Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Isoin lohikalanne?

Started by martti, June 09, 2003, 21:14:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Crice

Joskus vuonna nakki ja lihapulla sain noin 900 grammasen kirren sellasesta lohilammesta :roll: Se on ainoa lohikala mikä on päässyt laiturille asti...
O_o

prå-kalastaja

Mitätön 1kg kirre jostain lammikosta.

kimmou

2,3kg ja 56cm pitkä taimen jostain tuntemattomasta pienestä koskesta, ikää oli alle 10 kun sen sain joten ihan kunnon tappelu oli. Hyvin muistan, kun sen ylös sain niin vastarannalla olleet perhostelijat alkoivat taputtamaan asian johdosta. Virveli oli joku pieni abun umpikela jota ei saanut edes pois vavasta, jolla oli mittaa noin 150cm
Come to the dark side - we have cookies

Arska_1

Jos nämä hauet nyt lasketaan niin 6 kiloinen hauki tuli tänä kesänä uistelussa. Jos mennään niihin "enemmän lohikaloihin"
niin sitten 1.2kg järvitaimen, joka tuli myös uistelun tuloksena pari kesää sitten.

-Arska_1
Ilo puolesta, riemu kilosta, mutta mitäs kahdesta?

PuroTaimen

Vielä 1.4 kirpeli. Tänään koittamaan rikkoa enkkaa.

El Dorado

Migelis

Ei kyllä edusta ei.  :-)
Isoin Lohikala mitä olen saanut on 1,3 kg taimen.
<--------  :wink:

tomso

3.8kg meri-taimen kymi-joelta 2 viikkoa sitten ennen rauhoitusta ja tuli refleksin kopiolla pituus n.75cm
:lol:
.....

El Dorado

remolux

aktiivivehkein 5.9kg meritaimen, isojoki. passiivivehkein 8.4kg meritaimen.

JP_Fisher

1,8 kg kirjolohi istutus järvestä jossain päin Sippolaa ellen ihan väärin muista

hettsor

3,7kg taimen ja Tervosta. :)

pentti95

Oma isoin varmaanki sen 1,2kg purotaimen.

vilpo (fin)

taitaapi olla 3,6kg kirjolohi omasta lammesta

Slx

ottivaappu

Järvitaimen 5,2kg  / 82cm :-)

Pataakkeli

sellane 2,7 kg kirre kaverin papan omasta altaasta :mrgreen:
Patakuninkaallista - jo vuodesta 2007.

Daiwa

Tällähetkellä ei mikään hirmu.. ~1700g kirren Bete lotolla, mutta perholla oon saanu 2,1kg kirjon.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Matzq

2,6 kg järvitaimen ja ottipelinä salmo hornet :roll:

Hauzi

Tämähän se hieno topicci on. Kyse on heittokalastuksesta ja siihen liittyvistä suurimmista lohikaloista. Jotkut tänne postailee verkolla saamiaan haukia ynnä muita kaloja.  :x Siis kyse on heittokalastuksesta. Eikä esim verkkokalastuksesta tai pilkkimisestä vaan heittokalastuksesta.

Asiaan. Itse olen saanut reilu 3 kilosen taimenen Juutuajoelta meps2 lipalla.

jompsu

taimen 1.350kg pyhäjoelta lottobetellä :-)
tä...?

wild miguel

kirjolohi n.1.5kg tuli porvoonjoesta tänä keväänä power baitilla.

kalastan_kaikkea

5,kg Järvitaimen, mutta jos pysytään heittokalastuksessa niin varmaan joku kilonen Harri.

blue_fox

1,3kg kirjolohi siikajoesta

KÖSTER

No kirrepossu joku 4.97 tai jotain, jokatapauksessa karvan vajaa vitonen.

Oli kevään pilkkikisoihin kuulemma istuteltu maaningan lohtariinakohan olis ollu lampi jos oikein muistan. touko-kesäkuun vaihteessa päätti sitten punamustaan streameriin haksahtaa. Tohkeissani luovutin streamerin rannalla olleelle aidolle kalamiehelle(koska epätoivoisesti koitti peitellä kateuttaan) niin kalamieshän se :wink:!

wild miguel

isoin lohikala,oli n.1.5kg kirjolohi,no se tuli kun olin kavereittenkaa porvoonjoella power baitilla kalassa,eka lohikala!niitä rupes sit tulee ihan kiitettävästi kesällä!

Sebamed

Minkä painoinen voisi olla 43cm pitkä taimen? Se on nimittäin suurin lohikala, jonka oon saanu. Sain sen Nuorttijoelta. Siitä on jo sen verran aikaa, että en muista painoo...

Sebamed

Dumppi 95

Tuo on arviolta siinä kilon puolentoista paikkeilla.  :-)
Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista!

Hemulisoturi

Quote from: Dumppi 95 on February 11, 2009, 21:01:05
Tuo on arviolta siinä kilon puolentoista paikkeilla.  :-)
No jaa.. oma 53cm oli 1,53kg ja paksu kun mikä.
Samalla reissulla haavihdin eräälle tämän foorumin jäsenelle (vai liekköhän enää edes jäsen) 42cm taimenen jolla painoa 755g

Tai no niin no.. onhan tällä saitilla nähty 40cm pitkä ja reippahasti yli kilonenki taimen!  :-o