Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

MELKEIN sukua julkkikselle...

Started by otto, April 13, 2003, 11:24:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Veneilijä

Mä oon Kuusamon Eräveikkojen Anssi Koivurannan serkku... :P
Jeha!!

Anonymous

Mä oon kätelly ja muuten vaan ollu Antti Muurisen kans :D

samamies

Mä oon sukua Retkibanaanin laulajalle ja Matti Nykänen asuu naapurissa (ei kylläkään sama Maftti Nykäönen)

suspi

Kaverin isäpuoli on pelannu kärpissä. Oon nähny Mikko Alatalon pitämässä laskettelukoulua lapsille. Sitte toisen kaverin isä on jotaki sukua jollekki nykyiselle kärppäpelaajalle.

Mikko_-Procyon-

Tunnen ihmisen, joka _luultavasti_ on sukua _jollain tavalla_ Pelle Miljoonalle.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Chevy

mun äidin serkku en muista nimeä xD on ollu purjehuksessa olypiakisoissa

Chevy

mun äidin serkku en muista nimeä xD on ollu purjehduksen olypiakisoissa

tammerkoski

Mä olen Anssi Kelan pikkuserkku :D
''Kalastus suomalaista elämää''

latexi87

Mä olen jotain sukua Pauli Hanhiniemen vaimolle ja Tarmo Manni oli mun mummun serkku.
On se vaan niin...

Pro Pilkkijä

Melkein sukua:
Isäni ukki oli Urho Kekkosen hyvä kaveri.

Sukua:
Hiihtäjä Janne Immonen on pikkuserkkuni.

erekki

isäni on entinen sm-liiga pelaaja...

Bister

Nää on sit totta joka sana:
Mun äidin äidin (mummon) luokal oli Pertti (Spede) Pasanen, ja toiseks mun sedän pikkuserkku on Seppo Kääriäinen :D

suspi

Isän työkaverin vaimo oli samalla luokalla keke rosbergin kanssa. Keke ei kuulemma ollu mikään unelma oppilas, vaan oli useasti myöhässä ja läksytki oli useasti tekemättä.

ahvena(ko)

mun kaima on mika häkkinen :P aika huono kyl
Fiat,todellinen peto,susi jo syntyessään

Monni

No ei oo sukua mut on täis näitä lähikontakteja ollu niin. Kuortaneen urheilu opistolla söin Arsi Harjun seurassa samassa 8 hengen pöydässä aamiaista seisovasta pöydästä.

Ja sit serkun isä on ollu lukiossa vai misä oikeis tieteellises niin olleet samalla luokalla Matti Vanhasen kanssa.
Poltinkoski

Tosimies

Aika wanha aihe..  :oops:

Papan kautta olen sukua Martti Ahtisaarelle   :-D
Papan kautta olen myös sukua Juha Ylöselle. Siis entiselle suomen maajoukkue pelaajalle. Jääkiekkoilia on siis kyseessä

osmanhauki

Opettajan veli on pelannu Tapparas... Hetkinen en nyt justiin muista kelle olin sukua. Ns kaverin eno on janne ahonen vai oliko se eno??

Edit:Hannu ja pirjo mannisella on mökki sielä missä asun :-) oon nähny livenä ajoin polku pyörällä kiinni, mutta en saanu ku piti kääntyä. :-D

Hemulisoturi

Sisko on ollut Olli Jokisen luokkakaveri.
Olli on käynyt siskon mukaan myös meillä.

OsPa

Serkkuni kummi on HPK:ssa pelaava lupaus : Markku Erholtz

kirjolohikäärme

Isosiskon kaverin siskon poikakaveri on ollu Lordin (Tomi Putaansuu) lapsuuden kaveri ja asuu siinä sen naapurissa.. :wink:
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Crice

Olen tavallaan sukua tämän vuoden tangokuninkaalle Henri Stenrothille.
O_o

puolisukeltaja6

Tangokuningattaren entinen treenikämppä on naapurimme autotalli.

Kaverin kaverin serkku soittaa rumpuja Children of Bodomissa.

suspi

Quote from: puolisukeltaja6 on October 09, 2007, 17:36:34
Kaverin kaverin serkku soittaa rumpuja Children of Bodomissa.

Kaverin isosisko seurustelee teräsbetonin Jarkko Aholan kanssa. Toisen kaverin serkku soittaa syntikkaa Sonata arcticassa.
Pikkuserkun ex-miesystävä soittaa Mad Sinissä (ei varmana sano kenellekkään mitään, mut genren suosituimpia yhtyeitä). Tuli viime helsingin keikalla käytyä ja Backstagella oleskeltua. Samassa pöydässä syötiin aamupalaaki. Vois verrata siihen, et Metallica-fani söis metallican jäsenten kanssa aamupalaa.

appe

Papalle on tullu sotaikoinansa mannerheimi puhumaan jotain jonninjoutavaa :D oli vissiin ollu aluks vähän jäässä. :D
Sitten mummun siskon lapsi on reima helminen :D joku iskelmälaulaja...

Torro

Äidin serkku on vissiin naimisissa sen toisen Keskisen veljeksen kanssa. jes :roll:
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Perca

Quote from: kirjolohikäärme on October 08, 2007, 19:55:35
Isosiskon kaverin siskon poikakaveri on ollu lordin lapsuuden kaveri ja asuu siinä sen naapurissa.. :wink:

Ei tuokaan siitä huonoimmasta päästä ole  :-D.

Hmm.. mietitääs omalta kohdalta.. En kai ole kovinkaan läheistä sukua kenellekään julkkikselle. Hieman kauempaa löytyy ainakin UKK.

Sen sijaan, melkein sukua julkkikselle ja sukua melkein julkkikselle:
- Vesku Loiri asui kaverin naapurissa.
- Boltonin veskarin Jussi Jääskeläisen mökki on yhden pirun hyvän kuhapaikan lähistöllä meidän mökillä  :-D.
- Olen käynyt pilkillä Teemu Selänteen "mökin" (lähempänä palatsia :-o) edustalla. Ahvenia tuli ihan kivasti.
- Olen tankannut Ere Kokkosen auton ja tarjoillut kahvia Hannu Aravirralle samana päivänä.
- "Karpolla on asiaa" -ohjelman juontajan Hannu Karpon poika istui vieressäni yläasteen ruotsintunnit.

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

esal

- Nuoremman veljeni serkun isän vaimon vanhimman veljen isä on pelannut 40-50 vuotta sitten pesäpallon Suomensarjaa Roukalahden Kivekkäiden riveissä.

"Älyköille" pähkäiltävää..

OsPa

Luokkakaverina Janne Ahonen  :-D  (täyskaima mäkihyppyä harrastavalle Ahoselle)

haukka_1

Suvusta ei tietääkseni löydy yhtään julkkista, joka olisi tunnettu. Mutta tälläistä.
Olen ollut uudelleen sähköistämässä presidenttimme Tarja Halosen mökkiä.
Ja olen saunonut ja tehnyt klapi hommia myös ex-presidenttimme Martti Ahtisaaren mökillä.

Don Miguel

Henkilökohtaisesti olen kaukaista sukua Hannu Aravirralle, olen tavannutkin hänet kerran sukujuhlilla :-D
"Kärsivällisyys miehen tiellä pitää"