Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Perukemateriaaleja

Started by ankkhe, July 03, 2003, 17:56:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ankkhe

Olisi tarkoitus ruveta teekee ite perukkeita kun jää uistimia paljon pohjaan niin samalla menee myös perukkeita. Niin mainitkaas halpoja peruke materiaaleja. käykö esim. se lanka jota käytetään iskukoukuissa.
Ei kireitä naamoja vaan kireitä siimoja

K0lkkaaja

Kannattaa ostaa ihan kunnon kevlaria, ei se kallista ole.

Ite käytän Fortress Predatoria ja Stren Powerbraid kevlaria...

Kannattaa ostaa laadukkaita leikareita ja lukkoja, muuten ne menee iha hukkaan ku leikarit napsuu poikki.

Varmaan tiedät mikä on kahdeksikkosolmu, leikarin ja lukot kannattaa kiinnittää perukkeeseen sillä...

Reaper

Ite käytän Kuusamon teräs perukkeita.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

wicked child

Ite käytän Kuusamon teräs perukkeita.

Täytyy kyllä tuohon sanoa, että ne kuusamon "perukkeet" ovat ehkä surkeimpia tekeleitä mitä oon ikinä käyttänyt! Tai ei ne  ainakaan heittokalastukseen sovellu. Kerran kun se vääntyy vähän, niin se on seuravalla heitolla poikki... Ainakin näin oli joskus viisi vuotta sitten kun niitä tuli erehdyksessä pari pakettia ostettua.

Kevlar on ihan jees, sitä käytän. Pitäs varmaan sitä predator-materiaaliakin jossain vaiheessa testata.
I'd rather be fishing!

Masa

mul on jotain sellasta mustaa Berkleyn peruke materiaalia... oon ainakin ollu ihan tyytyväinen...
Luulisin...

K.D

Fortress Predatorista saa loistavia ul perukkeita. Itse käytän ul-kalastuksessa(kun on haukivaara) ohuinta fortressia. Ei häiritse uintia enempää kuin lukkoleikari.
Vahvempi fortressi kestää varmasti normaalikokoisen hauen kalastuksen, mutta suurhauen kalastuksessa kannattaa käyttää kunnon perukkeita :) . Itse käytän shakespearen patriotteja (25cm). hyvin ovat toimineet.