Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Vims vaaput

Started by PenZa, September 01, 2007, 13:03:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PenZa

Onko kellään kokemuksia Vims vaapuista?
Ostin jut äsken 12 grammasen version ja hinta oli vain 2€!! :-o
Jollain toisella foorumilla taidettiin kehua että tuo olisi hyvä ahvenelle?
Niin ja pituus on vain 4 cm!

taildancer

Tälläpäin maxissa oli 2e kappale ja vitosella 3.ostin 9....Varmaan ihan hyvä,ite yhen kirbeliinin oon saanu.

kalailma

yhden omistan, mutta ei ole tullut kuin koeuitettua. Melko mielenkiintoinen uinti
keksin keksijä keksi keksin, keksin keksittyään keksin keksijä keksi keksin keksityksi.

Juseli

Niissähän ei ole nokkalevyä ollenkaan...
Yhden punaisen 12 grammasen omistan jolla ei mitään oo tullut
Ihan pientä liikettähän se tekee joten voishanse toimiakkin ahvenelle.

Hemulisoturi

Pistäkääpäs joku mallikuva tästä ko. vaapusta.

Juseli

Siinähän se. Tuo on se sama väri joka löytyy minunkin pakista.

tonko__

erä-lehessä ainaki sanottii että toimii ahvenelle ja meritaimenelle... itellä ei oo tullu hansen vimsille ku yks hauki tärppi.

Juseli

Quote from: tonko__ on January 27, 2008, 11:55:49
erä-lehessä ainaki sanottii että toimii ahvenelle ja meritaimenelle... itellä ei oo tullu hansen vimsille ku yks hauki tärppi.
Vois kevään meritaimenjahdissa kokeilla.

Pete

Tuohan on hyvä meritaimen uistin, Ahvenanmaalla käytetään hyvin paljon samanlaista uistinta joka on vain hieman pitempi. Sandgrävlingen on tuo ihme peli nimeltään. Tölle Thölix joka on oikea "taimen professori" opetti minua aikanaan käyttämään tätä kapistusta. Siinä mielessä hauska vehje ettei sillä ole uintia ollenkaan, sisäänkelauskin on täysin mitään sanomatonta tasaista kelausta. Mutta tehokas tuo on, ja juuri tuossa punainen/musta värityksessä värikoukulla höystettynä.
Tässä tämä:

Vikke

Pakko avata, koska luonnollisesti en voi aloittaa uutta aihetta, koska tälläinen oli jo.  :-)

Eli, itse omistan kaksi vielä käyttämätöntä Hansenin Vims -vaappua.
Kuinka syvällä maksimissaan uivat ? Vai riippuuko se lähinnä siitä, kuinka kalastaja sitä uittaa ?

Toimivatko purotaimenille ? Ovatko toimineet koskipaikoissa ?
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

tonko__

Quote from: Vikke on November 06, 2008, 22:00:16
Pakko avata, koska luonnollisesti en voi aloittaa uutta aihetta, koska tälläinen oli jo.  :-)

Eli, itse omistan kaksi vielä käyttämätöntä Hansenin Vims -vaappua.
Kuinka syvällä maksimissaan uivat ? Vai riippuuko se lähinnä siitä, kuinka kalastaja sitä uittaa ?

Toimivatko purotaimenille ? Ovatko toimineet koskipaikoissa ?

vimsit ovat nopeasti uppoavia.. voi varmaan toimia koskipaikoissa melkein mille tahansa jalokalalle..
kuvittelis ainaki ku tolla on tosi herkkä uinti ni koskessa uinti vois vahvistua.. kannattaa kokeilla vaikka tongolle!  :wink: