Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

uusi vapa

Started by sakke94, February 01, 2009, 20:12:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sakke94

olisin ostamassa vapaa ensi kesäksi. sellaista olen etsimässa millä voi hyvin heittää ihan tavaillisia uistimia ja max. 60-70 jerkkejä olen tossa etsiskellyt mutta sopivaa ei ole tullut eteen. ehdotelkaa jotain kiitos vastauksista jo etukäteen    

Pete

Quote from: sakke94 on February 01, 2009, 20:12:53
olisin ostamassa vapaa ensi kesäksi. sellaista olen etsimässa millä voi hyvin heittää ihan tavaillisia uistimia ja max. 60-70 jerkkejä olen tossa etsiskellyt mutta sopivaa ei ole tullut eteen.
Hyrrä- vai haspelivapaa olet kaipaamassa ? Onko hintaluokalla väliä, pituudella tai merkillä suurta merkitystä ?
Tuohon 60-70gr jerkkien heittelyyn ja normi lippojen ja uistinten heittoon ei taida ihan yhteneväistä vapaa löytyä. Jommastakummasta täytyy vähän joustaa johonkin suuntaan.

sakke94

Quote from: Pete on February 01, 2009, 20:17:43
Quote from: sakke94 on February 01, 2009, 20:12:53
olisin ostamassa vapaa ensi kesäksi. sellaista olen etsimässa millä voi hyvin heittää ihan tavaillisia uistimia ja max. 60-70 jerkkejä olen tossa etsiskellyt mutta sopivaa ei ole tullut eteen.
Hyrrä- vai haspelivapaa olet kaipaamassa ? Onko hintaluokalla väliä, pituudella tai merkillä suurta merkitystä ?
Tuohon 60-70gr jerkkien heittelyyn ja normi lippojen ja uistinten heittoon ei taida ihan yhteneväistä vapaa löytyä. Jommastakummasta täytyy vähän joustaa johonkin suuntaan.

shimanon Saros 3000 haspeli kelan olen ostamassa ja siihen vapaa. mutta kummiskin heittelen enemmän tavallisia uistimia mutta jerkit kiinnostaa. hinta mieluiten alle 80e mutta voi kalliimpiakin ehdottaa. pituus max.210. jos kumpienkin heittelyyn ei löydy yhteistä vapaa niin ehdotelkaa jerkki vapaa viehe paino max.80g ja normi vapaa viehe paino max 10-40g

sakke94

lisään voi se vapa olla pidempi kuin 210 mutta itse en oikee pidä pitkistä vavoista

Pete

Tuosta vain valitsemaan pituutta, painosuosituksia ja hintaluokkaa, niin normivavoissa kuin jerkkikepeissäkin. Oleppa hyvä.
http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=94

ja tässä edullisesti näytekappale vapoja (hyviä vapoja ja paljon)
http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=77&productid=5167