Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Windows 3D Pinball

Started by D-Vitamiini, February 13, 2010, 20:52:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

D-Vitamiini

Mikä on teidän huippupistesaalis? En ole kyllä varma onko tää kaikissa windowseissa. XP:eessä ainakin on. Minun paras tulos on 3 825 500. Yritetään parantaa...
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Larzaman

Ei löydu ainakaan 64bit vistalta... On tullut XP:llä tuota pelattua ja pisteitä kertynyt jo yli 5 miljoonaa  :-o

Jacke

Just latasin ton legendaarisen pinballin uudelle koneelleni jossa on vista.. Tässä latauslinkki.
http://www.mediafire.com/?ymvywizjwtd

Pike

Haa, tätäkin on tullut joskus pelattua, taisin parhaillaan päästä jonnekkin 7,5 miljoonan tietämille.

pate pilkkijä

Minun ennätys taitaa olla 6 miljoonaa 17 tuhatta :-)

DoupleV

Vanhalla koneella tätä tuli hakattua aikas paljon ja enkka on sielä 7miljoonan kieppeillä.
"Ja takaisin yläkertaan"

"Liian monta rautaa tulessa"

Jacke

Kyllä mulla toimii hyvin..Winrarilla latasin.

kalastelija10

Muutamat kerrat on tullu pelattua ja enkkakin alkaa olla jo vaikeasti parannettavissa sillä se on n.14,5 miljoonaa.

Larzaman

No siinä on pisteitä kerrakseen... :roll:

kalastelija10

Vähän arvelinkin, että joku rupee epäilemään... Mutta turha kuvitella että kusettaisin, se ikä on mennyt jo ohi.
Niin ja ei tuo ole yksittäinen huipputulos, neljä kertaa on männy yli 11 milj. On se mukavaa olla hyvä edes jossain :-D.
Joku varmasti 20 miljoonaa rikkonut tässsäkin pelissä...
Semmosta.

moikkapoika

Kokeilin tota taas pitkäst aikaa ni meni ekal yrityksel 1056250  :-D .

pilkkiäijä

Joskus pelailin kun ei ollut tekemistä, 3 milliä ylittyi monesti ja parhaaksi tulokseksi on jäänyt n. 8 750 000. Mukava peli, voisi taas kokeilla  :wink:
Olen kalastelijapoika!