Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

tilaatko uistimesi?

Started by verpil, August 29, 2008, 21:16:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hagge

En ole vielä tilannut, huuto.netistä monta kertaa tehty tarjouksia, muttei ole resurssit riitäneet. Muuten kyllä tullut netistä kalastusvälineitä tilattua, joten on se ihme jos ei muutama viehe joskus postiluukusta kolahda. :roll:

tomso

en kyllä ole ite ikinä tilannu mutta meinasin että voisin ehkäs koittaa noita perzan vaappuja :lol:
.....

ottivaappu

Enpä oo koskaan tilannut vaapuja muutoin kuin vaapun valmistustarpeita. Osto vaaput tulee yleensä hankittua jonkin sortin kalastustarvike liikkeistä :-)

Pete

Quote from: wild miguel on April 13, 2009, 14:21:41
huutonetistä,sil on kaikkea laidasta laitaan ja viel uusia,joskus kaupasta
Ei Huutonetistä mitään tilata, sieltä huudetaan ja sitten ostetaan.

Hagge

Quote from: Pete on May 10, 2009, 19:42:30

Ei Huutonetistä mitään tilata, sieltä huudetaan ja sitten ostetaan.

On huuto.netissä myös osta heti kauppoja, jotka ovat jo käytännössä tilaamista.

Pete

Quote from: jätkä on May 10, 2009, 21:11:46
Voiko sieltä tilata sitten vaikka useamman ?

Rambo-Jonne

Quote from: Pete on May 10, 2009, 22:53:48
Quote from: jätkä on May 10, 2009, 21:11:46
Voiko sieltä tilata sitten vaikka useamman ?

Riippuu myyjästä, esimerkiksi kun ostin kerran tapsimorreja sieltä niin kyllä myyjä kysyi että montako satsia laitetaan. Eli joskus voi.
On se ihme homma, että hingutaan uusia hymiöitä ja silti niitä ei saa käyttää. 

Pete

Olen yrittänyt ostaa monet kerrat kolmea kappaletta, viimeksi kun oli halvalla käyttämätön Sage, ei ollut kuin yksi myynnissä. Vaikka kuinka yritin tilata kolmea niin ei tullut kuin yksi.
Ihme juttu.

Ozzman

Aika paljon Huuto.netistä tullut tilattua. Aika halpoja löytää. Ja sit vähän kalliimmalla käsintehtyjä erittäin kalastavia vaappuja. Koskaan ei ole osunut huijari kohdalle, vähän  kun viittii seurata niitä palautteita. Jos myyjällä on 200 positiivista ja 0 negatiivista, niin tuskin se siinä vaiheessa alkaa huijaamaan. Eri asia jos hyvää tavaraa epäilyttävän halvalla ja myyjällä 0 palautetta.
So long, and thanks for all the fish!

Kalamies46

Skarpa

Tänä vuonna pelkästään ostanut Palstalaisten omavalmisteita eli tilannut. (ei niissä pakeissa tehdasvalmisteita oikein olekkaan :roll:)
Eestä ja takkaaa

darpeee

Yleensä ostan kaupasta uistimet, mutta olen myös muutaman kerran tilannut tuolta kalastuskauppa.com :ista.

harrastaja99

joskus tilaan kaupasta netin kautta. oliko se: virveli.fi...? tais olla. :roll:

Roope-Ankka

Ite ostan kaupasta. En osta netistä. Tai teen itse.

Ammattilainen

Eipä ole tullut vieheitä tilattua koskaan - kai sitäkin voisi joskus kokeilla :-). Tähän asti olen vieheeni hommannut turun pyyntivälineestä, tai jostain tavarataloista, mm. hong kongista.
Kalaan aina kun pääsee !