Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Hyvä koukku ketjukoukun tekoon?

Started by harrastelija86, November 30, 2008, 19:00:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

harrastelija86

Minkalaista koukkua suosittelette? Itse kuullut että kultaiset koukut ovat surkeita (itsellä ei kokemusta). Joku Kamasanin koukku olisi kuulemma erittäin hyvä, mutta sitä ei ole kuulemma tarjolla joka paikassa. Mallia en tiedä, mutta jos joku tietää valaiskoon minua. Tarkotus oli ostaa koukut mutta kun taitaa kaikki kaupalliset versio tehty kultaiseen koukkuun niin ajattelin tehdä itse(kun on kuullut juttuja/lukenut noita huonoista kultaisista koukuista).

Vai löytyykö tietoa hyvistä ketjukoukun myyjistä, jotka tekee hyvään koukkuun näitä?

Tuhe

Itse tehny kullatuista mustadin 277E värikoukut ja mieluisia siitä, kun koukun silmän saa kylmänä auki. Perhokoukkuja pitää lämmittää, et silmän saa sen verran auki, et ketjun voi pujottaa paikalle.

Kaivo

Quote from: harrastelija86 on November 30, 2008, 19:00:05 Vai löytyykö tietoa hyvistä ketjukoukun myyjistä, jotka tekee hyvään koukkuun näitä?

Ainakin Karismaxilta löytyy laatutavaraa...

-- Kaivo

harrastelija86

Mikä lie tuo karismaxin käyttämä koukku?

Onko Kainulaisen ketujista kokemusta? Ne ovat kyllä kullattuja ja taitaa olla vielä mustadin. Kainulaisen koukut löytyvät osoitteesta www.triana.fi -->pilkintä --> Ketjukoukut

Ovatko nuo kullatut teidän mielestä surkeita koukkuja?

Tuhe

Kyllä niillä kaloja on tullu. Itellä ei ole koukut oiennu, mut jos koukkujen terävyyttä tarkoitat, niintähän voiteroitella. Kainulaiselta minä niitä itelle tilasin ja kehu ite käyttävän samoja koukkuja.

harrastelija86

Nehän kuulostaa sitten varsin hyvältä. Eihän nuo ole hirmu kalliita jos tilaisi jonkun kokeeksi.

Tuhe

Huokeita on koukut ja morrintekijät katkasee silmukan, kun tekevät lapiovartisista koukuista lenkkimorrin.