Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Daiwa vaaput

Started by wild miguel, July 16, 2009, 21:54:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wild miguel

Onko kokemuksia tän merkkisistä uistin merkeistä ku Daiwa
Meinaa kävin tänää ostaa tollasen uuden uistimen,kysyisin onko kokemuksia kyseisistä vaapuista,mulle täysin uusia vaappuja
tässä kuva jonka ostin

mille kalalajeille tommoset on

Kipster

Eikös nämä daiwan vaaput ole ihan uutuus suomessa? Ainakin kun Erä-lehteä luin niin sain tällaisen käsityksen. Ja jos näin on, niin tuskin kenelläkään vielä on kokemusta kyseisestä vieheestä :) Ellei ole sitten ulkomailta ostanut.

DoupleV

Kyllä noi aika uutukaisia on...Pari viikkoa sitten ostin sellasseen pienen vaapun, jossa on selkä musta, kylki keltanen ja vatta punanen. Ei oo kun kerran tullu kokeiltua, mutta sillon sain noin 200grammasen ahvenen.
"Ja takaisin yläkertaan"

"Liian monta rautaa tulessa"

_kiiskenkalastaja_

vahna aihe mutta ihan toimivia vaappuja, motonetissä oli 2,5e kappale ja aivan samanlaisen ostin joka on tuossa wild miguelin kuvassa, 1,80kg ja noin 500g hauet tänään tuli tuolla kyseisellä vaapulla, huonot puolet näissä on että maalipinta ei ole kovin kestävä ja peräkoukku vääntyi haukea väsytellessä mutta uinti on hyvä ja lentää hyvin.

Mikke96

Mulla on daiwan sellanen pikkuvaappu kun sain uistelu setin kanssa niin ainakaan se mun ei ui kunnolla.