Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Mitä mieltä Rapalan: "Kireitä Siimoja" pakeista?

Started by -MaFix-, September 15, 2008, 14:52:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hauk-Hauki

Ite tosta paketista oon säästäny stormin uistimet. Haukea tosin tullut ihan julmetusti.

HuntaKilla

Ihan hyviä uistimia on sietä boxista tullut, mutta on myös sellaisia uistimia, joita en ole käyttänyt. Nyt pitäisi saada ostettua se Rapala-boxi, missä on niitä tarvikkeita... Niistä olisi suuri hyötyä nyt.
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

limatuubi

Quote from: HuntaKilla on May 25, 2009, 21:32:48
Ihan hyviä uistimia on sietä boxista tullut, mutta on myös sellaisia uistimia, joita en ole käyttänyt. Nyt pitäisi saada ostettua se Rapala-boxi, missä on niitä tarvikkeita... Niistä olisi suuri hyötyä nyt.

Ostin pari päivää sitten sen Rapalan työkalu boxin ja ihan tyytyväinen olen ollut siihen.

HuntaKilla

Quote from: limatuubi on May 25, 2009, 22:21:27
Ostin pari päivää sitten sen Rapalan työkalu boxin ja ihan tyytyväinen olen ollut siihen.

Kyllä siinä kaikkea hyödyllistä tosiaan tulee mukana (mm. kalapihdit, siimaa, muutama peruke, sakset...) ja eikä hintakaan ole läpeensä paha. :wink: Harmi vain, kun ei tule tällä kertaa Rapalan uistimia, mutta tänä kesänä markkinoille on tullut Blue Foxilta ja Stormilta sellaiset samanlaiset boxit. Onkos kukaan muuten ostanut jompaakumpaa boxia?

Murmeli

Itse ainaki vähän vierastan sitä pakettia, joka on täynnä stormia. Varsinki se Mag Wart on yks, mitä en ikinä halua pakkiini laittaa. Bluefoxitkin jää omalta osalta kauppaa. Tarvikkeitakin (puntaria, puukkoa, pihtejä yms.) on jo ennestään. Ei tullut Rapalalta mitään mielenkiintoista tänävuonna.

jhaapanen

Aika huonot boxit on tälle kaudella kasattu...kauppahan jää kyl

wild miguel

kävin tarjoustalossa,tosi on kyl nihkeet boxit,stormi boksis "paskoja" vieheitä mun mielestä,blue fox boxin vois kyl hommata "ehkä"

ahti kiiski

TOSI HALPA!!!Kun kattelin kalastus kaupassa noiden uistinten yksittäisiä hintoja niin olis ainaki 40€ ,toisaalta täällä on aika kallista muutenkin.
-------------O N K I--------------

HuntaKilla

Quote from: -MaFix- on September 15, 2008, 14:52:20
Moro. Sain naapurilta lahjaksi kyseisen ahvenelle ja jalokaloille tarkoitetun pakin/rasian ja hinta,-laatusuhde on omasta mielestäni ainakin kohdallaan. (19e)

Pakissa tuli:

1. Rapala Countdown 7cm värissä GFR
2. Rapala Taildancer 7cm värissä GRB
3. Storm Hot 'N Tot 5cm värissä 360
4. Storm Naturistic WildEye 7cm värissä GRO
5. Storm ProGrub 7cm (4kpl) väreissä RP, LG, RM ja SB
6. Storm ProJigHead (2kpl) 7gr ja 10gr
7. Blue Fox Vibrax Hot Pepper 2 värissä CYBL
8. Blue Fox Trout Quiver 3cm värissä BES

+Rapalan vieherasia

Ihan mielenkiinnon vuoksi haluaisin tietää, miten teillä on kyseisien pakkien vieheet toiminu?  :-P Itellä on toiminut hyvin ja ihan laatutavaraahan nuo näyttävät olevan.

Nuo Blue Foxin Vibraxit ovat kelvanneet todella hyvin ahvenelle ja kirjolohelle, muita en ole sillein kokeillu muutakuin testimielessä, mutta Rapalan Countdownilla sain tuossa pariviikkoa sitten kirjolohen. Stormeja en ole vielä sen kummemmin kokeillut.

pikekiller97

mitä uistimia kuuluu siihen kuha ja hauki pakettiin

darpeee

Viime syksynä sain, mutta en ole yhelläkään uistimella saanut mitään...  :?

kala___mies___95

Quote from: professor97 on June 09, 2009, 11:15:18
mitä uistimia kuuluu siihen kuha ja hauki pakettiin
Rapala barra magnum
Blue fox vibrax fluorescent
Rapala taildancer
Storm suspending wildeye swimshad(suspi)
Storm naturistic
Storm slow sinking curl tail shad
Storm wiggle wart
Paketti sisältää myös vuoden 2008 rapala oppaan ja erikoisvieherasian.
Minä en lähde maailmankiertuematkalle minä lähden kalaan.

pikekiller97

okei. No tuli silti ostettua toi ahven ja jalokala boxi kun ei kaupassa muuta ollut

Simpura

Tuli tänään ostettua tuo Rapalan työkalurasia.. Ihan hyvän hintanen ja laadukkaat välineet näyttäisi olevan, mutta.... Pakkauksessa luvataan kalastus-sakset missä pitäisi olla timanttiviila, mutta eipä näissä mun yksilöissä semmoisia ole :S Pistin tuosta viestiä rapalalla.. Eivätkös he ole velvollisia lähettämään mulle uudet sakset, mistä tuo viila löytyy? Kun olisi ollut nimittäin aikas kätevä ominaisuus noissa saksissa.

Ammattilainen

Nämä ovat kyllä ihan käteviä, ja kun olen kaupoissa kattellut niin ihan hyviä vieheitä sisältävät kaikki "Kireitä Siimoja" pakit - ei ole kuitenkaan tullut ostettua, sillä on nyt tämä jerkki-into alkanut :-).
Kalaan aina kun pääsee !

Ferrano

Quote from: Simpura on July 03, 2009, 00:24:23
Tuli tänään ostettua tuo Rapalan työkalurasia.. Ihan hyvän hintanen ja laadukkaat välineet näyttäisi olevan, mutta.... Pakkauksessa luvataan kalastus-sakset missä pitäisi olla timanttiviila, mutta eipä näissä mun yksilöissä semmoisia ole :S Pistin tuosta viestiä rapalalla.. Eivätkös he ole velvollisia lähettämään mulle uudet sakset, mistä tuo viila löytyy? Kun olisi ollut nimittäin aikas kätevä ominaisuus noissa saksissa.

minusta vaaka vaikutti rimpulalta, ainakin mitan osalta, merkit oli valmiiksi kuluneet..

Simpura

Kyllä minusta tuo vaaka vaikutti oikein hyvältä ja tarkalta, kun sitä painoilla testasin. Mittaa en tosin kertaakaan ulos vetänyt.

Pistin meiliä rapalalle noista "viallisista" saksista, niin lähettivät minulle oikeanlaiset sakset postissa.  :-) Ei valittamista palvelussa.

HuntaKilla

Ostin Keski-Suomen reissullani tuon samaisen Rapalan työkalurasian ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Puntari, puukko, pihdit, sekä kolme peruketta ja lukkoja tuli tarpeeseen. Saksilla olen vain pari kertaa ahvenia perannut. Siinä minunkaan pakin mukana ei tullut sitä timanttiviilaa, mutta eipä tuo pahemmin haittaa..

2kg 600g

Ostin sen stormin paketin ja oli ihan hyvä. Mukana tuli 6 ihan hyvää vaappua ja hintaa oli vain 25e.

[TSK]Topa

Viikko takaperin tuli ostettua tuo työkalurasia ja hyvä settihän tuo on. Ainut mikä pistää ihmetyttämään on juuri nuo sakset missä luvataan olevan timanttiviila. Eipä noita minullakaan ole.

Simpura

Quote from: [TSK]Topa on July 17, 2009, 14:43:57
Viikko takaperin tuli ostettua tuo työkalurasia ja hyvä settihän tuo on. Ainut mikä pistää ihmetyttämään on juuri nuo sakset missä luvataan olevan timanttiviila. Eipä noita minullakaan ole.

Pistät vaan meiliä rapalalle asiasta ja laitat vielä liiitteenä kuvat saksista, niin ne laittaa sulle postissa tulemaan oikeanlaiset sakset :) Itse sain muutaman päivän odottelun jälkeen nuo oikeat sakset. Ja oikein hyvin kyllä toimii tuo teroitin.. Sille tullut jo paljon käyttöä :)

Tainnut käydä vain rapalalla jokin kämmi noita pakatessa, kun on mennyt väärät sakset lootiin.

Dumppi 95

Tänä vuonna on omasta mielestä aika huono viehevalokoima pakeissa, varsinkin tuossa Stormin lootassa. Mallit toki ovat hyviä, mutta nuo värit vaan aika erikoisia... Yhtään luonnonväristä ei ollut ainakaan niissä mitä itse silmäilin, vaan kaikki jotain pinkkiä ja mustaa yms. Toki voivat pelata esim. tummassa vedessä ja merellä hyvin, mutta omiin sameisiin vesiin en noita lähtisi kyllä hankkimaan. Blue Foxin lusikka pakissa taas on ihan kelpopelejä ja väritkin kohillaan.  :-)
Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista!

atha

Tarvikelootan ja edellisvuotisen ahven ja jalokala -boksin ostin viime viikolla. Tarvikeloota oli paikallisessa halpahallissa 19,90 eurolla ja ahven/jalokala-boksi 20% alennuksessa Prismassa, eli sille jäi hintaa noin 16 euroa. Tarvikkeita ei oikein ollu mitään ennestään, joten ihan ok ostos.

Uistimista en ole oikein paljon ehtinyt uitella kuin Countdownia (minun boksissa oli CD-5 SMN-värisenä) ja Taildanceria, ja countdown pari alle kiloista haukea nappasi. Muitakin ihan testiksi uittelin, mutta ei saalista - ahvenet loistavat vielä poissaolollaan, jalokala-apajilla en käynytkään.

[TSK]Topa

Quote from: Simpura on July 23, 2009, 00:24:56

Pistät vaan meiliä rapalalle asiasta ja laitat vielä liiitteenä kuvat saksista, niin ne laittaa sulle postissa tulemaan oikeanlaiset sakset :) Itse sain muutaman päivän odottelun jälkeen nuo oikeat sakset. Ja oikein hyvin kyllä toimii tuo teroitin.. Sille tullut jo paljon käyttöä :)

Tainnut käydä vain rapalalla jokin kämmi noita pakatessa, kun on mennyt väärät sakset lootiin.
Viititkö avittaa hieman laittamalla tuon meilin...?Minä kun rupeen sitä ettimää, ni ei hyvä seuraa  :-).

Simpura

Quote from: [TSK]Topa on August 05, 2009, 21:48:09

Viititkö avittaa hieman laittamalla tuon meilin...?Minä kun rupeen sitä ettimää, ni ei hyvä seuraa  :-).

http://www.normark.fi/index.php?page=36 Eli siis tuo [email protected] meili.

[TSK]Topa

Quote from: Simpura on August 06, 2009, 18:22:20
Quote from: [TSK]Topa on August 05, 2009, 21:48:09

http://www.normark.fi/index.php?page=36 Eli siis tuo [email protected] meili.
Kiitoksia paljon Simpuralle.

Roope-Ankka

Ostin niistä kuhan ja hauki uistimia ja tulee kalaa reilusti... Eli hyvä valinta.

janezki93

hyviä pakettejahan nuo on. itelläni on ahven & jalokala paketti ja hyvin kalaa on tullu.

jepujei

Ite ostin Hauki & Kuha paketin jonkun aikaa sitten enkä oikeastaan mitään ole saanut  :-(