Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

joukkue

Started by harmaaparta, February 21, 2013, 17:33:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

harmaaparta

kukas osais mua neuvoa joukkueen teossa,vaikka privana kun tein joukkueen hahmonhallinnasta,mutta en voi kaverin kans olla samassa järvessä/kilpailu yhtä aikaa.eli mistä tai miten sen teen että se toimisi oikein
ystävällisesti harmaaparta

harmaaparta

Quote from: harmaaparta on February 21, 2013, 17:33:18
kukas osais mua neuvoa joukkueen teossa,vaikka privana kun tein joukkueen hahmonhallinnasta,mutta en voi kaverin kans olla samassa järvessä/kilpailu yhtä aikaa.eli mistä tai miten sen teen että se toimisi oikein
epäilen että minulla on väärä peli versio ollut

Särki pelle

Tarkennetaas tätä nyt hieman. Eli pääsen harmaaparran kanssa samaan verkkopeliin, mutta se joka tulee peliin myöhemmin, ei voi pelata samalla joukkueella. Kone sanoo(ainakin minulla)että joukkuesalasana on väärä. Salasana on kuitenkin sama molemmilla. Pitääkö samassa joukkueessa olevien käyttää samaa haalaria? Tämä tuli vaan mieleen, kun muut joukkueet käyttävät samaa haalaria toistensa kanssa.

Lape_

Sillon se joukkuesalasana on väärä. Ei siinä muuta selitystä ole. Veikkaan että ongelma joitteki numeroitten/isojen kirjaimien kanssa, mutta en sitten tiiä.
"Sormet jäässä, pakkassäässä..."

harmaaparta

Quote from: harmaaparta on February 21, 2013, 18:20:08
Quote from: harmaaparta on February 21, 2013, 17:33:18
epäilen että minulla on väärä peli versio ollut
kyllä muiden kanssa pelaa joukkueen teko,mut ei särki-pellen eli jotain hän tekee väärin ja pahasti

Mikko_-Procyon-

Tarkistakaapas vielä kerran ne salasanat. Siinä se syy on. Ja katsokaa varmuuden vuoksi, että isot ja pienet kirjaimet on oikein.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/