Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Meritaimen

Started by SRock, November 08, 2010, 21:19:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SRock

Onko tämän sivun jäsenet jo saaneet taimenta siiman päähän? ja mistä päin mahdollisesti tullut?

Itse olin vknloppuna korppoon suunnalla kokeilemassa mutta tärpin tärppiä ei tullut.. Ens vknloppuna tarkoitus mennä kustaviin tanen toivossa :)

KÖSTER

Helsinki espoo vesillä yrittelin, ei sintin sinttiä tai kääkän kääkkää täälläkään :-P.
Porkkalasta kuulin 3kpl verkosta tulleen.

KÖSTER

Quote from: SRock on November 08, 2010, 21:19:07
Onko tämän sivun jäsenet jo saaneet taimenta siiman päähän? ja mistä päin mahdollisesti tullut?

Itse olin vknloppuna korppoon suunnalla kokeilemassa mutta tärpin tärppiä ei tullut.. Ens vknloppuna tarkoitus mennä kustaviin tanen toivossa :)

Vieläkös on taimenkato voimissaan?

Ihmevirveli

Tänään nousi Helsingin edustalta 52 cm mertsari ja pari alimittaista päälle. Ottipelinä kelta-valkoinen Salamander mustilla täplillä.
Allekirjoituksia ei tueta.

KÖSTER

Quote from: Ihmevirveli on October 30, 2011, 16:03:24
Tänään nousi Helsingin edustalta 52 cm mertsari ja pari alimittaista päälle. Ottipelinä kelta-valkoinen Salamander mustilla täplillä.

Vähiin on menny 5-10kg tanehavainnot näköjään merelläkin, harmin paikka >olis ollu mukaavaa puuhaa,
vaan eipä viitti nollaa paiskoo vuojesta toiseen :oops:.

Siirryn kai seuraavaksi ahventen etsiskelyyn>on hiukan tiheämpi kanta ja toivottavasti muutamia vuosia eteenpäinkin.

KÖSTER

Quote from: Zkeba on November 20, 2011, 16:13:22
Taas sai tänään tyhjää heitellä  8h Kotkan edustalla. 1 varma tärppi ja 1 havainto kalasta. :x

Menee vähän ohi, mutta järväri 3.5kg tuli tiedoksi puhelimeen>veto uistelu :? eteläsuomen seudulla ja ei kuulemma kerro järvee :?!

Nollareissu larussa jälleen.....vieläkö lie liian kesää...ei edes lunta rannassa.