Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Suurin murheenaihe kalastusreissuilla?

Started by Paul.K, May 31, 2003, 20:57:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hauki mies

Quote from: Karski on May 18, 2010, 16:09:44
Quote from: hauki mies on May 18, 2010, 15:27:49
...pakko vielä todeta että on se melko kallista tuo kalastus.
Mukava harrastushan ei katso hintaa   :wink: Toinen kiusallinen juttu on rikkoutuneet saappaat, mutta kyllähän ne sukut kesä lämpimissä kuivuu.

Eikä kalatonkaan reissu pilaa reissua kokonaan. Minusta vielä tärkeämpää on nauttia luonnosta ja siitä itse tekemisestä. Ketäpä se tietänn haittaa, jos vielä jonkin mukavan kalan saa luonnosta nauttimisen lisäksi  :wink:.

itsellä vasta äskettäin hajosi melkein uudet nokian saappaat kyllä kismitti mutta siinä olet oikeassa että ei kalastus hintaa katso :-D

hauki mies

Hupsis tuo äskeinen viesti hieman epäonnistui mutta minkäs teet :-).

Tornio_River

Quote from: hauki mies on May 19, 2010, 15:38:17
Hupsis tuo äskeinen viesti hieman epäonnistui mutta minkäs teet :-).

no jos vaikka aluksi muokkaisit sen viestin oikeanlaiseksi,tai poistat kokonaan ja teet uudestaan..
ei sitä muokkaus mahdollisuutta sinne huvikseen ole laitettu..

hauki mies

Niinpä niin mutta enhän minä sellaista tajua.

MIETTINEN

Mun mielestä suurin murheenkryyni kalastaessa on noi hemmetin paarmat, ne kun tuppaa aina joella pörräämään naamalla eikä niihin mitkään itikkamyrkyt tehoa.

jani76

juu se otti pattiin kun oli elämäni hauki kiinni(varmasti yli 10kg).tuli veneen viereen nähtiin selvästi noh olin älypää laittanu semmosen 10cm "järvi"perukkeen kiinni niin se hauki veti lukon suoraksi ja sinne meni.Pää oli hauella paistinpannun kokonen ja mulla 3 metrinen K..PÄ!!!! otsassa!!!

Fisumees

olen odottanut jotain reissua kauan ja ekalla heitotolla uus vapa katkea kahtia ja viehe jää pohjaa ja kaveri vetää kalaa ja pois pääsee neljän tunnin
pääästä

eilen kävi noi
Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.
Minun blogini osoite: http://www.kalassa.net/fisumees/

soturi383

mua harmitti kun lähi aikoina tuli virveliin jätti lahna onkiniemeltä tampereelta mutta se pääsi irti :-(