Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

PP2 SM-Liiga ja Divari Kausi 2012-2013 (keskustelut tänne) Ottakaa osaa

Started by Kaizzu, August 29, 2012, 20:24:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ChristaNou

Minusta on edelleen äärettömän törkeää YK-joukoilta julistaa 20 rotolaista lokeiksi, etenkin kun siellä on 10 jäällä ja lisäksi myös sen takia, että tuollaisiin tuloksiin ei pysty jos vahtaa muiden paikkoja ja muiden pelaamista. Lisäksi on törkeää haukkua toisen pelin torpedoinniksi, mikäli mappi epäonnistuu. Olenko minä tosiaan ainoa, joka ymmärtää ettei kaikki pelit voi mennä putkeen? Luoja paratkoon uskalla pelata enää, kun tuntuu tulevan leima: epäonnistu -> olet lokki.

Itsellä on mennyt tämän sodan takia fiilikset koko ProPilkkiin, jahka tämä selviää niin katsotaan miten jatketaan vai jatketaanko ollenkaan. Ei ole kivaa kuulla haukuttavan lokiksi koko teamia, jos pari vastapeluria tuntee kohdanneensa vääryyttä jonkun hiivatin pelin takia... Ehkä he saavat siitä jotain seksuaalista kiihotusta tai vähintään oman egonsa nostamista? Tässähän ei sitten YK-joukoilla itsellään ollut mahdollisuutta ilmeisestikään itse epäonnistua pelissä. Jännä, se on hyvä jos heillä pelit aina menee putkeen eikä epäonnistumisen mahdollisuutta ole vaan se on aina jonkun muun vika... Me emme sellaiseen suoritukseen pysty, vika harvemmin on muissa kuin itsessä jos ei peli kulje. Ja sitten kun peli kulkee on lopputulos tällainen, joka ikinen kerta kun ylikuntoa vastaan ollaan johtoasemiin päästy. Heidän epäonnistuminen ei näköjään ole mistään muusta riippuvainen kuin vastapelaajista, itsessä ei voi olla vikaa... Grt, voisitteko kertoa meillekin tuon salaisuuden, miten pystyä pelaamaan siten, ettei itsestä johtuvia epäonnistumisia koskaan tapahdu?

Itse olen tottunut omien epäonnistumisien kanssa kattomaan peiliin, mutta en tiedä jaksanko enää vaivautua siihenkään... Aika näyttää miten tässä käy ja kuka jatkaa ja minne... Pitkä loma voisi olla tarpeen.

"Kilpailuhenkee kun haluun olla parempi, mut' välillä vedän henkee ja osaan sanoo anteeksi"

Mikko_-Procyon-

Quote from: Kaizzu on January 24, 2013, 18:32:50
Siinä tapauksessa liiganeuvosto varmaan käsittelee asian ja ilmoittelee sitten päätöksestään.

HYvä. Itse tulin vain sanomaan sen, mitä olen sanonut YV-puolellakin:

1) Veret tulevat parvesta, jonka kalamäärä on 1. Eli kirre,hauki tms joka on yksi kala/parvi, silloin siitä tulee veret tietyllä todennäköisyydellä. Tämän jälkeen on täysin auki, onko paikalla toista kalaa vai ei.

2) Veret voi tulla myös parvesta, jossa enemmän kalaa kuin 1. Tällöin kyseessä on parven viimeinen kala. Esim. ahvenparvi, jossa n=3. Viimeinen ahven, jos on riittävän iso ja todennäköisyys osuu kohdilleen, voi jättää veret.

Verien vuoksi lokittaminen ei siis muuta pelin lopputuloksia kuin ainoastaan todnäk lokittajan tappioksi... joskus kalaa tosin voi olla hyvällä paikalla enemmänkin, mutta se on jo ihan eri juttu kuin tuo.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Kalamään

Nyt Don Miguel vauhdissa YK:n servulla kertomassa omaa versiotaan asiasta. On toi kyllä ihme jätkä.
Sen minkä taakseen jättää, sen seuraavalla kierroksella kohtaa.

mianka

HYvä. Itse tulin vain sanomaan sen, mitä olen sanonut YV-puolellakin:

1) Veret tulevat parvesta, jonka kalamäärä on 1. Eli kirre,hauki tms joka on yksi kala/parvi, silloin siitä tulee veret tietyllä todennäköisyydellä. Tämän jälkeen on täysin auki, onko paikalla toista kalaa vai ei.

2) Veret voi tulla myös parvesta, jossa enemmän kalaa kuin 1. Tällöin kyseessä on parven viimeinen kala. Esim. ahvenparvi, jossa n=3. Viimeinen ahven, jos on riittävän iso ja todennäköisyys osuu kohdilleen, voi jättää veret.

Verien vuoksi lokittaminen ei siis muuta pelin lopputuloksia kuin ainoastaan todnäk lokittajan tappioksi... joskus kalaa tosin voi olla hyvällä paikalla enemmänkin, mutta se on jo ihan eri juttu kuin tuo.

Aaah!
Tämä selittää sen yhden pienen ihmetyksen mikä minua on vaivannut, kun välillä 500g ahvenesta tulee veret jäälle, mutta samasta reiästä aiemmin saadusta 550g ahvenesta ei.
Jotain hyötyä tästäkin taistelusta. Ainakin minulle :)

Mikko_-Procyon-

Quote from: mianka on January 24, 2013, 23:11:03

Aaah!
Tämä selittää sen yhden pienen ihmetyksen mikä minua on vaivannut, kun välillä 500g ahvenesta tulee veret jäälle, mutta samasta reiästä aiemmin saadusta 550g ahvenesta ei.
Jotain hyötyä tästäkin taistelusta. Ainakin minulle :)

TÄmä on tehty tällä tavalla nimenomaan siksi, ettei veristä tulisi suoranaista lokittelua. Se on lähinnä sellainen kuitti muille, että "mullapa on kalaa, teilläpä ei ole". Näemmä se herättää tunteita kanssapelaajissa ja se on just hyvä niin :)
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

Nipz

Lähinnä se pieni-särkinen kpl kisa ja jonten kairailut ja kick pyyntöön kieltävä vastaus tässä jäi hampaankoloon. Tutkikaa se menikö kaikki ohjekirjan mukaan. Tuntuu että keskustelu pyörii nyt vain lahnalammen ympärillä sen takia kun meth-man laittoi siitä yhden screenin vähän kuin esimerkkinä minkäläistä touhu oli mutta vaan niin lähelle kuin päästii. Tällä tuskin on lopputulokseen vaikuttavaa merkitystä, mutta mielestäni säännöissä on tässä kohtaa porsaanreikä mikä mahdollistaa tahallisen häirinnän kunhan vain istut 1min per reikä ja kun siihen laitetaan kolmas ukko niin periaatteessa mahdollisuus kairata puolen minuutin välein reikiä?

ChristaNou

QuoteLähinnä se pieni-särkinen kpl kisa ja jonten kairailut ja kick pyyntöön kieltävä vastaus tässä jäi hampaankoloon.

Tällä hetkellä sä voit sääntöjen mukaan tehdä reijän, istua sillä 1min ja tehdä uuden, sä voit tehdä vaikka 30 reikää 30 minuutin aikana, sillä tämänhetkinen sääntö kertoo, että mikäli toinen pelaaja on lähistöllä pitää istua se 1min reijällä ennen reijän vaihtoa / uuden reijän tekoa. Kukaan ei puhu mitään uusien reikien paikoista, kunhan minuutti täyttyy per reikä.
Se, että siellä on porsaanreikiä on ensi kauden ongelma... Nyt mennään näillä säännöillä, mutta pohjaan kairattu ja uuden reijän teko ei riko sääntöjä. Kun lähdetään tätä asiaa oikein viilaamaan. Nipz, mitä sääntöä me ollaan rikottu?

§17 Häiritseväksi katsotaan myös avantojen poraaminen toisen pelaajan läheisyyteen, mikäli onkimista avannossa ei tapahdu, tai reiässä ongitaan alle 1 min ajan, ja uusi avanto tehdään edelleen toisen pelaajan läheisyyteen. Tällöin kyseessä olevaan pelaajaan voidaan hostin, tai vierailevan joukkueen kapteenin päätöksellä kohdistaa /kick –komentoa, häirinnyt ja pelistä poistettu pelaaja suljetaan pois kyseisestä ottelusta. Pelaajaa yleensä varoitetaan kerran ennen poistamista.

Te ilmoititte asiasta näin, täysin vailla perusteluja tai pelaajaan kohdistunutta varoitusta. Me emme noteeraa aiheettomia kick-pyyntöjä kenenkään joukkueelta:
(A)meth-man:   [23.01.2013 20:35]
hyvä jontte kairaa vaa sen vänän ympärille niin monta ku kerkeet hienoo työtä

jontte:   [23.01.2013 20:35]
kairasin maale

jontte:   [23.01.2013 20:36]
silloin saa uuden tehä

(A)meth-man:   [23.01.2013 20:36]
no sit vaa uutta reikää vieree

=)

jontelle kickki lokitamisesta

Ja lokittaminen ei ole sääntöjen vastaista.

-----------

Ja sitten laitoin selvitykseen tuon meihin kohdistuneen maineen mustamaalauksen sekä siihen johtaneen noitavainon sen tiimoilta. Minun puolesta voitte tarkistella meidän pelaajien IP-osotteita maailman ääriin, koska niiden takana on meidän omat pelaajat, ei ketkään muut.
Mutta se, että heittelette julkisesti juoruja ja omia keksittyjä johtopäätelmiänne niin menee yli hilseen. Ette sitten enää muuta keksineet?
Julkinen anteeksipyyntö on paikallaan ja sitten voidaankin miettiä, että miten me saadaan meidän maine takasin, jonka te autuaasti olette mustamaalanneet... Tämä on kaikkea muuta kuin tervettä kilpailuhenkeä. Tämä on erittäin törkeää vastustajan häirintää ja pelaamisen vaikeuttamista.

"Kilpailuhenkee kun haluun olla parempi, mut' välillä vedän henkee ja osaan sanoo anteeksi"

Arska75

Jos jollain tavoin viittaat christa viime yön ja illan tapahtumiin niin niistä löytyy moderaattorilta tarkka chatlogi hän tuli sitä itse tallentamaan. Ainut syy miksi kyseisten häiriköiden ip:t tutkitaan kun heillä ikuinen kielto kalassa.nettiin ja virallisiin peleihin.Kyseiset henkilöt oli jostain saaneet minun ja Valkoisen valheen tiedot osoitteita myöden ja käyttäytyivät  jopa uhkaavasti vavaa kohtaan.

Mikko_-Procyon-

Don Migueliin ja Pluto 631:een liittyvät tiedot ja häiriköinnit kannattaa tuoda kalassa.netin ylläpidon tietoon. Nyt nämä sankarit ovat hyökkäilleet eri käyttäjiä kohtaan ja uhitelleet pistää poliiseja perään. Eiköhän tässä tilanne ole ihan päinvastainen ja tämä häirikkökaksikko tässä pitäisi saattaa edesvastuuseen teoistaan.

Ja sellainen varoituksen sana, että jos joku joukkue näitä suojelee ja pitää jäsenistössään, niin KAIKKI.. siis korostan vielä kerran _KAIKKI_ tiimin saavutukset mitätöidään ja pistetään porttikieltoja tulemaan. Tässä pidetään nyt jyrkkä linja ja otetaan todellakin oksat pois. Tällaista perseilyä ei täällä siedetä.

ChristaNou

Quote from: Rampez on January 25, 2013, 12:26:52
Jos jollain tavoin viittaat christa viime yön ja illan tapahtumiin niin niistä löytyy moderaattorilta tarkka chatlogi hän tuli sitä itse tallentamaan. Ainut syy miksi kyseisten häiriköiden ip:t tutkitaan kun heillä ikuinen kielto kalassa.nettiin ja virallisiin peleihin.Kyseiset henkilöt oli jostain saaneet minun ja Valkoisen valheen tiedot osoitteita myöden ja käyttäytyivät  jopa uhkaavasti vavaa kohtaan.

Ja minulla on käsissäni chatlog, jossa YK-joukkojen edustaja kertoo IP-osotteiden tarkistettavan koko meidän joukkueelta. Aiheeton syyttely kyseisestä asiasta ja julkinen levittäminen suoraan meihin kohdistuvana ilman mitään todisteita on törkeää häirintää ja pelaamisen vaikeuttamista. Emme ole ansainneet joutuvaksi tarkkailun alle pelaajiemme IP-osotteista, on siellä teidän serverillä näkökantojaan käynyt esittämässä kuka tahansa, mutta koska kyseinen pelaaja ei kuulu meidän joukkueeseen (ei edes teidän soluttautumisteorialla), emme voi hänen toimintaansa vaikuttaa. Sen sijaan voimme vaikuttaa siihen, miten te käyttäydytte meitä kohtaan, millaista huhua te puitte julkisesti. En tiedä mistä teidän epämääräiset epäilynne ovat saaneet alkunsa, mutta meillä ei asian suhteen ole mitään salattavaa.

Tänään puhut kyseisistä henkilöistä, öisen chatlogin perusteella ilmoititte koko Roton joukkueen pelaajien IP-tarkistuksen joka johtaa suoraa kautta siihen, että syytätte ulkopuolisten pelaajien pelaavan roton sinipunaisissa, soluttautuen meidän joukkoomme. Näin minä olen asian ymmärtänyt. Ette ole asianne kanssa yksin ilmeisestikään, en tiedä miten paljon eräs henkilö on tähän päässyt vaikuttamaan. Mutta törkeää maineen mustamaalaamista, vahtimista, pelaamisen vaikeuttamista ja jokaisella tavalla hyvän maun vastaista tämä on!

Ja miten hitossa roton joukkue liittyy näihin henkilöihin, joilla on kilpailukiellot päällä? Teidän omassa mielikuvituksessanne ja epätoivoisessa yrityksessä keksiä kaikennäköistä silläkin uhalla, että perättömät juorunne tulevat julki, syytätte meitä asioista joihin emme ole syyllisiä. Tähän vedoten vaadin julkista anteeksipyyntöä ja jatkoselvitystä asian tiimoilta. Ette ilmeisesti ymmärrä mitä olette menneet tekemään?

Nipz

Ja itse liityn asiaan siten otta olin kyseisen hostin isäntä. Me ei olla teidän pelaajia syyllistetty mihinkään häiriköintiin eilen. Häiriköiden IP:t tarkastettiin ja tämänkö perusteella heti te olette silmätikkuna? Asian on kuitenkin niin että tämän keskiviikon pelin asioita tulivat kommentoimaan erilaisilla meihin liittyvillä nimimerkeillä ja uhkailemaan hostilla pelaavia pelaajia niin meidän pelaajia kuin ulkopuolisia. Moderaattorien pyynnöstä lähetin IP:t heille ja he seurailivat tilannetta hostillani jonkun aikaa. Jos haluat lisätietoa niin laita yv:tä.

Alkaa mennä taas tämä touhu vähän yli! Pyydän niin teitä kuin meijänkin pelaajia kommentoimasta enään tätä asiaa tänne ja antaa liiganeuvoston ratkaista.

Menee nyt jo OT, mutta kyseinen henkilö taidan olla minä. Minulta itseltä pyydettiin IP:t ja sanoin että katsovat keitä ovat ja kun tähän asiaan liittyviä kommentteja ja uhkauksia kirjoittelivat. Sen verran tiedetään että te olette ainaki noiden kyseisten häiriköiden kanssa reenailleet ja tästä löytyy taas chatlogit sinun itse sanomana ja sitä kautta moderaattorit tarkastivat liittyykö teihin. Yhtälailla voit heitä syyttää että te joudutte silmätikuksi tässä asiassa ja pyytää lopettamaan.

Crista nyt oikeesti koita rauhottua :D

ChristaNou

Quote from: Nipz on January 25, 2013, 12:38:19

Ja itse liityn asiaan siten otta olin kyseisen hostin isäntä. Me ei olla teidän pelaajia syyllistetty mihinkään häiriköintiin eilen. Häiriköiden IP:t tarkastettiin ja tämänkö perusteella heti te olette silmätikkuna? Asian on kuitenkin niin että tämän keskiviikon pelin asioita tulivat kommentoimaan erilaisilla meihin liittyvillä nimimerkeillä ja uhkailemaan hostilla pelaavia pelaajia niin meidän pelaajia kuin ulkopuolisia. Moderaattorien pyynnöstä lähetin IP:t heille ja he seurailivat tilannetta hostillani jonkun aikaa. Jos haluat lisätietoa niin laita yv:tä.

Alkaa mennä taas tämä touhu vähän yli! Pyydän niin teitä kuin meijänkin pelaajia kommentoimasta enään tätä asiaa tänne ja antaa liiganeuvoston ratkaista.

Menee nyt jo OT, mutta kyseinen henkilö taidan olla minä. Minulta itseltä pyydettiin IP:t ja sanoin että katsovat keitä ovat ja kun tähän asiaan liittyviä kommentteja ja uhkauksia kirjoittelivat. Sen verran tiedetään että te olette ainaki noiden kyseisten häiriköiden kanssa reenailleet ja tästä löytyy taas chatlogit sinun itse sanomana ja sitä kautta moderaattorit tarkastivat liittyykö teihin. Yhtälailla voit heitä syyttää että te joudutte silmätikuksi tässä asiassa ja pyytää lopettamaan.

Crista nyt oikeesti koita rauhottua :D

En rauhotu niin kauan kun perättömiä syytöksiä heitetään ilmoille meidän porukasta. Se kenen kanssa me reenataan, missä me reenataan ja milloin me reenataan ja mikä joukkue on meidän treenivastus milloinkin, ei kuulu kenellekään. Se ei kenenkään ulkopuolisen peliin vaikuta millään tavalla. Se, mitä yksittäiset henkilöt tekevät pelien ulkopuolella, ei taas koske minua enkä pysty siihen vaikuttamaan kuten jo sanoin. Omani eivät riehu eivätkä häiriköi, mutta kuten sanoin en voi yksilötasolla vaikuttaa ulkopuolisten pelaajien pelikäyttäytymiseen enkä mihinkään muuhunkaan.

Toisekseen olen saanut yksityisllä viestipuolella kaikennäköistä tekstiä meidän pelaajista ja nimenomaan tarkennettuna tämän roton joukkueen IP-osotteiden tarkistamisen. Joka on täysin kohtuutonta ja aiheetonta, vailla muuta perustetta kuin vilkas mielikuvitus. Kukaan ei kiellä treenaamasta treenivastuksien kanssa olivatpa ne ketä tahansa, loistavat peli vinkit ja taktiikat edesauttavat oman pelaamisemme kehittämisessä.

// Tämä vainoaminen alkaa tuntua siltä, että jos väittäisin Don Miguelin olevan aviomieheni niin olen samantien silmätikkuna ja pelaamiseni bannattaisiin. Me emme ole vastuussa siitä, mitä ulkopuoliset tekevät, sanovat, jättävät tekemättä tai sanomatta. (ps. väittämä ei pidä paikkaansa).

Mikko_-Procyon-

Minun kommentti tarkoitti vain sitä, että tämän kaksikon touhut kalassa.netissä tulee estää, tavalla tai toisella. Näille on annettu päättymätön porttikielto kaikkiin kalassa.netin alla järjestettäviin turnauksiin. Sankari DM on itse julistanut, että omistaa monta mokkulaa ja voi pelata vaikka SM-kisoissa kaverin koneella ja eri nickillä ja palkinnot toimitetaan sitten kaverille jne. Sen vuoksi tarkkailua tulee nyt tiukentaa ja selvittää mm. kaikki mahdolliset "soluttautumisteoriat". Jonkin verran on näyttöä jo viime kaudenkin ajalta, mutta silloin asiassa pysyttiin tarkkailukannalla. Nyt suoranainen häiriköinti on muodostunut ongelmaksi, jonka vuoksi myös ylläpito joutuu kiristämään linjaansa.

Ja Don Miguelin tahallinen häiriköinti, uhoilu yms on karannut jo niin pahasti käsistä, että tässä on kohta pakko jo alkaa pohtia erilaisia vaihtoehtoja tämän tilanteen kuriin saamiseksi. Meillä on tallessa kyllä kaikenlaisia logeja, syyttelyitä yms herjauksia, että ihan turha tämän tulla inisemään että häntä kohtaan ollaan oltu epäreiluja ja sanottu tuhmasti takaisin. Itse on verta kaivanut nenästä, mutta ei ole tarpeeksi fiksu pysyäkseen poissa vaan tulee ns. kerjäämään verta nenästään. Hiekkalaatikolla tuollaisille tungetaan hiekkaa suuhun ja rikotaan sen tekemät hiekkakakut ja itkuhan siitä silloin seuraa. Armeijassa kouluttajat sanoivat, että "me kyllä katsotaan sormien välistä, jos te jonkun joukkuehenkeä romuttavaa tyyppiä vähän uitatte kusilaarissa". Tässä on just sellaisesta kysymys, eli koko yhteisöä koskeva turha riitaantuminen kahden häirikön ansiosta. Pidetään me Propilkkijät nyt yhtä, eikä aleta toisia syyttelemään. Pistetään YHDESSÄ nuo kaksi pihalle ja potkitaan pois peleistä.

Vinkki hosteille:

/spect off

ja sitten asetuksiin että "poimi pelaajat manuaalisesti", eli automaattinen peliinotto pois päältä. Sitten vain hosti tallentamaan logia. Ei se häirikkö siellä loputtomiin jaksa itsekseen messuta aulassa. Ja jos host sallii näiden häiriköinnit, niin muut voivat äänestää jaloillaan ja mennä toiselle hostille, joka tekee yllämainitun toimen.

Mikko_-Procyon-

Ja Christa.. ylläpidosta ja liiganeuvostolta yms voi tulla pyyntöjä IP-listasta. Jos nyt selvitetään tätä herra-monta-mokkulaa -toimia, nickejä yms, niin kannattaa olla mukana rintamassa. Jos kerran porttikieltoja on annettu ja herra on sanonut toimivansa miten toimii (viittaus mun edelliseen viestiin). Jos ei ole mitään salattavaa, niin miksi tuollainen piikit-pystyssä-puolustus ?

Mikko_-Procyon-

Ja kun alan spämmäämään, niin sitten alan..

Eli jokaisen tiimin tulee varmistua siitä, ettei näitä sankareita (joiden jatkuvasti vaihtuva nick-lista on pitkä) ole tiiminsä jäsenistössä. Yleensä pitkän linjan tiimit tuntevat toisensa niin nimeltä kuin ulkonäöltäänkin, joten näissä tilanteissa ei pitäisi olla mitään epäselvää. Jos jotain epäselvyyksiä tiimin sisällä on, niin nyt on hyvä aika aloitella tarkemman kampailut että ketä siellä riveissä jäähän reikiä poraa.

edit. Jatkossa lähtökohtana tulisi olla se, että jokaisen tiimin jäsenen tulee olla kalassa.net -foorumille rekisteröitynyt pelaaja.  IP:n olisi syytä vastata sitä, mikä näkyy ylläpidolle täällä ja mikä on peleissä käytössä. Riittää se, että palveluntarjoajan tiedot täsmäävät. Tällöin nämä viiden mokkulan vaihtelijat jäävät kyllä jossain vaiheessa kiinni. Varsinkin viime liigakaudella ongelmaksi muodostui se, että erään tiimin jäsenistöstä vain pieni osa oli foorumille rekisteröityneitä. Pelaajiston valvominen oli silloin käytännössä mahdotonta. Myös joukkueen suoritustasossa tapahtui sen verran merkittävä muutos, että sitä ei voinut kukaan olla huomaamatta.

ChristaNou

Quote from: Mikko_-Procyon- on January 25, 2013, 13:10:48
Ja Christa.. ylläpidosta ja liiganeuvostolta yms voi tulla pyyntöjä IP-listasta. Jos nyt selvitetään tätä herra-monta-mokkulaa -toimia, nickejä yms, niin kannattaa olla mukana rintamassa. Jos kerran porttikieltoja on annettu ja herra on sanonut toimivansa miten toimii (viittaus mun edelliseen viestiin). Jos ei ole mitään salattavaa, niin miksi tuollainen piikit-pystyssä-puolustus ?

Koska me ei olla syyllistytty mihinkään epämääräiseen, "laittomaan" tai mihinkään muuhunkaan, mutta kun aiheettomasti ruetaan syyllistämään oman vilkkaan mielikuvituksen perusteella kaikennäköstä suoranaista paskaa, niin kyllä minä omieni puolia pidän ja pystyn monella tavalla todistamaan, ettei yksikään migu tai luto pelaa meidän riveissä. Mitä salattavaa mulla on? Tunnutte meidän reenivastuksia tietävän eikä kukaan voi määrittää kuka ja mikä joukkue on kenenkin reenivastus. Ja jos se siihen menee, että aletaan määräillä mikä joukkue saa reenata ja minkä joukkueen kanssa niin sitten menee tämä touhu jo niin yli ja pelleilyksi. Se, kenen kanssa me treenataan on meidän asia ja kuten sanoin, se ei vaikuta ulkopuolisten pelaamiseen tai pelirauhaan millään tavalla. En tee eroa vaikka reenattas Lokegatan kanssa.

/ Ja mokkuloiden kanssa IP osote vaihtuu joka ikinen kerta kun mokkula käynnistetään uudelleen, modeemin kanssa piuhat irti ja takasin. Mitäs sitten? Ei satu käymään kalassa.netissä kun hyppää pelaamaan ja IP:t ei silloin kohtaa niin sitten on melko monta migua pelissä? En tiedä tarkalleen miten IP-osotteet kohtaavat pelin ja foorumin kesken, mutta vaihtuvuuden tiedän riippumatta siitä, onko käytössä yksi vai useampi mokkula. Omalla jäsenistöllä taitaa 1 tai 2:lla (roto korjatkaa jos olen väärässä) olla pari mokkulaa käytössä eri operaattoreilta. Mitäs sitten? Itsellänikin on kiinteä ja varalla mokkula. Mutta kuten sanoin, pystyn monella tavalla todistamaan ettei kilpailukiellossa olevia henkilöitä löydy meidän riveistä. Tosin yksityisyyden suoja saattaapi tulla esteeksi, mutta pelaajien ulkonäkö, nimet, puhelinnumerot, osoitteet, skypekontaktit kaikki on mulla tiedossa eikä yksikään vastaa etsimienne henkilöiden kesken.

Shark

Quote from: Christa on January 26, 2013, 22:05:44
Quote from: Ketturi on January 26, 2013, 19:43:50
utta kuten sanoin, pystyn monella tavalla todistamaan ettei kilpailukiellossa olevia henkilöitä löydy meidän riveistä. Tosin yksityisyyden suoja saattaapi tulla esteeksi, mutta pelaajien ulkonäkö, nimet, puhelinnumerot, osoitteet, skypekontaktit kaikki on mulla tiedossa .

JOS KERRAN PYSTYT SÄ VOIT MIKON/tai modejen kanssa asian selvittää loppuu tän asian vatvominen.

Se on selvitetty ja todisteltu jo, sitten kun loppuu se jauhanta vielä niin olen tyytyväinen.

Kaikkea muuta kuin selvitetty, liigassa ja divarissa on 16 joukkuetta, muitakin kuin Team Roto. Ja jauhannan ei pidäkään loppua. Ja käsittääkseni Rotoa ei ole mistään virallisemmasta suunnasta edes syyllistetty, teiltä vain tuota puolustautumista on tullut...
Jovain.

Holssi

Liiganeuvoston päätöksellä protesti on hylätty koska ei ole konkreettista näyttöä siitä että olisi virhe tapahtunut.

Liiganeuvosto jatkaa kokoustaan jonakin päiviänä koskien tapausta don miguel ja pluto.
Se tapahtuu koska sen ei odoteta tapahtuvan. Se tapahtuu koska sen odotetaan tapahtuvan tai sitten se tapahtuu koska se vaan tapahtuu.