Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

APUA!?Kone tekee itsestään jonkun nopeus koodin??!!

Started by Manua10, December 15, 2009, 20:40:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Manua10

Tarvitsen apua.Menen verkkopeliin niin tulee hostille propable speed cheating manua10.En tiedä mistä tämä johtuu kun en käytä mtn huijausohjelmia.Olen ladannut monta kertaa uudestaan,ei auta.Joten auttakaa minua!:)

Larzaman

Sama juttu mulla,hänen hostissaan. Missään muualla ei ole tullut  :-o

Manua10

Juu,että minun hosteissa kaikille paitsi minulle tulee tämä.:S

Mikko_-Procyon-

Käytätkö jotain nettiliikennettä "tehostavaa" softaa? En tiedä mitä näitä nyt on, mutta tulee jotain daemon toolsia ja alcohol 110% nimiä vastaan aina välillä. Poista ne käytöstä.. ja myös jotain muita virustutkan asetuksia voi olla tarpeen säätää. Yleensä näistä tulee näitä ongelmia.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Larzaman

Mulla on Daemon tools lite,mutta en ole muissa kuin hänen hostissan nähnyt vaikuttavan... Ja äsken sanottiin mulle et "Älä vaan poista sitä"...

-*Armonlaakso

Nismox

Myös kaikki waretus softat kuten, dc++, torrentit yms. vaikuttaa tuohon. Monella mun hosteilta pudonneilta ollut jokin kyseisistä softista taustalla.

-Nismox-

Manua10

Ei kyllä ole sellaisia.Ja tämä juttu vain jatkuu.

Manua10

ei ja viellä kerran ei.Jonkun aikaa viime pelissä toimi ja sitten bannit:(

Manua10

Noniin ja taas lisää juttua laitan.Toisella koneella toimii pp2 nettipelissä kunnolla,mutta toisella ei ja tässä sellaset 1km eroa.Joten voisiko riippua netistä?Koska tässä koneessa ei ole mikään nopea netti,mutta ei itse tämä läppärikään ole kauhean hyvä.