Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Ennätysten poistuminen?

Started by UISTIN, November 20, 2011, 19:30:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

UISTIN

En tiedä onko jäänyt jotain lukematta, mutta nyt on kuitenkin suurin osa ennätyksistä poistunu ja jäljelle jäänyt vain 12.11.2011 jälkeen pelattujen pelien tulokset/ennätykset. Tietääköhän joku mistä mahtaa johtua?

Anty

UISTIN

Tähän kysymykseen ei taida olla kenelläkään mitään tietoa?

Minulla on koneen muisti aina välillä täynnä, ja kone saattaa aina silloin tällöin poistella itse"ylimääräisiä" tiedostoja, että saataisiin tilaa tarpeeksi, olisikohan kone itse poistanut records datin "turhana" tiedostona?

Kuisma1

Saattaapa olla niin. Itselläkin katosi koko käyttäjä tunnus ja ennätykset. Omassa läppärillä on muisti täynnä ja nyt harmittaa kaikki.

lotollasaa

eipä siihen tähän hätää oikein muuta keksi ku CCleaner pitformilta ilmaiseksi saa ladattua ..googlettaa CCleaner ja lataa saa ihan suomenkielisenä . ajottain puhistaa koneen ettei muisti pääse täyttyy liikaa ..ja varmuus kopioi ennätys tiedoston jos pystyy. sittekun jotain tällaista tapahtuu niin kopioi sen varmuus kopioidun tiedoston ja korvaa varsinaisee tiedostoon ..saattaa ehkä toimia tai sitten ei en ole koskaa kokeillut. mut kait se mikko tai janne voi siit jottai sanoa enemmän
On turhakäydä keskusteluita jotka ei johda mihinkä

lotollasaa

Quote from: UISTIN on January 07, 2012, 22:59:53
Tähän kysymykseen ei taida olla kenelläkään mitään tietoa?

Minulla on koneen muisti aina välillä täynnä, ja kone saattaa aina silloin tällöin poistella itse"ylimääräisiä" tiedostoja, että saataisiin tilaa tarpeeksi, olisikohan kone itse poistanut records datin "turhana" tiedostona?
ja tohon niin ei kone itsestään ala poistelee ennätys tietoja tilanpuutteeseen ..hyvinki pitkälti selaus/haku historia tietoja yms tämmöstä hilpehööriä ..mutta ei mene eri ohjelmien/softien tiedostoja poistelee ellei niitä itse poista, tai sitten on joku ''virus'' tai saman tapanen haitta ohjelma. tai kaveri tehny kepposen.

toki joku bugi saattaa tuhota ne tiedostot.
On turhakäydä keskusteluita jotka ei johda mihinkä

Mikko_-Procyon-

Ööh.. ei noin pitäisi käydä enää missään tilanteessa. Minä sain omat ennätykset hävitettyä siten, että poistelin vanhoja versioita koneelta. Ne käyttävät kuitenkin samaa ennätystiedostoa ja unistall ottaa senkin pois. Eli heitän hatusta arvauksena, että tässä taustalla on vanhojen versioiden käyttö, eri käyttäjätunnuksilla kirjautuminen windowsiin tai joku muu juttu. Ei se tietenkään ole poissuljettua, etteikö pelikin JOSKUS toimisi väärin.. mutta paha sitä on tutkimatta arvata. Onko kummallakin täsmälleen sama päivämäärä, jolloin ongelmat ovat alkaneet? Onko silloin tullut joku päivityspaketti? Katsokaa vaikka palautuspisteiden historiasta, että mitä silloin on tapahtunut.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

UISTIN

Quote from: Mikko_-Procyon- on January 11, 2012, 12:01:45
Eli heitän hatusta arvauksena, että tässä taustalla on vanhojen versioiden käyttö, eri käyttäjätunnuksilla kirjautuminen windowsiin tai joku muu juttu.
Nämä on pois-suljettuja vaihtoehtoja, koneella on vain yksi käyttäjä, eikä vanhoja versioitakaan ole ollut sitten tämän nykyisen version julkaisun.

Ps: tälläkin hetkellä on käynnissä joku "levyn uudelleenjärjestäminen" operaatio, joka ainakin pakkaa vanhoja tiedostoja + jotakin muuta mistä en ymmärrä yhtään mitään.