Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kalastus paikat Paimiossa

Started by Jacke, December 04, 2008, 18:01:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jacke

Kertokaas tiedättekö mitään hyviä paikkoja Paimiossa tai lähellä Paimiota.
Minulla on se ongelma, kun ei oikein ole hyviä paikkoja, missä kalastaa.
Tuossa melko lähellä on sameinen Paimionjoki, mutta siitä ei taida kovin hyvin tulla.

jcuster

uimamontusta oli joku laittanut erä-lehteen vajaan 1,5kg ahvenen... kyllä siinä jotain kalaa on, ainakin pari vuotta taaksepäin näin siinä muutaman pintomisen.
en sitten tiedä onko siellä muita lammikoita ylipäänsä?

paimionjoesta olen ainoalla visiitillä saanut kuitenkin kohtuullisesti kalaa, loppukesästä taisi se keikka olla... joskin 15v sitten. soppakalat ja pari alle kilon haukea kuitenkin tuli.

e: hellberginkylästä vistaan päin tien kupeessa siis se lampi jossa on ne pintomiset näkyneet.
Yks asia on varma: Kun pilkkihaalarit päällä pierasee sen saa aina silmilleen.

Erätuli

"Hellberginkylästä vistaan päin tien kupeessa" oleva lampi on siis maauimala Ankkalampi, Josta olen saanut paljon pientä ja isompaa ruutanaa. Muita kaloja ei taidakaan olla. Lammen pituus: 242m leveys: 70m

Erälehden uimamonttu on luultavasti uimapaikka Hiekkahelmi, jossa on ruutanaa, ahventa ja särkeä. Paikka on vanhan ykköstien varrella.
¤Erätuli

Erätuli

Hiekkahelmellä tarkoitan sitä koko 11 montun aluetta, joista monissa on kalaa. Tietääkseni 2 niistä on yksityisiä.

Kartta paikasta:
http://opaskartta.turku.fi/Web/Default.aspx?layers=Opaskartta&cp=101440,94152&z=4&language=fin
¤Erätuli