Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kerro avatarestasi!

Started by Zintti, February 07, 2010, 15:08:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zintti

Kertokaa omasta avatarestanne täällä. Niitä on hauska lukea sen jälkeen kun joskus päätätte vaihtaa niitä :-D Itse piirsin omani gimpillä, jossa lukee oma nickini koristettuna tähdillä.

Pete

Mulla on avatarena hai joka sukeltaa. Hieno kuva, tai sitten ei.

D-Vitamiini

Quote from: Zintti on February 07, 2010, 15:08:16
Ilmoittakaa jos tämä aihe on turha vaikka on täällä turhempiakin :wink:
Ei ole turha aihe. Minun avatarissa on kalastaja jolla on kiinni Joku iso kala.
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Olli

Ite tehty värikoukku makoilemassa 5 sentin (isompaa en löytänyt :S ) kolikon päällä.

Vikke

Mulla on avatarena kalastusseuran logo, jonka jäsenenä olen...
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Don Miguel

Avataressa on kolmen-neljän kesän takainen kirjolohi Matildanjärveltä. Ei mikään mörökölli (ehkä joku 1,5kg) mutta ihan mukava kala. Kivasti maisemaakin näkyy taustalla..
"Kärsivällisyys miehen tiellä pitää"

Arska_1

Tuommonen maisemakuvahan se. Ite napattu jokunen kesä tässä uistelureissulla. Pitäisipä kenties päivittää joskus, kun näin puheeksi nyt tuli..  :roll:

-Arska_1
Ilo puolesta, riemu kilosta, mutta mitäs kahdesta?

Morripoika

Jotakihan siihenki piti tunkia.. Viime kesältä muuta hauen tumppi reilun 7kg ja vajaan 5 kilon väliltä.
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Harkkis

Avatareni kuvaa suomalaista Poseidonin kaltaista jumalaa Ahtia. Suomalaiset kai joskus uskoivat että Ahti hallitsee järvien tapahtumia ja siitä myös niitä kalasaaliita. Eli kalastusaiheinen avatar. Korjatkaa, jos olen väärässä, heitin ihan omasta muistita nuo jutut.
Loistavia vaappuja ja muita kalastukseen liittyviä tarvikkeita! Saalisploki!
Tarvaaput: http://tarvaaput.nettisivu.org/
Klikkaa linkkiä ja hämmästy

Murmeli

Avataressani jököttää murmeli. Vuodenajan mukaan vaihtelee vaatetus ja tuo taustamaisema. Ensimmäisen itsetekemäni vaapun ulkomuoto muistutti murmelia ja siitä sitten päätin tehdä käyttäänimen. Kun avatar ja käyttäjänimi muistuttavat toisiaan, jää kaveri paremmin mieleen (hyvä juttu tulevaisuuden vaapunvalmistus bisneksiäni ajatellen :wink:).

Meetvursti

öhöm..  :-D  kuvaan vaadittiin 10tuntia fillarointia jonka jälkeen 11tuntia 'maistelua' tossa lopputulos..

_ankkuri_

Minun kuvani on itse otettu, löysin hienon pienen puron kun oltiin Kilpisjärvellä loimailessa viime kesänä. :)
Ehdon valta ahvenella, ottaa onkeen jos tahtoo.

7апхт

Uudelle tiimille logon väänsin tuohon photoshopilla  :wink:

Patte123™

Mulla on kuvassa n 400g särki joka tuli valkosta mato-ongella. :-)
Syö särkeä se kasvattaa järkeä.
Oma blogi: http://www.kalassa.net/patte/

Aatami

Mietin, että olikohan joku vastaavan tapainen aihe, mutta ei se tainnut ihan samaa asiaa käsitellä, joten vastataanpa.

Eli kuvassani on siiman molemmat päät, minä itse ja ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa mitallinen uistelemalla tullut järvilohi. Kokoa kalalla "huimat" 64 cm ja 3 kiloa. Avatar vaihtelee tosin pari kertaa vuodessa. Lähes poikkeuksetta käytän omia valokuviani.
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

wewwer51

kissa pelailee nyt ainakin.
fishing rocks!

Edu

Tossa on kaks Kuusamon Varmaa 55mm ja 45mm.
...

Zintti

Nyt jo muuttunut muutama avatar sen jälkeen kun tänne on kertomus postattu :-D

Lahna late

No,nytten kun sain avataren viimmeinkin laitettua niin siinä olis eka omatekosella vaapulla saatu kala ja samalla minun ensimmäinen taimen. :)

Jolle

Toinen kalani muuramenjoelta :-)

tuuri

Quote from: Olli on February 07, 2010, 15:51:24
Ite tehty värikoukku makoilemassa 5 sentin (isompaa en löytänyt :S ) kolikon päällä.
Kuulostaa melko köyhältä.....

Omasta kuvasta, halusin vähän väriä tänne ja vihreä-sininen mixi sointui kivasti ja heitinpä sinne viel nimimerkkini. Volá!

Paraskalastaja

Meikäläisellä pitäisi komeilla ensimmäinen pilkkikala siinä lumella( 5cm pitkä ahven  :-o)
-Paraskalastaja