Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

propilkistä mobiiliversio

Started by herer2, November 07, 2009, 19:50:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

herer2

Voiskos joku alkaa suunnitteleen propilkistä mobiili versiota? Ois aika mahtava pelata millo missäki?
Ja kallaa tullee enemmän ku tarpeeksi

Mikko_-Procyon-

Siitä vaan.. me ei sitä tehdä. Pelin engineä tai yksityiskohtia ei myöskään kyllä kerrota kenellekään, ellei sitten tule joku 6-numeroinen summa rahaa tilille :) Sen verran on työtä siihen tehtynä, ettei aleta näitä jakamaan ihan huvikseen.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Shark

Ei toimi ainakaan "suoraan" Windows Mobilessa. En ole vielä jaksanu kokkeilla josko tuohon koneeseen sais laitettua pyörimään windows 98:n, ilmeisesti mahollista seki.
Jovain.

Mikko_-Procyon-

Quote from: SLN on November 07, 2009, 20:13:59
Käykö 1 000 000 Zimbabwen dollaria? :roll:

Joo, ei käy.

Miniläppärissä pyörii tosi hyvin (mulla on Samsung n120, jossa XP käyttiksenä). Se on tarpeeksi mobiilia tälle pelille jo.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

jessenic [FIN]

Minulla on dosbox puhelimessani (Nokia N81) ja propilkki1 toimii ihan hyvin, joskin napit pääsee välillä unohtumaan, enkä mappauksia osaa itse tehdä.
Älähän nyt.

Zintti

Ai katos se toimii :lol: Juolahti sama idea itellekkin kerran mut ei tullu kokeiltua ku luulin et ei se kummiskaa toimi.

Qkkeli

Quote from: jessenic[FIN] on December 06, 2009, 18:20:36
Minulla on dosbox puhelimessani (Nokia N81) ja propilkki1 toimii ihan hyvin, joskin napit pääsee välillä unohtumaan, enkä mappauksia osaa itse tehdä.

Minkälaiseen puhelimeen voi ladata dosboxin?

Zintti

Ainakin nuo Nokian N-sarjalaisiin voi. Itekki saisin tuod dosboxin todella vaivatta yheltä kaverilta millä tuo jo onkin. Harmi vaan ettei pelaa pro pilkkiä :-(

jessenic [FIN]

Eli tuohan käy (melkein) kaikkiin nokian S60v3- ja S60v5-puhelimiin ja ladata voi osoitteesta http://s60dosbox.sourceforge.net/.
http://fi.wikipedia.org/wiki/S60 tuolla on lista niistä puhelimista. Tuo lista ei kyllä ihan täydellinen taida olla.
Älähän nyt.

Mormuska-arska

Mitenköhän on, voineekohan näihin kiinanihmeisiin kuten diel gw600, novot yms. ladata dosboxin, kellään kokemusta?
Toimittaa tyhjää myös tilaustyönä.
Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comist

peltsi92

Mikähän on vikana ku mulla ei puhelimeen asennettu dosbox käynnisty? Latasin sen tosta yläpuolella olevasta linkistä ja asensin puhelimeen(n86), mutta kun yrittää käynnistää niin ei sano mitään? :roll:

Töppö

Joskus, kun joku peli tai sovellus ei toimi niin mulla on auttanut puhelimen sulkeminen ja sit käynnistäminen.

peltsi92

Juu ei auta uudelleen käynnistys, näköjään huono säkä sit että just tossa N86 ei toimi tuo dosboxi. :evil:

jessenic [FIN]

^^Asensithan Binary Depencities-paketin ja laitoit asetustiedostot oikeisiin kansioihin ja vielä säädit asetukset?
Älähän nyt.

peltsi92

Onko sillä jotain väliä missä kansiossa ne asennustiedostot on? Aina mulla kaikki muut sovellukset on toiminu vaikka mihin laittaa ja mihin kansioon ne pitää sit laittaa? :?

jessenic [FIN]

Quote from: peltsi92 on January 31, 2010, 19:47:07
Onko sillä jotain väliä missä kansiossa ne asennustiedostot on? Aina mulla kaikki muut sovellukset on toiminu vaikka mihin laittaa ja mihin kansioon ne pitää sit laittaa? :?
Dsoboxin ohjeissa lukee. Conffit pitää laittaa C:\DATA tai E:\DATA-kansioon. Ja ne pitää säätää vastaamaan puhelimen ominaisuuksia. Dosbox ei käynnisty, jos 1) et ole asentanut binary depencities-paketin kaikkia ohjelmia 2) Et ole laittanut asetustiedostoja oikeaan paikkaan 3) Asetukset eivät ole oikein tai puhelimessasi ei riitä tehot.

N8x-puhelimissa yleensä loppuu tehot kesken  :-( Mutta dosboxin saa toimimaan oikeilla asetuksilla, joskin hitaasti.
Älähän nyt.

kalastajahena

Mulla on nokian kosketusnäyttöpuhelin ja siinä toimii pp1 hyvin.
siikahan se siellä vielä kahen kilon voi juku mikä lötkö