Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Terminaattorit?

Started by Anonymous, May 19, 2003, 12:13:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Mitä mieltä ootte abun terminaattorista?? jotkut väittää et se olis surkee mut onhan se sentään erän testivoittaja? mun mielestä se ainakin on tosi hyvä...  :D ainakin se sininen...

Eci

Todella hyvä haukiuistin mataliin vesiin...itselläni ollut noin vuoden ajan käytössä 13 cm vihreä malli....hauet ovat iskeneet siihen kuin hullut.....sain kerran jopa saman hauen peräkkäisinä päivinä terminatorilla (tunnistin hauen viallisesta peräevästä)......ainoana terminatorin(nyk.tormentor) haittana pidän sen sotkeutumista siimaan heitossa
Ehkä otin, ehkä en!

Mepps

ERÄ-lehti kommentoi: "Tormentor vaappu valitiin Erän 2001 ottivieheeksi kaikkien aikojen ylivoimaisimmalla saaliilla. Tormentor saalisti kolme kertaa enemmän haukia kuin kolmella seuraavalla parhaalla vieheellä yhteensä." Kaipa tuo ihan kelpo peli voi olla. Vieheen kestävyyttä jotkut ovat moittineet, mutta tiedä sitten.
Hyvä viehe, parempi mieli!

-Mepps-

panumies

Minulla se on ainakin kestänyt, mutta jossain versioissa on ollut heikot vieherenkaat. Hyvä uistin hauelle ja pienimpänä myös tanelle ja ahvenelle.

Salmo

Niinkuin jo aiemmin olen sanonut (vähän aikaa sitten oli juuri juttua), Terminaattori, nykyiseltä nimeltään Tormentor, on hyvä haukivaappu. Varsin voimakas potku ja ok heitettävyys --> omassa käytössä ovat toimineet hauelle hyvin.

Pitkä miinus tulee sitten vaapun kestävyydestä, joka ei ole kummoinen. Maali lähtee pinnasta varsin nopeasti, jotkut ovat saaneet vaappuja kalastamalla hajalle. Hinta-laatu-suhteeltaan siis varsin huono ostos, ainakin irtokappaleina. Itse ostin n. 12-13cm pituisia 3kpl pakkauksen, jotka eivät maksaneet kovin paljoa. Jokapaikassa ei tietysti ole samat hinnat...

otto

Ai että mitä mieltä? Niin...

Ensinnäkin terminator vaan tormentor. Nykyään on noin koska joku jenkki firma oli ostanu tuon nimen joskus.

Tormentor on mielestäni paras haukiviehe markkinoilla. Kokoja on monenlaisia ja värejä paljon. Räminä kiihottaa haukia iskemään ja viehe ui ihanteellisesti. Ykkös valinta hauki vesille!

Lempi väri on musta-valkoinen ja vihreä-musta. Kummatkin ovat siinä kolmen pakkauksessa. Miinuksia (niinkuin Salmo sanoi) tulee värien säilyvyydestä mutta ei sekään haittaa...
Hinta-laatu-suhde on mielestäni hyvä varsinkin kun monet muut hyvät hauki vaaput maksavat maltaita.

Itse suosittelisin viehettä pienille kirkkaille järville, isoille lammille ja suurille joille. Taimenen pyynnistä ei ole kokemusta mutta uskoisin toimivan...

Mepps

Onko kukaan narraillut noilla ahvenia? Miten on toiminut? Siis nuo pienimmät koot eli lähinnä 5 ja 7cm.
Hyvä viehe, parempi mieli!

-Mepps-

Anonymous

jaa..enpä tiennykkää et se on vaihtanu nimee...jotain se pikkuveli yritti selvittää mu en uskonu...  :D onhan ne tormentorit muuten hyvii mut niistä meinaa lähtee väri...varma ottipeli haukivesille...mut en kyl usko et niillä lohikaloja sais...
ite olen ostanu kaks kolmen pakettia(13 cm tormentoreja) ja paras väri niistä kolmesta on sininen ainakin aurinkoisella ilmalla...ja se vihree vai mikä se on? toimii ihan hyvin pilvisellä...mustaselkästä oon uittanu vähän ja on tullu vaan yks hauki...
ja minulla tormentori ei ole sotkeentunut kertaakaan siimaan heitettäessä...

Läjä

Mistä löydän den tormetor:in kuvan ja värikartan

Kalastelen hauki pitoisissa järvissä, niin voisi verrata minnowia tuohon tormetoriin

Salmo

Mistä löydän den tormetor:in kuvan ja värikartan

Kalastelen hauki pitoisissa järvissä, niin voisi verrata minnowia tuohon tormetoriin

http://www.abu-garcia.com/products/PreDetail.cfm?PassPrevious=1355&PassCategoryStructureId=1356&PassLevel=2

Värikartasta en tiedä, mutta ainakin muutamasta kappaleesta on kuva.

Anonymous

Kyllä noilla 9cm tormenatoreilla saa myös taimenia.. Pari kesää sitten suurin osa taimenista tuli kyseisellä vieheellä! Väreinä on toiminu ns. muikun väri ja saman kaltainen mutta sinertävää selässä eli kuore.. Kannattaa kyllä ostaa.

Anonymous

jaajaa...mulla ei oo ku 13 senttisii tormentoreja... pitäis varmaan kokeilla niitä yheksän senttisii...

hönö

koskessa on pikku abu ok varsinkin kirjoväri muista en tiedä

unatco

sanoisin, että paras vaappu ikinä! nostettiin minä + 2 kaveria joesta joskus 3v sitten kesällä yhteensä 8kpl isoja haukia(kaikilla terminator) iso.. miten sen määrittelis, mut pienin tais olla 7kilon luokkaa ja isoin kympin paremmal puolel.. en vaan piruvieköön oo niitä missään nähnyt kaupan..
Kalastus ei ole vain harrastus, se on elämä !

Vikke

Löytyyhän pakista ainakin yksi kappale Terminatoreita. :-)

Tosin olen sillä vain vetouistellut, en heitellyt. Tosin ei vetouistelultakaan ole paljoa kokemuksia tuon vaapun osalta, mutta eiköhän niitä tule ajan myötä.

Kuulopuheiden perusteella kumminkin vissiin erittäin toimiva peli.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Jjj

Mää jo säikähdin että täällä puhutaan minusta. :-P

Murmeli

Mulla on Abun Terminaattoreita ja Tormentoreita nopeasti laskettuna 8 kappaletta. Paras haukiviehe kaislikon ulkopuolelle (jos jerkuloita ei lasketa). Sininen väri on saalistanut parhaiten vuorokaudessa ja toisena kirkas salakan värinen. 

Daiwa

Nyt on terminaattorit kadonnu mun laukusta aika vähäiseksi, kun on tullu ostettua suspijerkkejä ja muita haukiuistimia. No löytyyhän niitä vaivaset 2 kpl!
Justiinsa tuo salakan väri ja joku oranssi selkänen pikkutermineissöri!
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.