Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Syöttirasioista.

Started by Anonymous, June 19, 2002, 00:49:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Anonymous

Niin, mistähän voisi ostaa sellaisen n. 10-15cm leveän ja n.5-8cm pitkän syöttirasian, jonka voisi kiinnittää esim. sankon kylkeen?

tonireps

Eiköhän niitä ainakin makenpyydyksestä löydy...
_-_--_-_

Anonymous

Ei löydy Toni kuule Maken Pyydyksestä.. Olen Kuopiosta.

Arde

http://personal.inet.fi/yritys/mh-toimi/ tuolla näyttää olevan tarvikkeet kohdassa myynnissä kuvailemiasi purkkeja.

Pasi_Tuomainen

Joo, olit Toni oikeassa: Makella oli niitä syöttibokseja ihan kaksin kappalein - ei pitäis koskaan aliarvioda Makea  ::)  MH-Toimella oli samoja bokseja. Nyt kuitenkin hankittu ja toukat rupee pikkuhiljaa pysymään purkeissaan  ;D

HerraHame

Misäs te noita laatikoita käytätte  8)
Mo~

Pasi_Tuomainen

Onkikilpailuissa on nopeampi ottaa toukkia tms syöttejä rasiasta, joka on kala-astian reunassa kiinni.. (..kuin esim. polvessa sijaitsevasta rasiasta tai normaalista toukkapurkista)  8)

HerraHame

Mul on semmonen reiteen kiinnitettävä syötti laatikko, mut käytän sitä lähinnä pilkillä. aion kuitenkin ottaa sen ylihuomen brändööseen mukkaa
Mo~

achti

Minulla on ainakin sellainen mato rasija jonka saa kiinnitettyä vaikkapa vyöhön tai kalakassin kylkeen kiinni. Ja ommuute aeka kätevä! 8)

Jaakko

Mulla on sellanen perhorasia, josta on otettu pehmee osa pois ja siihen aina syötit.
Kyllä nuita rasioita Ainaski oulun kalakaverissa varmaan myydään.

Reaper

Miulla on semmonen reiteen kiinnitettävä rasia, jossa on kaks koloo, johon voi laittaa niitä syöttejä. Sen merkki on joku "tärppi".
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Liquid Snake

Mulla on semmone styroxinen pikkuboxi, jossa toukat säilyy tuoreina. Merkkiä en muista.
Kipu on kiva, mut elä satuta ittees!