Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Hartzu

Tässä muutama lisää

Tässä värit vähä valahteli?

Erikoisia uinniltaan

Vielä kun osais maalata :cry:
Kyllä noi Dekan värit on aika surkuja maalailla :?
"Älä koskaan tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä"

Hartzu

Tässä vielä muutama valmis, loput onkin sitten vielä puun sisässä.

Kaikki ui ihan hyvin (mun mielestä) vielä kun kerkeis kaloille tarjoomaan

perza

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Hartzu

Tommoinen aihio tuli väännettyä kun sais vielä värjättyä?

Shield

Quote from: Mikkoporo on November 01, 2008, 15:52:26
kuhalle purtavaa...
Mitäs mätää aleman kuvan alimmassa vaapun mahakoukussa oikein on :-D? Hienoja ovat ja hyvää tahtia tulee uutta vaaputinta(ja aina vain paranee) :wink:

Nismox

Turismo vois myydä mulle ton ylemmässä kuvassa olevan ylimmän vaapun.

-Nismox-

Mikkoporo

Quote from: Muppeli on November 01, 2008, 21:15:39
Quote from: Mikkoporo on November 01, 2008, 15:52:26
kuhalle purtavaa...
Mitäs mätää aleman kuvan alimmassa vaapun mahakoukussa oikein on :-D? Hienoja ovat ja hyvää tahtia tulee uutta vaaputinta(ja aina vain paranee) :wink:

Loppu koukut niin laitoin koeuittoon vanhan mätikoukku kokeilun :roll:  kutuaika nääs tuolla uisteella...

Mikkoporo

kaupan uistimet paitsioon...tässä pakin sisältöä tämän kauden viimeiseltä reissulta,tee se itse hengessä päättyi tämä kausi. Ensi kauden avausta ootellessa..mitähän kaikkea pakista silloin löytyy...

on se ilmoja pidellyt..

tästä muten puuttuu osa oma tekemä uistimista jotka ovat mökillä viitasaareellla...

Turismo

Quote from: Nismox on November 01, 2008, 21:49:05

-Nismox-

En viitti myydä noita  :| kuten jo kirjoitin tossa että noi on kokeilumalleja ja tuo kyseinen yksilökin kaipasi pientä leukalapun säätöä ennen ku oppi uimaan edes vähän sinne päin mitä halusin, eli vaappu on nykysin jopa vähän eri näkönen :( tuskin tulee tehtyä enään ton mallista kapulaa..

Nismox

Quote from: Turismo on November 02, 2008, 19:19:30
Quote from: Nismox on November 01, 2008, 21:49:05

-Nismox-

En viitti myydä noita  :| kuten jo kirjoitin tossa että noi on kokeilumalleja ja tuo kyseinen yksilökin kaipasi pientä leukalapun säätöä ennen ku oppi uimaan edes vähän sinne päin mitä halusin, eli vaappu on nykysin jopa vähän eri näkönen :( tuskin tulee tehtyä enään ton mallista kapulaa..
Shit happend sillai niinku lontooks. Olis sopinu oivasti mun pakkiin=)

-Nismox-

Mikkoporo

Tässä taimen puikkoa Puukko matin kultafolioon tehtynä

samat keittiön pöyräl..

Sitten kuha kapulaa...

Tähän minun silmäni mieltyi...toivottavasti kalojenkin :-P

Aikaa hyvää pintaa tuolla Lv-1 kuitenkin sai...ehkei loppupurkki mene kuitenkaan hukkaan...

atte (TFH)

Hitto kun osais tehdä noita vaappuja! :-DMillä teette aihiot?Vaappusorvilla vai uniikkivaappuja vuolemalla?Onko muuten muuta tapaa tehdä identtisiä kuin vaappusorvilla?

Hartzu

Puukolla, hiomalla ja välillä sorvilla :-D

Tässä maalattu :roll:

Aika erikoinen uinti tuli tuohon vaaputtaa oikein kunnolla :-D

Turismo

muutama uus valmistu! :)

ja mun ensimmäinen kevennetty lusikka kokeilu  :-D

Tonnimiäs

Quote from: Mikkoporo on November 02, 2008, 17:01:16 tästä muten puuttuu osa oma tekemä uistimista jotka ovat mökillä viitasaareellla...

Nyt tuon vasta huomasin. :-)

Ihan OT:nä vaan, onkos kalaa noussu sieltäpäin?

E: siis tietysti täältäpäin...

Tuhe

Hyvän näköinen kevennetty Turismo. Jos alkavat pelaamaan ja pääset sarjatuotantoon voisin joitain kappaleita ostaa. Jos täällä muutkin noita kevennettyjä tekee niin vois kuvia lähettää ja hinnastoa esiin.

Mikkoporo

Quote from: Kalamies1000 on November 05, 2008, 17:52:15
Quote from: Mikkoporo on November 02, 2008, 17:01:16 tästä muten puuttuu osa oma tekemä uistimista jotka ovat mökillä viitasaareellla...

Nyt tuon vasta huomasin. :-)

Ihan OT:nä vaan, onkos kalaa noussu sieltäpäin?

E: siis tietysti täältäpäin...

en ole kerennyt paljoa käymään,mutta siikaa tulee kesällä hyvin uistelemalla. ja haukea tasaseen tahtiin.verkko hommiin pitäs keretä ennen kuin jäät tulee.Niininiemen kupeella kalastelen, luulahden lukkojen syntyseuduilla. tää luulahden lukon sipponen on entinen mökkinaapuri.

Tonnimiäs

Jaa, jännä juttu. :-)

Nooh...asiaa olis, mutta jääköön nämä OT:t nyt sitten tähän. :-)

Olli83

Ihmettelen tässä ku en ite vaappuja tee,että missä vaiheessa kerkeette niillä kalastamaan? Onko se silleen,että kokeilu ja hyvin ui ja pakkiin ja seuraavia tekemään vai.. ?? :-) :-) :-D

Daiwa

Quote from: [TKP]-Olli83- on November 05, 2008, 18:54:13
Ihmettelen tässä ku en ite vaappuja tee,että missä vaiheessa kerkeette niillä kalastamaan? Onko se silleen,että kokeilu ja hyvin ui ja pakkiin ja seuraavia tekemään vai.. ?? :-) :-) :-D
Myyntiin niitä ainakin menee, pitäähän kalastajalla uistimia olla.  :wink:
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Tuhe

Teki uistimia tai perhoja itse tai osti kaupasta, niin samanlailla kerkeää kalastamaan. Jos saittilaiset tekee itse ja näkevät vaivaa asian eteen, niin silloin maksetaan käyvä hinta tuotteesta. Sieviä uistimia tekee täällä moni, mut ite en harrasta uistelua. Lähinnä kevennetyt ja tasurit kiinnostaa. Tasurit mielellään 8-10cm mittaisia.

Turismo

Quote from: [TKP]-Olli83- on November 05, 2008, 18:54:13

Tottakai niillä on kerettävä kalastamaan, eihä sitä muuten muuten opi mikä toimii ja osaa kehittää paremmiks :)

Turismo

Daiwa

Ei oo ihan mun hommaa tuo vaappujen teko, mutta kyllä sekin onnistuu, jos on aikaa tarpeeksi ja kipinää löytyy. Tämän maalasin pensselillä, niinku näkyy. Kohta saan kynäruiskun ja sitten pitäs jo tulla nättiä jälkeä.

Ruma on mutta olkoon.  :-)

Murmeli

Quote from: Daiwa on November 06, 2008, 20:45:49
Ei oo ihan mun hommaa tuo vaappujen teko
Rupeaa vaappujen teko kiinnostamaan, kunhan saat kynäruutan. Väritys paranee heti ja kohta rupeat vuolemaan reilusti uusia aihioita. Ei kannata myydä tavaraa pois, vaikka kiinnostus lakkaisikin (vähäksiaikaa) :wink:

Daiwa

Nyt talvella en varmaankaan kerkeä vaappuja tehä, mutta taitaa se harjoitus mennä sinne kesän puolelle. Voipi olla, että kun kynäruisku saan, niin rupee kiinnostamaan.  :wink:

Toniski

siinä muutama uus, jos nyt vaan saatte kuvasta mitään selkoa. ja tuon foliollisen selkä on sitten musta ja sivulla on pieni viiru violettiä.
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!

Tuhe

Hyvännäköisiä pelejähän noi on. Kukapa sitä nykyjään ennään omaa mallia voi tehä, ku tekijöitä on tuhansia. Pääasia et kehtaa aikaa uhrata ja tehä ite pyynti välineet. Jos vetouistelua harrastaisin, niin johan tollaisia kamppeita vois hinata perässä.