.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.