Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Liittyminen kalastusclubiin?

Started by kalapoika, May 28, 2003, 22:43:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kalapoika

mite se kannattaa hoitaa täällä eteläs ja mikä on hyvä sellainen? onko teillä kokemusta kerhoista?
Holy Culture<3 Cross Movement<3

Larvaaja

http://www.kalastus.com/linkit/
tuolla on lista kalastusseuroista...
jos perholla meinaat kalastella niin perhokalastusseura on oikea vaihtoehto...noilta sivuilta varmaan löytyy yhteystiedot jonne pirautelle..
espoossa lienee valinnanvaraakin...tai ainakin lähialueilla..

Anonymous

Mä asun Kivenlahessa, ja oon KKMM seurassa(kirkkonummen kala ja metsämiehet). Espoossa on kans ainaki tapiolan kalakerho..

kalapoika

Mä aionkin liittyä Tapiolan kalakerhoon. mitä te teette yleensä siellä? siis kalastatteko teettekö jotain vehkeitä?
Holy Culture<3 Cross Movement<3

Anonymous

Tos mun seuras ei oo mitään nuorisokokoontumisii ku on vaa joku 5 nuorta :P Mut kylme välil käydään yhes kalas..

UL_Tommi

Mä aionkin liittyä Tapiolan kalakerhoon. mitä te teette yleensä siellä? siis kalastatteko teettekö jotain vehkeitä?

Itsekin kuulun Tapiolan kalakerhoon. Se on pääosin pilkkipainotteinen kerho, keväällä ja kesällä sitten jonkin verran ongintaa. Pari kertaa vuodessa on kalastusleiri jossain hangossa, mutta se ei ole TKK:n sisäinen, vaan sinne pääsee muistaakseni kaikki Helsingin Kalamiespiirin (http://www.saunalahti.fi/hkikala/) jäsenseurojen jäsenet tjsp.

TKK:lla on oma kerhohuone jossain päin Espoota (ei pysty nyt muistamaan), jossa on aina silloin tällöin kerhoiltoja, missä tehdään vaikka vaappuja tms. En itse tiedä niin tarkkaan, kun en ole käynyt siellä kertaakaan, enkä kyllä ole tkk:n kanssa ollutkaan missään tekemisissä vähään aikaan.

Lisää infoa http://www.tapiolankalakerho.fi/

Acksonn

Niin noista kerhoilloista ja siellä suoritetuista puuhasteluista sekä reissuista sen verran, että taitavat olla historiaa. Eipä ollut kovinkaan pitkään kovinkaan aktiivista toimintaa Metsävuon Pertin lopetettua nuorisovastaavana. Nyt postista taitaa tosin huolehtia Pakarisen Jaakko, joten olettasin kyllä, että Jaskan tuntien toimintaa löytyy, jos vain halukkuutta on.

Kerhon nuorisoillat on pidetty Helsingin kalamiespiirin kerhohuoneistossa Laajalahden ostarilla, Espoossa. Nykyisestä toiminnasta on paha mennä sanomaan mitään, kun taisi toi jäsenmaksukin jäädä maksamatta, kun unohtui nurkkiin lojumaan, joten taidetaan olla ex.jäseniä.

Noista Bengtsåran leireistä sen verran, että ne ovat ehkä mukavinta mahdollista ajanvietettä siihen hintaan. Itsellekin ko. leirit olivat aikoinaan joka kesäinen traditio, joka merkitsi aina kesäloman alkua ja leiriä odotettiin kuin kuuta nousevaa. Benkun leiriltä olen saanut monta hyvää ystävää, joiden kanssa olen nykyäänkin tekemisissä.

Anonymous

Onko tuolla Vantaan lähettyvillä mitään perhokalastus seuroja. oon 14v

Eero

Jep! itse olen Omekan jäsen Eli Oulunkylän metsästys ja kalastusseuran. Olen myös mukana Helsingin kalasmiespiirin nuorisojaostossa suunnittelemassa erilaisia tapahtumia nuorille.
Mitä itse nyt olen katsellut pääkaupunkiseudun kalastusseuroja niin ei ole kovinkummallista nourisotoimintaa tarjolla. Helsingin kalamiespiiri järjestämät nuoriso tapahtumat  on suunnattu niille jotka ovat  jonkun seuran jäseniä toki mukaan mahtuu muitakin innokkaita.

Täytyy todeta samoin kuin Acksonn että benkun leirit  on ollut  kerrassaan mahtavia.