Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Pilkkirasiat ja niiden valmistaminen

Started by täkykala, December 08, 2009, 16:45:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

täkykala

Eli laita kuvi omasta pilkkirasiastasi tai ohjeita miten teit sen mikäli se on oma tekemä.(Saa laittaa myös kuvia kaupankin pilkkirasoista mutta mielellään omista.)

Laittakaahan kuvia, ohjeita ja niiden jälkeen kommentteja tulemaan.

terv.TÄKYKALA
perho kamoista haaveillen ja kaloja narraillen

Lahna late

Löysin aitasta vanhan peltisen pyöränkumin paikkausboksin.Hioin siitä ruosteet pois ja spray maalasin sen sitten vaahtomuovia liimasin sinne pohjalle ja näin oli pilkkirasia valmis! :-D
(sori ku ei ollut kuvaa laittaa)

täkykala

Voitko kuvan napata ja laittaa tänne? Olisi kiva nähädä työn tulos mutta inakakin ohje kuullostaa ihan järkevälätä. Onko siinä "mini lokerikko"?

Lahna late

Valitettavasti en voi kuvaa laitaa. :oops:
Eikä ole "mini lokerikkoa".

Tomppa#1

Tuommosen räpellyksen tein vanhaan kynäruisku rasiaan. Routamaton suikaleita pohjalle ja jostain karkkilaatikon kannesta väliseinät. Mitään ei ole liimattu kiinni. Tiukalla sovitteella routamaton siivut ja väliseinät, niin pysyy hyvin kaikki paikoillaan. Lähinnä tein tuon tasurien väliaikais säilytystä varten, mutta miksei tuota vois käydä ulkoiluttamassa jäälläkin. Helposti muutettavissa takaisin kynäruisku lootaks..

täkykala

Kiitos ja hieno on. Tuota saataisin kokeillakin (enään kynä ruisku puuttuu  :-D) tosin itse rasiana saa toimia joku muu.

KALIKKA

kiitti tomppa vinkistä. yks ruutta laatikko joutuu hyökkäyksen kohteeks koht sillää :evil:
pitää vähän jalostaa ideaa niin saa mahtumaan hauki pilkit nätisti(lokerot toisin päin)
aina kannattaa yrittää vaik ei saiskaa

Zintti

Olen parhaillaan tekemässä itelle pilkkirasiaa. En löytänyt mieleistä valmiina joten päätin tehdä itse. Ostin matalahkon pakasterasian ja liimasin sen pohjalle palan telttapatjaa. Siihen tökkään pilkit kiinni ja sitten toiseen päähän teen lokeron tai pari. Kuvaa tulee jos muistan :-)

täkykala