Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Mitä kaikkea olette löytäneet hauen mahasta?

Started by Mahtimonni, June 01, 2010, 11:58:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Suurkalastaja1

No huhhuh :-o Itellä menis varmaa kurat housuun jos kyyn löytäisin hauen mahasta :lol:

Eipä ole itelle mitään kummallisia osunut kohalle, sammakko taitaa toistaiseksi olla epätavallisin löydös.
Team Hazardi

Hauki on kalojen kuningas.

Tuukka007

Sammakon,sorsanpoikasen,iskukoukun,muita kaloja ja oman vieheen

Tornio_River

Normaalit, sammakko,linnunpoika,nahkiaisia,hiiren,muovin kappaleita,hiiren,pari ongen koukkua,ongen kohon,morrin,sudenkorennon,lohien istus merkkejä niitä läpysköitä carvin merkkejä vai miksi niitä sanotaan.

KalamiesMika

Kona19

Mummoni meinasi saada sydänkohtauksen, kun joskus 60-luvulla avasi hauen vatsan ja löysi sieltä kyyn!
Miten sen nyt ottaa...

Ipetin

Kertaalleen löytänyt koukuttoman uistimen, linnunpoikasen ja sammakon
^^,

dart water

mä oon löytänyt hauen vatsasta tämmösiä tietääkö kukaan mitä nuo pallerot on?

Pike

En todellakaan varma, mutta olisiko jotain nuijapäitä, tai jotain muita sammakon kehityksen vaiheita?

Edit: http://www.suomenhaukiseura.com/hauki/biologia/hauen_sairaudet.html Oisko tuolla mitään sopivaa.

tyhjän_pyytäjä

Jotain loisia? Aika pahan näkösiä.. Söitkö ks. hauen?

Jjj

Onko tuolla mahassa joku mato noiden "pallukoiden" lisäksi, kun näyttää melko paljon joltain lapamadon kaltaiselta otukselta.

dart water

vatsassa oli vain noita pallukoita enkä syönyt haukea

kala-hemmo

pallurat näyttää kyllä vahvasti joltakin sammakon poikasilta tai joltakin tomaatin siemeniltä...mahto olla hauvella nälkä jos alkoi vihannes-syöjäksi :-D

Pike

Aikaisemmin päivän aikana käyttämäni täkykalan.

Uigtikrrrrye

Noi näyttääkyllä tomaatinsiemeniltä  :-D Itse olen löytänyt hauen mahasta airsoft kuulia.

[peltsi

No kesällä kaverin saamasta hauesta löydettiin puolikas makkara. Siinä vähän ihmetytti ja myös sorsan poikasen olen löytänyt. :-P

Survari

Quote from: dart water on September 05, 2010, 14:27:51
mä oon löytänyt hauen vatsasta tämmösiä tietääkö kukaan mitä nuo pallerot on?
Sellanen tuli mieleen, että voisiko nuo olla järvisimpukan "toukkia"? Järvisimpukkahan lisääntyy niin, että se päästää talven ajan kehittyneet poikaset keväällä veteen kalan uidessa ohi. Poikaset tarttuvat kalaan loisiksi ja kala kehittää niiden ympärille rakkulan, jossa ne kehittyvät muutaman kuukauden kunnes rakkula puhkeaa ja poikaset pudottautuvat pohjaan. Voisiko olla mahdollista, että hauki on syönyt kalan jossa on simpukoita loisimassa ja ne ovat sitä kautta joutuneet hauen mahaan?