Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Pikkalanlahti Kirkkonummi

Started by Hasse, July 08, 2008, 19:21:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hasse

onks ketään saannut kuhaa täältä? itse ollut 5 iltana uistelemassa eikä mitään tullut!  kala ollut aika syvällä 5-7m

NiXsa

Itse tuli oltua ensimmäistä kertaa kuuluisalla Pikkalanlahdella kesäkuun alkupuolella. Jigittämällä tuli pakan ympäriltä 3 kuhaa ja uistelemalla sen ympäriltä 7 kappaletta kuhia kilon kahta puolta. Päivän isoin 2 kiloinen nousi syvänteen päältä. Loppusaldo oli 11 kpl.

vedenjakaja

Oletteko saaneet pilkillä tuolta ahvenia? tai mitään kalaa? entä oletteko linlossa pilkkineet? itse olen väransbyn alueella pilkkinyt, mutta aina tulee vain pieniä ahvenia, isoja hyvin vähän. Olen kokeillut eri syvyyksistä erilaisilla pilkeillä, mutta ei nappaa.

KÖSTER

Quote from: vedenjakaja on March 14, 2011, 19:08:54
Oletteko saaneet pilkillä tuolta ahvenia? tai mitään kalaa? entä oletteko linlossa pilkkineet? itse olen väransbyn alueella pilkkinyt, mutta aina tulee vain pieniä ahvenia, isoja hyvin vähän. Olen kokeillut eri syvyyksistä erilaisilla pilkeillä, mutta ei nappaa.

Linlosta tuli takavuosina isompaa ahventa ja satunnaisesti pikkukuhiakin, nykyisin käyn muissa kohteissa linlon" kalattomuuden" vuoksi.  Liekö saastuminen vai mikä harventanut tärpit ohi sietorajani?

vedenjakaja

Kävin päivällä Pikkalassa kokeilemassa. Rannalta matalalta n. 1m vettä, tuli pieniä ahvenia kymmenkunta ja yksi vähän isompi ahven. Syvemmältä, n.2,5 m vettä tuli kaikenkokoisia särkiä ja muutama kiiski.
=+-0

Ketä muita kulkenut alueella?