Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kymijoelta harjusta..

Started by fluke, September 07, 2008, 22:17:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fluke

Onko se hyvä kala syödä siitä joesta, kun olen kuulut, että lohen kannalta se maistuu ihan huonolta ?

Pete

Quote from: fluke on September 07, 2008, 22:17:16
Onko se hyvä kala syödä siitä joesta, kun olen kuulut, että lohen kannalta se maistuu ihan huonolta ?
Siis harjus maistuu lohen kannalta ihan huonolta ? Vai mitä ajattelit kysyä ? Harjus on ihan hyvä ja syötävä kala.

Daiwa

Ei ne harrit huonolta maistu, vaikka joki ois vähän p***anen. Ei kannata kaikkea kuunnella, vaan syö harrit pois.  :-)
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Shield

Quote from: fluke on September 07, 2008, 22:17:16
Mistäkohtaa jokea lähtisit harjusta metsästämään?

fluke

Isolta-joelta tai jostain lapista.. kun kamut sano kun ennenkin käynyt siellä. Mut mää olin ekaa kertaa niin sain harjuksen ja ne mun kamutkin sanoi ettei ole ikinä nähnyt saavan ketään harjusta kymijoelta...

Torro

Jos tarkoituksesi oli kysyä Kymijoen harrin ruoka-arvosta (makuasioissa kaikilla tietenkin on omat mielipiteet) niin palaapa asiaan sitten kun olet onnistunut sellaisen saamaan! Pisteet siitä jos Kymiltä olet harrin saanut!
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Shield

Tehtaan alueelta ei kyllä kannata mitään syödä (piste)

fluke

No se takia minä kirjoitinkin tuon et kun sain sen harrin kokonkoskelata!!!! :-P
Mut kyl se ihan hyvä kala oli syödä, kun toiset sanonut et lohikin maistuu paskalle niin mää vähän epäilin sitä makua

fluke

Siellä on Siikakosken saalispäiväkirjassa et siel on mun nimi ja harri paino,pituus....06.09.08 saanut sen