Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Maailman nopein kansa!

Started by jompsu, April 06, 2009, 21:25:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Deeku

Minuakaan ei jaksa läheskää nii paljo kiinnostaa toi pelkällä normi asfalttiradalla ajaminen ku rallycross. Rallycross radalla paras aika jotai vähän päälle 1.10.
"Toi meni särki."
        ~3-vuotias poika rikottuaan maljakon.

Akatora^

Viimeinkin uus ennätys, ja tällä kertaa alle sen 1.40 eli uus ennätys etuvedolla on 1.39,71 :-) Pitääpä kans kokeilla tuota rallycrossia kun alkaa puuduttaan vähän tuo asvalttiralli.
Kumpi oli ensin: ruoho vai kala?

Miskala

Quote from: Akatora^ on September 02, 2009, 09:12:21
Viimeinkin uus ennätys, ja tällä kertaa alle sen 1.40 eli uus ennätys etuvedolla on 1.39,71 :-) Pitääpä kans kokeilla tuota rallycrossia kun alkaa puuduttaan vähän tuo asvalttiralli.

Kannattaa kokeilla.

Lopetin nuilla formuloilla ajelun, koska jos heti alussa ajoi nurmelle, (Näin kävi melkein aina) niin joutui odottamaan 10 kierrosta uuden kilpailun alkua. Rallyssa yksi virhe ei edes oikein haittaa ja jos nyt sattuu lentämään katolleen, niin ei täydy odottaa kuin reilu 3min enintään, kun yleensä ajetaan kolmea kierrosta.

Tein eilen ehkä viisi kertaa uuden ennätyksen, mutta parani vain reilu sekunnin. Uusi ennätys 1.15.61. Voittojakin irtosi pari.  :-)

E: Yhe kierroksen ajoin ja uus enkka: 1.15.08

.Ville

Tuota rallicrossia oon pelaillu vähäsen. Ei enää osannut ajaa formulalla kun pari päivää pelasi tätä.

Kierrosenkka on jotain 1.13 ja rapiat.  :-)

<><

perza

E: eipä tullu kettään ajelemaan niimpä ajoin oman enkan 1.15.86
rata perus Blackwood

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

perza

Ihan kiva ol ajella, vaikka eihän siitä taaskaan mitään tullu, paitsi heti ekalla nopealla aika kierrokslla oma enkka. Parani nimittäin senverran reilusti tälläkertaa että saa nähä miten onnistuu seuraavan kerran parantamaan.
Entinen enkka oli 1.15.86 ja nyt se on 1.15.84
:-D

E: 1.15.54

E2: 1.15.22

Shark

Perzan sääjöt näköjään helpotti... 1.17.34
Jovain.

DoupleV

Latasinpas ton kun oli tylsää. Kivalta peliltä vaikuttaa, mutta aika vaikeelta. Tota yhtä harjotusta oon jumittanu puolituntia! =/

Edit: Nytten alkaa jo vähän vauhtiakin löytyä. Enkka 1.21.28, mutta kuinka noihin autoihin saa parempia säätöjä?

Edit2: Latasin tuolta yheltä sivulta säädöt, mutta kuinka ne saa käyttöön? Pitää purkaa jonnekkin tiettyyn paikaan yms?

Edit3: Pienellä kiroilulla ja kyrpiintymisellä sain säädöt toimiin...
"Ja takaisin yläkertaan"

"Liian monta rautaa tulessa"

Crice

Kyllä minä ainakin saan ihan vakio säädöillä auton kulkemaan 1.15.22 ja jos sitä vähän säätelis niin voisi ruveta tuonne 1.13 puolelle menemään  :-)
O_o

Taho

Ihan hauska peli mitä nyt pari kertaa pelannut. Ainakin parempi kuin ne vanhat ps1-formulapelit missä pystyi oikasemaan nurmen kautta :-) Nyt ennätys 1.21, täytyy koittaa jos vielä paranisi.

edit. Tuli uusi enkka: 1.19.86  :-)

edit2. Pakko saada vielä tänään 1.18.  :-D ( nyt 1.19.02)

edit3. Tulihan se sieltä: 1.18.46

härskipilkkiarska

Mulla menee toi rallycrossrata GTI:llä 1.16.74 vakiosäädöillä.

E:1.16.11.
E2:1.16.05.
härskiä pilkintää

perza

noniin nyt se 1.14 aika lähestyy. Uus enkka nyt 1.15.04 ja ottaen huomioon pieleen menneen ykkös sektorin(24,63) niin ei ole kaukana tuo 1.14.

DoupleV

Pitkästä aikaa kokeilin, niin aika on parhaillaan 1,20  :|
"Ja takaisin yläkertaan"

"Liian monta rautaa tulessa"

Migelis

Omat enkat:

Rallicross 1.12.60  (Takavetoisella)
Blackwood 1.18.16  
               1.15.60
                1.15.05

Shark

Formulakausi täydessä käynnissä. Olisiko peli-intoisia hostauskykyisiä ajajia järjestämään pääsiäisajoja?

E: Tai kysytään niin onko ajajia kuinka monta jos joku hostaisi?
E2: Semmonen vain mielessä että jos saahaan tarpeeksi monta kuskia mukaan, niin kausi 2010 pystyyn, ja ajethaan vaikka pari kisaa viikossa tiettynä aikana, ja laskethaan pisteitä, esim. vanhan mallin mukaan voittajalle 10, sitte 8, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Jos kuskeja on vaikka 10 niin jaethaan vain pareiksi niin siinä "tallit", jotka ajaa samanlaisila autoila jne.  :-D Kauden voittajille sitte pienimuotoset palkinnot...
Jovain.

Shark

Noniin, ensimmäiset harjotukset ajettu. Hosti toimi yllättävänki hyvin.

Ilmottautuneet kuskit tähän mennessä
Jessesukka (1.14)
Shark (1.16)
Perza (1.15.04)
Deeku (1.15?)
Migelis (1.15.05)
250gl (1.15)
Kirjolohikäärme (1.17?)
[TSK] Soppa (1.20?)
lareman (1.20?)
Patte123™ (?)

Jos saahaan 10 kasaan, voihaan jakkaa 4 tallia, jokka mielellään laittavat autoihinsa samanlaiset skinit, ja nimen perään "tallin" nimen, mikä se sitten onkaan. Esim. Shark (LADA). Niin, ja sittekko alethaan kilpailemaan niin laittakaa nimeksi sama mikä on täälä foorumilla.

Jovain.

Shark

Painat MNK-pikakuvaketta, aukeaa MNK-sivu. Sieltä kun painat nappeja, aukeaa itse peli, joka menee siihen MNK:n hostiin. Sieltä poistut, ja pitäisi olla siinä avausikkunassa, jossa on vaihtoehot moninpeli, yksinpeli jne. Siittä normaalisti eteenpäin, näin ainaki mulla.

Tai sitte tehet niinkö mie ko kyllästyin aukasemaan netin kautta. Lataat täältä virallisen LFS:n, niin ei tartte maikkarin kanssa taistella.
Jovain.

Shark

Kyllä net kestää, täälä päässäki kunhan sammuttaa kaikki muut ohjelmat taustalta.

Kaheksan olisi nyt kasassa kunhan perzaki saapi pelit toimihmaan. Mites, jaethaanko tallit keskenään vai mitä mieltä oletta?
Jovain.

Shark

Vaikea on päättää näitä tiimejä...

Jesse & Patte (The One)
Migelis & Lareman
250gl & Soppa (Pulse RacingTeam)
Perza & Kirrekäärme
Shark & Deeku (Shark GP)
Uistin & SLN

Kokoonpano on täysi, uusia kuskeja ei oteta ennää.
Jovain.

Deeku

6 tallia jo :-o, tähä näyttää hyvältä. Pitäskö muute sopia säännöistä jotain esim, jos toinen on ohittamassa suoralla ni eessä oleva saa vaihtaa ajolinjaa kerran tai kaks mutta ei kuitenkaa mutkitella ihan niinku Hamilton Malesian gp:ssä vai meneekö maku jos alkaa liikaa sääntöjä olemaan vaikka mulle on kyllä ihan sama. Nii ja nyt ei muutako aikatauluja vaan sopimaan :-P.
"Toi meni särki."

Shark

Ja säännöistä sen verran että turha niitä kovin hankalaksi on tehä. Mutkittelu ny on kiellettyä tieten, mutta vaikea sitäki on valvoa.

- "Varikolle" -nappia ei saa käyttää milloinkaan, ei aika-ajoissa eikä kisassa
- Jos jäät kiinni hiekalle, autosi pyörähtää tai esim. vaihelaatikko rikkoutuu joudut keskeyttämään kisan
- Pakollinen varikkokäynti
- Saman tallin kuskit eivät saa tulla "peräkkäin" varikolle. Esim. ykkösenä ja kakkosena peräkkäin ajavat saman tiimin kuskit eivät saa tulla samalla kierroksella varikolle.
- Aika-ajossa ilman aikaa jäänyt kuski starttaa varikolta
- Kisaan myöhässä tullut kuski ei saa liittyä kisaan
- Aika-ajojen ensimmäisessä osiossa kaikki kuskit ajavat, aikaa 15 minuuttia. Toiseen, 10 minuutin osioon jatkavat 8 parasta.
Jovain.

Shark

Niin, näyttää vähän siltä että nuo ovat lopulliset tiimit. Nyt jokaisen tallin pitäisi sopia (esim. yksityisviestein) tallinsa nimi, sekä laittaa kummallekkin kuskile sama skini. Mahdollisimman pikaisesti toivoisin, ja kun oletta päättäny, laittakaa vaikka mulle viestiä...

Huomenna keskiviikkona klo 18.00 (hosti auki n. klo 17.45) starttaa ensimmäiset aika-ajot, jossa katothaan miten kisat sujuu. Aika-ajojen jälkeen tauko, ja itse kisa käynnistyy klo 21, kierroksia aluksi kokkeilhaan ajaa 25. Huomisen kisasta ei vielä jaeta pisteitä.

Jovain.

Migelis

Räpsähti tuossa nyt pitkästä aikaa alle 1:15:00 kierros!  :-)
1:14:94 tarkalleen oli.

Mutta ikävää sillä en voi osallistua tähän kisaan mikä nyt olisi ajettavana, koska kouluni loppuu vasta klo 16 ja säbäreenit alkavat klo 17. Ne kestävät tunnin ja kotona olen 18:30 ja sitten 4 aineesta läksyjä joten niin tiukkaa on, että ei pysty.  :-(

Shark

Jesse & Patte (Team One)
Migelis & Lareman (Force Finland)
250gl & Soppa (Pulse RacingTeam)
Perza & Kirrekäärme (DeWALT)
Shark & Deeku (Shark GP)
Uistin & SLN (LOTUS)
Jovain.

Deeku

Kyllä näkyy jos on ladannut semmosen skinin mikä on LFS worldissä esim, LFS forumilta.
"Toi meni särki."

250gl

Ekat harjotuskisat meni minun osalta ihan niinkö pitiki, lähöstä selvisin hyvin mutta ekan mutkan lopussa puski auto pahasti ja rengasvalliin josta luisuin tielle ja siitä sitte auto kippasi ja 3 kertaa katon kautta ympäri ja katolleen nurmikolle eli keskeytys  :-D

Deeku

Syvimmät pahoitteluni ja nöyrimmät anteeksipyyntöni larelle  :-D. Jep ei oikeen onnistunu kisa mun ja Sharkin Shark GP tallilta, kummallekkin keskeytys  :oops:. Noh nyt tietää varoo ens kisassa liikaa hötkyilyä ja otetaan Sharkin kans kaksoisvoitto.
"Toi meni särki."

kirjolohikäärme

Valitettavasti en pääse..

Ilmotin heti kärkeen että Propilkki menee tämän edelle, ja nyt niin käy..
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

perza

Quote from: kirjolohikäärme on April 08, 2010, 19:47:53
Valitettavasti en pääse..

Ilmotin heti kärkeen että Propilkki menee tämän edelle, ja nyt niin käy..

Nou hätä... :-)
Ainakana minua ei haittaa. Onhan se tietysti talli pisteistä aina pois, mutta saanhan niitä itsekkin hommattua.

Deeku

Tosiaanki näyttää siltä että perza saa niitä tallipisteitä itekki hommattua, taas voitto varikolta lähteneelle perzalle renkaita säästävällä rauhallisella ajolla joka ois ollu munki tavote mutta oma kisa lasahti siihen ku törmäilin alkukierroksilla kierroksella ohitettavan kans ja sen jälkee moottori meinas levitä ni piti kätännössä 3. vaihteella puolella kaasulla ajaa yks kiekka ettei jää auto radan varteen konerikon vuoksi :-(. Mutta pakko olla kuitenkin tyytyväinen saatiin sentään tallille hyvin pisteitä ja sain lopussa laremaninki ohitettua ja onnea Sharkille hyvästä ajosta :-).
"Toi meni särki."