Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Miten Helsingissä nyt?

Started by Kafetist, June 07, 2009, 19:54:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kafetist

Kuinkas on tää kesä alkanu Helsingissä? Missä täällä nyt nousis kaloja? Ite ennoo kauheesti ikinä kalastanu mutta nyt ostin ittelleni pienen läjän siimanpainoja ja oon käyny vähän tossa vanhankaupunginlahdella heittelemässä. Ei oo oikeen mitään irronnu ois kiva kuulla miten muilla on menny =)

Viiltaja

Ite oon käyny heittelemässä joku viisi kertaa Vantaanjoella Pitkälänkoskella pari-kolme tuntia kerrallaan ja mitään ei ole vielä napannu. Veljellä kävi yks ottikokonen taimen kääntymässä käsissä, mutta siinäpä ne. Jotenkin aika laihalla on menny taas...Merelläkin tullu pari kertaa käytyä ja sieltä saaliina itellä 2 haukea ja mukana olleilla kavereilla yhteensä 5....isoin oli 4,2kg.

Kafetist

Käytiin kaverin kanssa Kivinokalla heittelemässä, ei oo napannu itellä mutta kaveri on poiminu viis kuhaa ja yhen hauen. Varmaan jonku 12 tuntia oon heitelly siellä jo =/ Tosin porukka on sieltä kaivanu jo aika hyvin veneineen ym. veikkaan että tais olla kuhastelu siinä kohassa tältä kesää ohi. Oon kelannu käydä kattoo että tulisko jollaksesta jotain, siellä ois vähän syvempää eikä niin pirun kivikkoista ja ruohikkoista ;-p