Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Hauskin näkemäsi takalasitarra?

Started by HTO85, April 02, 2003, 11:06:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Anonymous

Vanhassa punasessa ladassa, vaikeasti luokiteltava ongelmajäte!

Anonymous

Maukka92

Se on varmaan nissanin takalasissa oleva "nissan kestää",koska olen nähnyt monta nissania, jotka ovat sammuneet tien varteen.
[[[P][A][R][K]
  • [R]]]

Royal Trude

Omassa autossani:

It's hard to be humble when you're finnish
Fly fishermen have longer rods.

Runtu

Läpiruosteisen 1.3 fiestan takalasis "Tämmöst mä oon aina halunnu!"
NO AJA!!!

Kalamies88

Naapuri talon yhtiön pihalla on lada jonka takalasissa lukee "Lujaa Lada laatua" :D Ai että mä repesin kun näin sen ekan kerran.
HEi! KALASTAKAA SUURELLA SYDÄMMELLÄ!

Tornio_River

ei ehkä paras eikä hauskin mutta mulle jostakin syystä mieleinen :)

"Sanovat että sanomalehti mainos on helppo ohittaa,
mutta ei  golf  Gti"

Reaper

Opel,eniten Euroopan teille levinnyt auto.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Anonymous

Mulla oli kerran työman sisäisessä ajossa Lada. Kävin paikalliselta Lada-myyjältä hakemassa kaksi "lujaa laatua lada" takalasitarraa. Saksin niistä sitten yhden uuden jossa luki "laula lujaa lalaa". Sain kyllä kuulla paljon hauskojakin kommentteja.

pate-

Deathis

Fordin kyljessä joku pikkupoju,joka pissaa ja näyttää keskisormea :D

Ernesti

Sellasen tehomyllyn, en nyt muista mikä merkki se oli mut V8 oli ainaki, takalasissa oli pikkupoika kusemassa Opel merkin päälle. ;);)

-escorvet-

takalasitarroista paras oli jossai kaksneliskanttisessa vulvassa: olen ehkä hidas, mutta silti edelläsi 8)

willow

Ei kylläkään takalasitarra, vaan moottoripyöräilijän liivi:

"If you can read this text, the B*itch fell off" =)
Oli miten oli, mutta kyllä näin on

Mie1

Hiirivaari

Quote from: -escorvet-takalasitarroista paras oli jossai kaksneliskanttisessa vulvassa: olen ehkä hidas, mutta silti edelläsi 8)

Mä oon nähny ton saman tekstin kerran yhen ladan perässä.

Arza

Minin takalasissa luki että:   Olen pieni mutta ootappas kun kasvan isoksi niin porhallan ohitsesi. :)

Hiirivaari

Niin ja näin kerran yhen Opel Asconan takalasissa että : Onhan tämä kärry vähän romu, mutta se on oma ja kokonaan maksettu!   :mrgreen:  :lol:

Virveli-veikko.

Kerran yhessä vanhassa volvossa luki et "jos näet lukea tämän, minulta on ilmeisesti peräkärry hävinnyt"  :P
Teksti, jossa on 27 merkkiä.

HalDi

Aika loistava oli erään kai autourheiluseuran/-tiimin tunnus takalasissa. "HajaReising"

Pitänee koittaa saada jotenkin mopon perään lukemaan "Yli vaan!" Tulee tuota maantieajoa aika paljon näinä kesinä ja aina kun oikeen iso rekka jyrää ohitte, päässään on kannustavinaan sitä, että "yli vaan", antaa tulla! Siinä sitten koittaa jykevästi pysyä tiellä ravan lentäessä ja siirtolohkareen kokoisten renkaitten viuhuessa ohitte.
Teinismi alas! Irti kapinallisten ikeestä!

Kala_Osku

Paras mitä oon nähny oli kyl ku jossain wanhassa ruosteisessa mersu pakussa luki "Sairaan nopee". Sit siinä oli kans tarra mis luki "voi p*rseen suti" :lol:
XIITOMGLOL

Bister

Kerran ladan takaikkunassa: Olen hidas, mutta edessäsi.  :lol:

Pete

Maailmalla poliisiauton persuuksessa:
"We risk our ass to protect Yours"

Ja Suomesta venepoliisin tarra:
"Venepoliisi; koska paatit kelluvat, ihmiset eivät "

Gaggu

Eräässä amis corollassa

"saatan olla hidas, mutta silti sinun edellä"

ranta kalastaja

Olen ehkä pieni mutta isona minusta tulee rols roise.

Juho_

Viime vuonna näin semmosen ladan jonka takalasissa luki tämmostä:"Elä sie tyyttää, oha siinä toinenki kaesta! Käytä sitä" !! :lol: ..No loppujen lopuksi me isän kanssa käytimme sitä toista kaistaa!! :wink:
En tiennyt että lysti on kallista, kun peruuttelin bussia tallista.. Päätin näyttää ja hevosvoimia käyttää..

Siikapossu

Ruosteisen mossen takalasissa: "Älä naura, tällaista olen aina halunnut"

Pro Pilkkijä

Oltiin jossain Kolilla päin(?), niin näimme sellaisen Wanhan, lommoisen, ränsistyneen avo-amerikanraudan. No sen takakontissa (ulkopuolella) luki, että "Paskarottelo".

wolf

isoveikan urpovanhan corolan takalasissa lukee:
mikä naurattaa???

se on sellane ruskee ja ruosteella läikitetty.

rauli44

yhen opelin taka puskurissa luki : Jos näet lukea tämän niin minulta on pudonnut peräkärry!       :lol:
><((((º><º))))><