Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Viehesaaliita kotikyläilyltä

Started by Kvaari, February 22, 2011, 23:05:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kvaari

Vierailin tänään äitini luona, ja kaivoin kaapista esiin lapsuuteni vieherasian. Sisältä löytyi mm. Abu Sonette, Abu Island 12g ja Veltic (koko 4). Kuinkas nyt suu pannaan? :evil:

Pike

Yksi hauskimmista jutuista mitä täällä olen lukenut. Siis pitäisikö meidän muiden olla kateellisia sinulle tai jotain, koska sinulla on vanhoja uistimia. Niin ja jos kysymykseen vastaan niin suu pannaan näin:  :-D

-Hammer-

Quote from: Pike on February 22, 2011, 23:43:48
Yksi hauskimmista jutuista mitä täällä olen lukenut. Siis pitäisikö meidän muiden olla kateellisia sinulle tai jotain, koska sinulla on vanhoja uistimia. Niin ja jos kysymykseen vastaan niin suu pannaan näin:  :-D
Njaah..en tiedä mitenkä se suu pannaan, mutta tulee lapsuus mieleen kun muistelee kyseisiä kuvia..

-Hammer-
The original Mc

Perca

Piken kommentti itsessään aiheuttaa huvittuneisuutta. Noissa lapsuuden uistimissa voi olla tosi paljon tunnearvoa ja muistoja kiinni. Mulla itelläni on isoisoisän ikivanha uistin, mitä se viskoi narun päässä - ja sai kuulemma haukia rannalle asti. Se on omalla paikalla muiden muistouistinten vieressä.
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

jarmoankka

Ei tän avausviestin pointti ny kyllä mullekaan ihan aukea?
Mahtaisko olla ns. turha aihe vai onko odotettavissa kotikyläily- ja lapsuuden vieherasiapenkomisbuumi?
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Kvaari

Millä tavalla tämä on turha aihe? Vieheistähän tällä alueella keskustellaan, ja kerroin lapsuuden innolla, mitä vieheitä kotoa löysin :-) Eikä noita kuvia taida löytyä enää joka pojan pakista :wink:

Tällä ketjulla hain nostalgian havinaa ja ehkä pientä aihetta koskevaa keskustelua terästämällä avausviestiä leikkimielisellä ja hieman tulkinnanvaraisella kysymyksellä, johon Pike ihan hauskasti vastasi :-)