Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kalapaikat kohteissa.

Started by Gloom, June 02, 2010, 12:12:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gloom

Morjesta vaan kaikille. Tällaisena todella kasuaalisena pelaajana ajattelin kysellä muutamia hotspotteja eri järvistä. Perheellisenä minulla ei ole liikaa aikaa pyöriä pitkin poikin järviä onkien tyhjää ja testailla eri vaihtoehtoja ja olisi välillä kiva narauttaa kunnon kala siiman päähän. Olisihan se kiva etsiä ne paikat, mutta harvoin  pelaavana paikkojen löytämiseen menisi ikuisuus.

Onko esimerkiksi mitään saittia, mistä voisi löytää vähän apua? Kalapediasta katoin, mutta siellä ei oikein ollut mitään. Lähinnä minua kiinnostaa kalastella jalokaloja.

Jos joku viitsisi vinkata muutaman paikan ni olisin hyvin kiitollinen.

Qkkeli

Minus tuntuu, että vesistökohtaisissa keskusteluissa kerrotaan myös jonkinverran ottipaikkoja. Yhteen aiheeseen kerätyt kaikkien vesistöjen ottipaikoista tulee nopeasti sellainen sekasotku että huhhuh..

Gloom

Meinasinkin, että joku avittaisi vaikka YV:llä, ettei homma puuroudu ihan mahdottomiin. Olen kyllä lueskellut järvikohtaisia keskusteluja, mutta vinkit ovat usein tasoa "eti ite" ja kun siihen ei ole aikaa, niin ajattelin laittaa viestin tänne.

Pike

Quote from: Gloom on June 02, 2010, 12:12:14
Morjesta vaan kaikille. Tällaisena todella kasuaalisena pelaajana ajattelin kysellä muutamia hotspotteja eri järvistä. Perheellisenä minulla ei ole liikaa aikaa pyöriä pitkin poikin järviä onkien tyhjää ja testailla eri vaihtoehtoja ja olisi välillä kiva narauttaa kunnon kala siiman päähän. Olisihan se kiva etsiä ne paikat, mutta harvoin  pelaavana paikkojen löytämiseen menisi ikuisuus.

Onko esimerkiksi mitään saittia, mistä voisi löytää vähän apua? Kalapediasta katoin, mutta siellä ei oikein ollut mitään. Lähinnä minua kiinnostaa kalastella jalokaloja.

Jos joku viitsisi vinkata muutaman paikan ni olisin hyvin kiitollinen.

Mene Niemisjärville alimpaan lampeen syvänteeseen räsäsen kaa ja alkaa kirjolohta, taimenta, puronieirää ja satunnaisesti haukea nousemaan.

Don Miguel

Quote from: Gloom on June 02, 2010, 12:48:31
Meinasinkin, että joku avittaisi vaikka YV:llä, ettei homma puuroudu ihan mahdottomiin. Olen kyllä lueskellut järvikohtaisia keskusteluja, mutta vinkit ovat usein tasoa "eti ite" ja kun siihen ei ole aikaa, niin ajattelin laittaa viestin tänne.

Jalokaloilla tarkoitat mitä? Kirjolohta, harjusta, taimenta, rautua? Kyllähän minä voin muutamia paikkoja pistää tulemaan kuvien kera, nyt kun tässä on turhaa aikaa =)
"Kärsivällisyys miehen tiellä pitää"

Qkkeli

Quote from: Gloom on June 02, 2010, 12:48:31
Meinasinkin, että joku avittaisi vaikka YV:llä, ettei homma puuroudu ihan mahdottomiin.