Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Abu Diplomat 56 -kela???

Started by paulinho, September 26, 2002, 17:22:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

paulinho

Hei!!!

Ostin tänään Anu Diplomat Traveller -perhosetin paikallisen MAXIn poisto myynnistä 16.8 Eurolla !!!
Kaupassa oli kaksi (2) samanlaista settia, mutta toisen hinta oli 89 euroa ja toisen 24 euroa, ja niillä on kalastusvälineet 30 % alennuksella... Joten ostin tietenkin vaistomaisesti halvamman setin...
Sitten kysymyksiin:

1. Onko setti mielestänne hyvä ostos, tarkoitan siis hintaa...

2. Setti vaikutti olevan aika vanha, koska paikallisessa prismassa myydään Abu Diplomat traveller -settiä 99 erkillä, eikä siihen kuulunut edes heitto siimaa (huonoa sellaista) eikä pohja siimaa (Abun top siimaa) ja pakkaus oli sisältäkin hieman pölyssä... Joten nyt siis päästään toiseen kysymykseen... Onko setin kela (diplomat 56) nykyäänkin metallinen??? Mun setissä ainakin oli...

3. Paljonko maksaa diplomat 56 -kela erikseen ostettuna??? (Ostin setin lähinnä kelan takia...)

Peksi

Diplomat 56 on ns. karvalakkimalli Fly max 356 kelasta.  
Salakalassa kela maksaa 42 euroa. Joten ei ostos ainakaan hinnan puolesta mennyt metsään

PatilZ

Ja sait samaan hintaan matkavavan? Ja vapa on merkkiä: Diplomat 90-5/6 Traveller? Muistan jonkun jopa yllättyneen positiivisesti siitä vavasta. Väitti ensimmäiseksi Abun valmistamaksi perhovavaksi, siis sitä aikaisemmat olivat syvältä...

Kelaa en ole ikänä kädessä pitänyt, mutta tiedän siinä olevan teflon päällysteisen levyjarrun, joka toimii taas huhupuheiden mukaan erinomaisesti. Kela on vanhahtavaa tyyppiä, mutta sellaisenaan toimiva peli.

Eli väittäisin kela+vapa 17 erkkiä oli ostoksena viikon ostos.

Anonymous

Ei tosiaankaan huono ostos. Sait tosi halvalla "turvavavan" reissuille ja toiseen siiman kelan. Tuohan pistää oikein kateex. Olen tietävinäni että ne kelat ovat edelleenkin metallia. Kaverlla osti sellaisen viime keväänä ja jos se oli uusin malli niin se on metallia.

paulinho

Kiitos vastauksista...

ps. Se vapa oli just toi Diplomat 90-5/6 Traveller...

Anonymous

Itselläni on abu diplomat 56 ja OLEN ERITTÄIN TYYTYVÄINEN kelaan , yksi parhaista.  Kitkajarru on todella pehmeä ja kalan väsytyksessä paras jarru.
Ja se kela kestää isommatkin kolhut   8)

otto

mistä noita keloja saa ostettua?????????????? ???

paulinho

Omani sain EM: paketin mukana ja Prismassa myytiin (ainakin täällä) ko. kelpoja "irtonaisina"...

Jaakko

Halvat on yleensä aika surkeita, mutta joskus hyvät ovat myös halpoja. Hankala sanoa mitäään :(

Anonymous

No , voiko tuon enää selvemmin sanoa...!

Hyvällä huolenpidolla, ja pitelemällä kelaa niin ettei akseli pääse vääntymään, tai puola pääse kolhiintumaan niin toimii mainiosti.

On muistaakseni vielä ihan mukava levyjarrukin.

Ainut on se, että puolalla on niin pieni halkaisija, että siima jää aina vähän kiepille, mutta kyllä se siitä aina oikeaa.

Perhopoika

Hei!!!

Ostin tänään Anu Diplomat Traveller -perhosetin paikallisen MAXIn poisto myynnistä 16.8 Eurolla !!!
Kaupassa oli kaksi (2) samanlaista settia, mutta toisen hinta oli 89 euroa ja toisen 24 euroa, ja niillä on kalastusvälineet 30 % alennuksella... Joten ostin tietenkin vaistomaisesti halvamman setin...
Sitten kysymyksiin:

1. Onko setti mielestänne hyvä ostos, tarkoitan siis hintaa...

2. Setti vaikutti olevan aika vanha, koska paikallisessa prismassa myydään Abu Diplomat traveller -settiä 99 erkillä, eikä siihen kuulunut edes heitto siimaa (huonoa sellaista) eikä pohja siimaa (Abun top siimaa) ja pakkaus oli sisältäkin hieman pölyssä... Joten nyt siis päästään toiseen kysymykseen... Onko setin kela (diplomat 56) nykyäänkin metallinen??? Mun setissä ainakin oli...

3. Paljonko maksaa diplomat 56 -kela erikseen ostettuna??? (Ostin setin lähinnä kelan takia...)
Satuitko muuten ostaa sen sellon maxista (nyk. prisma)?!? Mä ostin ainakin sieltä 20 eurolla...
Hölömö.