Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Mistä tilaatte kulta foliota?

Started by Mikkoporo, October 22, 2008, 02:35:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mikkoporo

en nyt löytänyt googlettamalla tai muutenkaan mistään sitä?taitaa olla pää jäässä...tai no googlella löyty mutta rahti oli jotain parikymppiä??

perza

Jos joku jostain löytää kulta foliota niin voi antaa mullekkin linkkiä ja vinkkiä mistä saa ja mihin hintaan.
Aika kiven alla taitaa kyseinen folio olla. Tai no kai sitä kultasta tinapaperia saa suolaseen hintaan kukka kaupoista. Lgh:n kultasta foliota saa vielä jotenkin kun laittaa vaan ilmotuksen kalastus foorumien osto paikkoihin. Kultasta panda foliota ei sitten enää mistään löydäkkään.
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Mikkoporo

ei viitsi tuota lehtikultaakaan laitella :-)  jotain hieman halvempaa ja asennusystävälliempää...

Mikko_-Procyon-

Maalatkaa color-keltaisella siihen hopeafolion päälle. Ehkä pieni tujaus color-oranssia mukaan sävyä antamaan.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Shield

Quote from: perza on October 22, 2008, 03:41:48
Kultasta panda foliota ei sitten enää mistään löydäkkään.
Ainakin tuolla puukkomatin sivuilla oli juuri tuota kultaista pandaa? Onko sitten aitoa, sitä en tiedä..

Murmeli

Quote from: Muppeli on October 23, 2008, 11:28:11
Ainakin tuolla puukkomatin sivuilla oli juuri tuota kultaista pandaa? Onko sitten aitoa, sitä en tiedä..
Tuli viesti vähän myöhässä, kun Mikkoporo laittoi jo eilen tilauksen puukkomatille.  :-)

perza

Quote from: Muppeli on October 23, 2008, 11:28:11
Quote from: perza on October 22, 2008, 03:41:48
Kultasta panda foliota ei sitten enää mistään löydäkkään.

Sitäpä tässä vähän kattelin itsekkin. Ite sain tarjouksen pari viikkoa sitten pandafoliosta, sekin oli 55mm leveää ja sitä oli reilusti päälle kilometri. Hintaa vaan vajaa 400€. Ei sinänsä paha hinta tohon määrään, mutta eipä tota 400€ ihan joka päivä taskusta löydy. Jotenkin tuntus että se on aitoa. Kannattaa kysyä ennenkö ostaa. Jos meinaan se on tavalliseen talous folioon painettua pandaa niin sillä ei tee kyllä yhtään mitään.
Tosin ajatus on jo oman folio kuvion painamisessa niin ei tuolle pandalle ole niin tarvis.

Mikkoporo

mä informoin kun sitä saapuu,että mitä laatua se oikein on. Tilasin molempia folioita mitä siinä sivulla oli.

Tonnimiäs

Niih se on tuollaista foliota. Tasaisella ei tee mitään?...sellaista olisi tuossa n.50m ja leveys n.20cm. 0,35€/m. Ei ole sellaista kuin ruokahommissa käytetty folio eli ei rypisty.

perza

Quote from: Kalamies1000 on October 23, 2008, 15:46:46
Niih se on tuollaista foliota. Tasaisella ei tee mitään?...sellaista olisi tuossa n.50m ja leveys n.20cm. 0,35€/m. Ei ole sellaista kuin ruokahommissa käytetty folio eli ei rypisty.

Siis mitä foliota sulla on?

Tonnimiäs

Ihan sileää sellaista kultaista. Kuis?

E: sen vuoksi tuon hintaista kun siinä on sellaisia kohtia joissa ei ole tuota kultaväriä ollenkaan, siis tähdenmuotoisia ja jotain joulukuusia, ihan pieniä. Jos haluaa niitä kuvia siihen vaappuun esim. niin sillä pohjavärillä on silloin suurikin merkitys. Mutta löytyy niiden välistä sellaisiakin kohtia, joissa ei nuita kuvia ole. Ja niistä kohdista riittää reippaasti isoonkin vaappuun. Itse olen vaapun pinnoitukseen käyttänyt...

Shield

Quote from: Kalamies1000 on October 23, 2008, 15:52:04
Ihan sileää sellaista kultaista. Kuis?
Kultaista :-o Mä oisin kiinnostunu ehk..  :roll:

Tonnimiäs

Siis kullanväristä...ei aitoa kultaa. Sori jos luulit tuosta väärin, enhän nyt niin hölmö ole kuitenkaan että aitoa kultaa möisin tuolla hinnalla..=)

Shield

Quote from: Kalamies1000 on October 23, 2008, 15:56:30
Siis kullanväristä...ei aitoa kultaa. Sori jos luulit tuosta väärin, enhän nyt niin hölmö ole kuitenkaan että aitoa kultaa möisin tuolla hinnalla..=)
Kyllä mä sen tiesin, mutta tuosta kullanvärisestä foliosta voisin painaa omaa kuviota.. ja liimata vaappuihini :-)

Tonnimiäs

Niih...hyvä. Katsotaan asiaa. Laitan sulle(kin) kuvaa siitä.

Toniski

onko kukaan tilannut puukkomatista sitä pandafoliota? onko kuinka laadukasta tavaraa jos on tietoa
?
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!

Baron

Tänään tuli postissa, mutta en tiedä onko aitoa kun en ole semmosta ennen nähnyt! Tuntuu kyllä käsi tuntumalta ihan hyvälle!

perza

Quote from: Mikkoporo on October 29, 2008, 10:55:48
Milloin tilasit?monta päivää kesti saapumisessa?

Mitä ite oon Puukkomatilta tilannu ni semmoset 3-5päivää on mennyt tilauksen maksun jälkeen.

Baron

Quote from: Mikkoporo on October 29, 2008, 10:55:48
Milloin tilasit?monta päivää kesti saapumisessa?
Taisi olla sama päivä, kun itsekin laitoit tilauksen! Eli viime viikolla.

Mikkoporo

Tälläista tavaraa tuli siis..folion ensimmäiset rungot, erittäin asennus ystävällistä...

kuvat ovat perinteisen huonoja

Mikkoporo

mielnkiintoisia värejä sai aikaiseksi kuultomaalien kanssa :lol:  sain jopa ensimmäisen ruskean värin tehtyä,kun noissa dekoissa ei sitä kuulto ruskeaa ole...tuli kyllä vähän vahingossa,kulta folio+violetti kuultomaali,no kuitenkin.

abboreman

Samfishingissa oli/on nyt lgh-foliota joka kaksipuolista. Toinen hopea ja toinen kultainen. Myyjä sanoi et saivat juuri sitä liikkeeseen ja ei vielä näy luetteloissa tahi netissä....tai no voi ehkä nyt näkyä?

siilinki

Tään nyt on vähän off-topic, mutta voisiko joku kertoa onko kokeillut puukkomattilan päijännefoliota ja onko toiminut?

Mikkoporo

jos tarkoitat sitä kapeeta nauhaa, niin musta se oli niin typerän näköistä ja tuntuista että en ole siitä mitään tehnyt.no ei kyllä pitäis kommentoida ennen kuin kokeilee käytännössä.

Make75

Itse en tilaa mistään vaan olen tuolta Tikkurilan Kalastusareenasta käynyt sitä muutaman kerran ostamassa.
Hyvälaatuista ja muistaakseni halpaakin hinta tosin vaihtelee myyjän mielialan mukaan. :-D
Folio on kaksi puoleista eli toisella puolella kultainen ja toisella hopeinen...

Mikkoporo

onko se sitä samaa mitä puukko matti möi? sieltä se on nyt ainakin loppu..prkl...

niin että jos joku tietää mistä sitä saa tai on valmis luopumaan omistaan niin viestiä tänne pikin miten... :? :?

perza

Quote from: Mikkoporo on January 29, 2009, 02:55:33
onko se sitä samaa mitä puukko matti möi? sieltä se on nyt ainakin loppu..prkl...

niin että jos joku tietää mistä sitä saa tai on valmis luopumaan omistaan niin viestiä tänne pikin miten... :? :?

Jos Panda foliota etsit niin voin sanoa että on kyllä todella kivenalla ko. folio. Ellei joku sitten keksi sitä itse alkaa painamaan. Pandan tehtaaltakaan tuskin löytyy kun ei sitä kait ole ollut ainakaan 15 vuoteen enää suklaalevyissä.
Tosin tuotakin foliota on ainakin kahdenlaista eli pelkästään hopeisena ja sitten kulta/hopeisena. En usko että kaikki myytävänä leva panda olisi tehtaalta lähtöisin. Joku sitä on varmasti tehnyt, mutta ei tee kun itselleen.
Jos välttämättä haluat jämä paloja ni laita kalastus.comiin ja kalamies.comiin osto ilmoitus. Sitä kautta voit joitakin pikku paloja saada.
Harmivaan kun itsekkin olin niin hölmö etten ostanut foliota sillon kun tarjottiin. Tai no oisin ostanut jos ois ollut silloin tarpeeksi rahaa.

E: suosittelen melkein unohtamaan koko folion.
Itelläkin sitä on vaan pari A4 kokoista palaa ja en varmaan käytä sitä kun joihinkin speciaali värityksiin.